Jump to content

Photo

Batman: The Dark Knight Rises


  • Please log in to reply
425 replies to this topic

#51 Spacer

Spacer

    Senior Captain

  • Members
  • 591 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 25 August 2008 - 20:26

Ja Cristina Ricci faller väl tyvärr på att hon är för kort, annars är hon i övrigt som jag tjatat om mycket passande... enligt mig, och en bra skådis. Lena Headey är en personlig favorit här sen tidigare men får som Cartman inga Catwoman vibbar på direkten av henne, å andra sidan är hon ju bra skådis och kan göra action sen tidigare som du skrev super85, så visst varför inte hon skulle mycket möjligt aklimatisera sig till Catwoman, Nolan har ju överraskat med mindre tänkbara val som blev perfekt som du skrev, även om jag själv faktiskt var lyrisk direkt när jag hörde Eckhart skulle spela Two Face ;)
Rosario Dawson får jag däremot direkta Catwoman vibbar av, intressant tanke absolut.

Ett namn till som jag nämnde i förbifarten tidigare. Ashley Judd...
Rätt ålder väl? Duktig skådis och har gjort action och har deffinitivt "Catwoman look"
http://thenastyboys....hley-judd-2.jpg
http://images.askmen...d-picture-1.jpg
http://images.celebs...yjudd_71473.jpg
http://images.celebs...yjudd_71895.jpg

Lite kul, sprang på en Catwoman bild med Ricci också...
http://images.celebs...inaricci_76.jpg

Omslag från serietidningen, som jag hoppas det blir någon liknande framställning av på film..
http://www.comicbook...31944_large.jpg
http://www.comicbook...25429_large.jpg

Edited by Spacer, 27 August 2008 - 07:54.


#52 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 25 August 2008 - 21:54

Jo alltså har aldrig varit emot nåt av Nolans casting, har alltid trott att det blir bra, och så har det ju blivit. Tyckte att Eckhart var ett bra val och han gjorde ett utmärkt jobb som Harvey Dent, bara att Nolans casting, med undantaget Christian Bale som de flesta fansen ville ha som Batman i åratal har ,har nästan alltid varit sådana namn som inte tänkt sig direkt. Gary Oldman är ju lysande som James Gordon och han ser ju ut som Gordon gör i de Batman serier som utspelar sig under Batmans tidiga år som hjälte, men jag tror inte att han spekulerades om som ett val innan han blev castad. Morgan Freeman fick rollen som Lucius Fox lite tidigare och minns att vissa fans trodde att Gordon ska spelas av en afroamerikansk kille eftersom pressreleasen först bara sa att Freeman har skrivit på ett kontrakt för att medverka i nästa Batman film.


Ashley Judd var ju "attached" till rollen som "Catwoman" i det där eländet som till slut blev "Catwoman" filmen och spelades av Halle Berry. Inte ett dåligt val sådär.Hon har ju i allfall varit intresserad av spela en "Catwoman".
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#53 Spacer

Spacer

    Senior Captain

  • Members
  • 591 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 25 August 2008 - 22:31

Ashley Judd var ju "attached" till rollen som "Catwoman" i det där eländet som till slut blev "Catwoman" filmen och spelades av Halle Berry. Inte ett dåligt val sådär.Hon har ju i allfall varit intresserad av spela en "Catwoman".

Ja Ashley Judd tackade ju nej till den rollen. Insåg kan tänkas vilket skräp den filmen kom att bli. Jag tycker hon känns passande. Hon är ju sådär "lagom" känd också.

Edited by Spacer, 26 August 2008 - 18:05.


#54 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 27 August 2008 - 10:23

Dagens icke-nyhet: ;)

Dark Knight Sequel Update: Waiting on Nolan
...Both Warner Bros and Legendary Pictures want to greenlight a third film, but are waiting for Christopher Nolan to come to them with a “story and a plan.”


