Jump to content

Photo

Dallas (2012) | Nyheter & Spoilers


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#26 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 13 August 2012 - 15:18

Aggressiv? Oj. Om du tror att det kommer gå ut över tipsaren, dvs mig så råder jag dig att avstå att titta på allt som har med Dallas att göra. :P Kanske att ett avsnitt av Xena passar bättre. ;)

Edited by Piranhaconda, 13 August 2012 - 15:19.


#27 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 21 August 2012 - 07:37

Nyfikenheten gjorde att jag inte kunde låta bli att se premiären igår kväll på 4:an. Nej, jag lär inte följa den. Trots medverkan av några gamla (och de känns verkligen gamla och trötta - undantag Linda Gray) skådisar från originalet så tycker jag inte den var något att ha. Den yngre ensemblem plus manuset gjorde att det kändes som en "ungdomsserie" i mängden. Gäsp. Behållningen var ju vinjetten, men den får mig knappast att se vidare. :P

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#28 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 21 August 2012 - 13:21

Jag missade avsnittet. Tror inte att det var medvetet. :P Skall försöka fånga i reprisen. Tror den var på lördag någon gång.

#29 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 22 August 2012 - 16:35

Jag såg slutet av gårdagens avsnitt. Andra, tror jag att det var. Hann dock inte uppfatta så mycket om vad som var på gång. Lite trevligt att få se Larry Hagman igen i alla fall.

#30 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 22 August 2012 - 17:25

Jag såg första avsnittet och tror jag nöjer mig med det. :)

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#31 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 22 August 2012 - 18:43

Jag nöjer mig utan att se något avsnitt. Reklamen på tvn får räcka.
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#32 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 22 August 2012 - 20:10

:thumbsup:

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#33 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 24 August 2012 - 12:18

Det blev visst att se tredje avsnittet också. Fast även denna gång bara den senare delen. Mhm... Så JR III är alltså den lurige... precis som JR II... antar jag.

#34 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 02 October 2012 - 17:12

Serien blev visst en riktigt stor succé. Säsong 2 kommer har premiär redan 28/1 2013.
Man kanske skulle får tummarna ur och se serien. Har inte sett ett ända avsnitt än.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif