Jump to content

Photo

Nr 14


  • Please log in to reply
127 replies to this topic

#126 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 30 October 2012 - 22:04

Ja, det vore skoj. Det kräver dock en noggrannare utgivningsplanering än vi lyckats med på sistone.

#127 Isegrim

Isegrim

    Commander

  • Members
  • 187 posts
  • Gender:Male

Posted 30 October 2012 - 23:59

Men å andra sidan, kan man (om man gör en fristående bilaga ) lägga in den när det passar.

#128 Peral

Peral

    Commander

  • Members
  • 253 posts

Posted 02 November 2012 - 16:18


Jag är villig att bli intervjuad

Yeah! Eftersom resten av redaktionen inte har sagt sig vara emot, går jag direkt på att fråga: Vilken metod föredrar du? Mail? Chat? Skype? Ett möte i verkligheten? Röksignaler? Varje variant har sina egna nackdelar och fördelar. Fast röksignalernas fördelar är nog endast att det är coolt, vilket vägs upp ganska mycket av att det aldrig kommer att funka, så den metoden skulle jag spontant avråda från.


Du glömde semafor, där vi står på varsin bergstopp och viftar med flaggor åt varandra. Annars verkar e-mail lättast men jag säger inte nej till något utom röksignaler och semafor, då jag inte har en aning om vad mina svar skulle vara och då jag heller inte visste vad ni frågade om! Fast det skulle förstås kunna bli en mycket intressant intervju. Typ "Vad tycker du om Nordens Stjärnor?" svar "Jag cyklar till jobbet." (Undran "varför frågar de om hur jag tar mig till jobbet?!")