"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#55 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 27 August 2008 - 16:58

Ja som du säger Fiskrens, inte mycket nytt där, men bra källartikel den där från Hollywoodreporter. Värd att läsa tycker jag :batman:

http://www.hollywood...9396a40ba39309a
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#56 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 28 August 2008 - 11:52

Warner confirms that rumours of Cher as Catwoman and Johnny Depp are false | Film | guardian.co.uk
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#57 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 28 August 2008 - 21:53

Skönt att de sköt ner ryktet om Cher, men det var synd att de även gjorde det med Depp. :( Tycker han skulle ha varit en bra Riddler, speciellt om han hade spelat Edward Nygma som en småstirrig datanörd el. dyl.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#58 Spacer

Spacer

    Senior Captain

  • Members
  • 591 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 29 August 2008 - 06:27

Skönt de ströp Cher ryktet ja. Höll på att bli riktigt envist vet inte hur många artiklar eller "internet tabloider" man såg det på. Kul att Mirror kom fram till det genom sin "WB kontakt" när WB inte har en aning om vad Nolan har för tankar. :)

#59 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 04 September 2008 - 07:38

Aaron Eckhart Says Two-Face Definitely Won't Be Back
"He is dead as a door nail," Eckhart confirms. "I asked Chris [Nolan] that question and he goes, 'You're dead' before I could even get the question out of my mouth."

Lite synd eftersom han var så bra. Men bra att de vågar ta kål på även bra personer. Och "Gotham's White Knight" var ju rätt mycket temat för tvåan, så att han kommit tillbaka hade känts konstigt.
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#60 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 04 September 2008 - 16:06

Vi vet att Nolan gillar hemligheter, så att även om Two-Face skulle komma tillbaka så skulle nog Eckharts kommenterar vara sådana som han nu gett. Sen vet vi att Nolan gillar flashback sekvenser så det skulle inte förvåna mig om de skulle lyckas skriva in Harvey Dent på något sätt i trean.Eller så är det så enkelt att vi inte får se mer av karaktären. Nolan gjorde ett lysande jobb med Dent/Two-Face så jag är nöjd att den karaktären gjorts rätt i film nu.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#61 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 04 September 2008 - 23:22

Aint It Cool har en intervju.

Aaron Eckhart Discusses The Future Of Harvey Dent! Do Not Read If You Haven't Seen THE DARK KNIGHT!
Beaks here...

Though I thought it was incredibly apparent that Harvey Dent/Two-Face was dead at the end of THE DARK KNIGHT, there are those who insist that he's not "movie dead" because we don't follow the character's corpse from embalming to interment (as has been the custom since Porter's THE GREAT TRAIN ROBBERY). Since I was fortunate enough to snag an interview with Aaron Eckhart today at the TOWELHEAD junket, I decided to ask him what he thought about such speculation.

Beaks: And now the obligatory question: can you conceive of any way in which you might be back in--

Aaron Eckhart: (Laughs) No.

Beaks: Not a chance?

Eckhart: No. I'm dead. I couldn't even get the words out of my mouth. "Hey, Chris, am I--?" "No. You're dead. You're dead."

Beaks: Because there has been a discussion amongst some fans about how he's never seen in the coffin.

Eckhart: Well, it'd be easier than anything to bring him back, but... it's like Chris said on the tour. He wasn't thinking about the next movie when he made [THE DARK KNIGHT]. All the vegetables were in this stew. I think that this franchise has shown that it doesn't have to bring back characters. I mean, there's still Catwoman. I've heard Angelina Jolie really wants to do Catwoman; I think that's a fantastic idea. I'll be a happy audience member this time.

And what's gone on with Heath and everything... I think Heath was the one that was going to come back. And since he can't... (Pauses) You know, Chris hasn't said that he's going to make another one.

Beaks: True. He's been on vacation. I spoke to David Goyer at Comic Con, and he said there have been no discussions.

Eckhart: (Smiling) He never said he's going to make another one. I'm sure they drove the Brinks truck up to his house and dumped money on his lawn. But I think Chris wants to go out and make other movies, too. And he should. He's an independent filmmaker at heart. He's got a lot of ideas.

Beaks: He's also got THE PRISONER somewhere in development. Maybe there would be something for you in that?

Eckhart: Give him a call. I mean, I'd love to work with Chris again. But he and Christian [Bale] have such a great thing going.



Case closed.

I'll have more TOWELHEAD related commentary from Eckhart next week.



http://www.aintitcool.com/node/38179
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#62 Spacer

Spacer

    Senior Captain

  • Members
  • 591 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 05 September 2008 - 12:13

Jag är ju också mycket nöjd med att fått sett karakären Harvey Dent gjorts rätta på film. Kommer inte ifrån känslan att det är lite för kort som Two Face, att det skulle kunna använts mycket mer av den karaktären i en kommande film. Nolan byggde upp han så bra i filmen och den var så bra spelad av Aaron Eckhart att det gav mersmak, så kändes lite abrupt som avslutningen blev. Hade hellre sett han inspärrad på Arkham isf. Kul intrevju att läsa. Tack för postningen.

