Jump to content

Photo

Hej alla!


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Ryden

Ryden

    Cadet First Year

  • Members
  • 2 posts

Posted 17 January 2008 - 23:09

Hej! Vet inte om någon kommer ihåg mig, men jag medverkade i SSS precis i början. Teckande en serie som hette Revolution tillsammans med Dan Degerman i nummer 2... Läste i nyhetsbrevet om det nya samarbetsprojektet och blev riktigt intresserad! Kul att det här fortfarande är på gång. Måste säga hur lusting det är att superhjältegruppens högkvarter ligger i Lund... Finns det någon annan här som bor i Lund? :D

Hejsan och props till alla ni som lagt ner tid och pengar på det här, och som fortfarande håller motivationen uppe, Jelcander, Fels, Schenström med flera. Keep up the good work.

Hej till alla nya ansikten! :thumbsup:

/ Fredrik Rydén

PS: Förutom det, vill jag, för att göra tråden lite meningsfull, visa vad jag sysslar med för tillfället, en mörk thriller/skräckserie.

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image

Edited by Ryden, 17 January 2008 - 23:32.


#2 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 18 January 2008 - 06:48

Välkommen tillbaks till gemet :)

Ingen är bortglömd, och jag har så pass bra minne att jag minns att meningen var att du och Dan skulle ha gjort Avatar också efter introsnutten som jag tecknade.

Kul med smakprovet på din senaste serie, du har utvecklats en hel del sen Revolution.

Och vill du kolla in hur det går med samarbetsserien så har du nog nån timmes forumsläsande framför dig. Vill du sen vara med så är vi glada.