#63 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 08 September 2008 - 21:01

Whaaaa?!: Michael Caine Confirms Johnny Depp Up For The Riddler, Philip Seymour Hoffman for The Penguin in Batman 3

Rykten, rykten... Men åtminstone från en någorlunda insyltad. Hoppas de stämmer, pingvinen känns iofs tveksam som figur i Nolan-versum men han verkar kunna trolla med knäna när det gäller att få fram bra, skrämmande karaktärer.
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#64 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 08 September 2008 - 21:19

Om det finns någon sanning i detta är det ju i så fall vad filmbolaget vill, mer tveksamt om Nolan har samma åsikt? Personligen gillar jag Johnny Depp, men tror han är ett för stort namn för att passa i de här filmerna. En lyckad Gåtan om de nu ska ha med honom vore för mig Michael C. Hall från Dexter och Six Feet Under. Seymour Hoffman som pingvinen? Tja, kanske. Men som sagt, meningslöst att spekulera just nu...bara det att Pingvinen och Gåtan inte känns som att de passar in i Nolans vision av Batman.
*Hockey och superhjältar*

#65 Hofling

Hofling

    The Hoff

  • Moderator
  • 3,277 posts
  • Gender:Male
  • Location:Borås

Posted 08 September 2008 - 21:58

Ganska stor skillnad mellan att Nolan själv säger att han ska casta Heath Ledger som Jokern, och att nån högt uppsatt på WB säger att Depp ska vara Riddler.
(Imo, anyways.)

Fick dessutom lite intryck av att Caine skämtade lite när jag läste om det (på nån annan sida, dock). Gubben kanske läst om alla fangirls högsta önskan och ville få dem att smälla av? ;)


Sa inte Nolan nån gång att Pingvinen inte var "trovärdig nog" för hans Batverse? :unsure: (Sen att han hade med Two-face är ju en sak.. :P )

Fram tills dess att Nolan 1) Går ut och säger att han ska göra en tredje film och 2) det sägs officiellt vilka som ska castas till vilka roller i filmen, så väljer jag att enbart höja på ögonbrynet lite grann.

(och skriva detta inlägg, givetvis :P )

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<


#66 Spacer

Spacer

    Senior Captain

  • Members
  • 591 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 09 September 2008 - 05:44

Seymour Hoffman som Pingvinen ryktet har ju cirkulerat ganska länge, så det kanske är störst chans att det ligger något bakom just det ryktet? Jag tvivlar på att Pingvinen skulle bli en huvudattraktion. Tror mer han får ganska underordnad roll som en otäck gangster. Blir nog inget Burtonskt slem monster iaf. Får man väl hoppas. :)
Jag ser inte varför "Nolan versioner" av dessa skurkarna inte skulle passa i hans värld. Tror en uppdaterad Gåtan skulle kunna bli mycket skrämmande. Jag tycker inte det skulle behöva vara en nackdel att Johnny Depp är ett så pass jättekänt namn redan heller, det kanske är vad som behövs för att toppa eller iaf komma hyffsatt nära TDK's succe. Det beror kanske på hur Gåtan skulle spelas eller framställas också, om det blir för mycket "Johnny Depp" över karaktären kanske det kan bli en nackdel.

Edited by Spacer, 09 September 2008 - 06:25.


#67 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 09 September 2008 - 11:09

Som artikeln sen också säger så är ju Christopher Nolan fortfarande på sin semester, och att Caine har sagt att han inte pratat om en tredje Batman film med Nolan. Antingen säger Caine bara nåt för skojs skull eller så kan det ju också vara att studion (som läser fanboys olika tråder på nätet, iaf enligt David S Goyer, WB kallar fansen för "Batman fundamentalists") vill ha de där eftersom t ex Hoffman brukar nämnas som en favorit till rollen. Själv ser jag inte Depp som något sånt val som skriker "Riddler". Visst Depp är bra, men jag vet inte riktigt vart det kommer ifrån förutom att han är en såpass känd skådis.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#68 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 09 September 2008 - 14:36

Jag tror inte att det nödvändigtvis är så svårt att göra Pingvinen Nolan style. Man skulle t.ex. kunna förklara hans gångstil med att den beror på en skottskada under ett rån och att han fått sitt öknamn av samma anledning. Och eftersom han är nattklubbsägare skulle det enkelt kunna förklara smokingen. Han behöver ju inte ha några paraplyer med sömngas eller gå omkring och låta "waugh-waugh!!"
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#69 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 09 September 2008 - 18:04

Jag har ungefär liknande åsikt om Pingvinen som du SwedishSuperhero. Pingvinen är en gangster, och det är verkligen inget behov att göra ett sånt skrikande elephant man-pingvin som Burton gjorde. Om man sen nångång, typ om ett år eller mer (tog ju nästan två år mellan Batman Begins och Dark Knight innan man hörde offciella castingen till Jokern) hör att Hoffman skulle bli castad som Pingvinen så skulle han garanterat få en rätt stor roll i filmen.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#70 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 09 September 2008 - 18:20

Skulle hellre se en annan skurk bara, någon som inte varit med på film allra helst. Okej, det kanske skulle gå att göra en "realistisk" version av både Pingvinen och Gåtan, men hur spännande är det egentligen?
*Hockey och superhjältar*

#71 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 09 September 2008 - 18:31

Jo , fast Goyer har ju redan tidigare kommenterat att man inte alls behöver använda Pingvinen etc, och att i Batman Begins så använde de sig av skurkar som inte använts förut. Har för mig att du innan vi visste nånting om Dark Knight tyckte att det blir svårt att göra en bra Joker eftersom Nolans Batman värld är såpass realistisk. Tyckte att Nolans version av Jokern var j*vligt spännande.


Hugo Strange skulle vara intressant, Mad Hatter..... Loeb och Sales Madhatter är lagom creepy. Har tidigare sagt att Talia skulle kunna vara coolt men vet inte om Nolan är intresserad av en sån story.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#72 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 09 September 2008 - 18:44

Nja, det var inte exakt så jag skrev om Jokern. Såg verkligen fram emot Jokern på film igen. Däremot var jag skeptisk till Heath Ledger i rollen, och om de skulle kunna överträffa Jack Nicholson...och ibland är det skönt att ha fel helt enkelt. Och jag vet att de använde sig av skurkar man inte sett i Begins, och tycker att de kan göra det igen. I regel så brukar jag ha fel vad gäller Nolans val av skådespelare, men har inget emot att ha fel där heller. Bara det blir bra i slutändan. :)
*Hockey och superhjältar*

#73 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 09 September 2008 - 20:48

Jo det är det vi önskar nog alla som gillar de här filmerna. Ok, vi har nog alla tänkt på vilken skurk de ska använda i nästa film, från början var det nog rätt klart att Heath Ledger skulle ha varit med i en tredje film också. Får en att undra om Nolan vill casta om den rollen.


Sen har ju både Gary Oldman nämt Riddler i en intervju och det har nu även Caine gjort. Så det kanske ligger något i det att Riddler medverkar i en tredje film.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#74 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 09 September 2008 - 20:56

Det viktigaste är eller ska väl egentligen vara vilken riktning berättelsen går i trean. Oftast brukar de ju försöka passa in skurkarna i temat helt enkelt. Gåtan skulle spontant kännas som en mer spännande skurk än Pingvinen i alla fall, sen är det klart att skurkarna lär få en makeover ungefär i stil med Ledgers Joker.
*Hockey och superhjältar*

#75 Spacer

Spacer

    Senior Captain

  • Members
  • 591 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 10 September 2008 - 06:47

Pingvinen känns inte jätteintressant alls för mig, så önsketänkande från min sida att han skulle få en mer underordnad roll. :) Men jag tvekar samtidigt inte på Nolans förmåga att göra nåt intressant av den karaktären på film ändå. Som vi tjatat om slem monster lär man ju slippa.
En Gåtan som inte springer runt och guckar i en grön trikå utan är mer "pshycho"..på ett allvarligare sätt tror jag skulle bli intressant och skrämmande däremot.
Fanposter..
Posted Image
Lite den stilen kanske? Bättre än Jim Careys löjliga mystrikå iaf. :)