Jump to content

Photo

Wonder Woman


  • Please log in to reply
106 replies to this topic

#76 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 01 February 2007 - 20:25

WHERE'S WHEDON?
Why is Warner Bros buying a new Wonder Woman script?

There’s not been much news on the Wonder Woman front for some time now. There was a flurry of excitement when it was announced that fanboy fave Joss Whedon would be writing and directing the movie version of comic books’ most famous Amazonian dominatrix, but that was almost two years ago. Since then, besides occasional casting rumors, nothing. Until now.

Warner Bros is buying a Wonder Woman script from a couple of newbies named Matthew Jennison and Brent Strickland. Their script is set against WWII, the original era when the comic character was created, while Whedon’s is set in the modern day. So why the heck have these two nobodies sold a script for a movie that already has a writer?

It sounds like a kind of blackmail, actually: Jennison and Strickland wrote this script on spec and were shopping it around (I don’t know to who, since Wonder Woman is owned by Warner Bros, and it isn’t like Whedon’s involvement is a secret. I guess they were using it as a calling card). Warner Bros got wind and bought the thing to head off any possible future lawsuits should Whedon’s version in any way resemble their version.

But I have to admit that I just don’t get it. Does this mean that I should be checking the trades to see what movies are in development and start shopping around specs based on those movies? I could probably whip up a pretty good Wolverine or Dark Knight script – would Fox or Warner Bros be compelled to buy them from me? The whole thing sounds assbackwards, but I have to admit that I never quite understood all the aspects of Hollywood as a business.

I sort of don’t think we’ll ever see Whedon’s Wonder Woman movie – it’s been languishing all this time while the guy is writing comic books, and I wonder if Warner Bros will really want to spend lots of money on a girl superhero when that particular strain of the genre has yet to monetize – in comics or on the big screen. Although they’re throwing money at buying random spec scripts for the character, so who knows. Maybe this is going to lead into some kind of big announcement in the weeks ahead. Or maybe they’ll just be celebrating Whedon’s second anniversary on the project in February. Here’s to two more years of development!


Edited by XC, 01 February 2007 - 20:25.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#77 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 03 February 2007 - 17:04

Bad news, everybody. Joss Whedon är inte längre med och jobbar med Wonder Woman. :upset:

http://whedonesque.c...ents/12385#more

Trist, tycker jag. Det hade säkert blivit en bra film med hans manus, dessutom kan det ta en hel evighet tills Wonder Woman hamnar på vita duken. Just som DC-hjältarna äntligen började klämma in sig bland alla Marvel-filmer...
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#78 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 03 February 2007 - 18:08

Synd. Hoppas man kan knyta till sig någon med lite tallang iaf. Annars tycker jag att den här filmen avgjort skulle varit intressant. :(

(Kan erkänna direkt att jag håller inte reda på fem öre vad som är marvel och vad som är dc, så det påverkar inte mig så där jätte mycket. :P )

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#79 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 03 February 2007 - 18:42

Där försvann allt av mitt intresse för filmen. Lika bra kanske. WW filmen har redan tagit upp aldeles förmycket av hans tid och mindskat hans arbete på hans egna grejor. Problemet med Joss är ju att han tar på sig aldeles för mycket på samma gång vilket leder till att allt han gör tar en jäkla tid.

Sen är jag inte förvånad att de inte gillade manuset heller. De gillar aldrig hans manus. :rolleyes: Speed (Där de bara replikerna var skrivna av honom), Alien 4 (Som blev så omskriven att det inte var samma handling eller nåt sådant), Buffy-filmen (Som de fjantade till och som han helt förlorade kontrollen på), X-Men 3 manuset (Som de bara slängde trotts att han arbetet hårt på det och skrev X-Men serierna)... listan är oändlig. Men den är destu kortare när det gäller de gånger de faktiskt använde hans manus. <_<
Och trots att han har gjort grunderna i många filmer så får han inget beröm för det heller.
Det känns som att filmbolagen inte vet vad de sysslar med för jag har inte sett något som Joss skrivit som har varit dåligt (Utom hans uppväckande av en död X-men karaktär (En av de få som kändes totalt avslutade), men det var ju också hans favoritkaraktär).
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#80 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 03 February 2007 - 19:27

Trist. Men hade det här på känn väldigt länge, både Goyers Flash och Whedons Wonderwoman. WB har aldrig vetat hur man använder DCs mindre kända karaktärer på ett smart och intressant sätt,och de verkar fortfarande inte ha lärt sig det. Väldigt tråkigt för min del,eftersom jag är ett stort fan av både Whedon och Wonderwoman. Tråkigt. Wonderwoman var faktiskt den enda superhjälte franchisen jag har något större intresse av efter Batman och Superman.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#81 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 03 February 2007 - 23:45

Lite trist, men kanske lika bra. Jag ser gärna att han ger sig på nån tv-serieprojekt igen :)

Winter is Coming


#82 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 04 February 2007 - 00:31

Ja, det lär finnas mer spännande projekt för Whedon att göra. Skriva mer för Marvel t. ex. ;)

Men Crusader, Whedon arbetade aldrig med X-Men 3. Däremot med ettan, där bara en replik "Do you know what happens to a toad that gets struck by lightning? Same as everything else" fanns kvar. Och personligen älskade jag att Colossus kom tillbaka.
*Hockey och superhjältar*

#83 Illyria

Illyria

    Commodore

  • Members
  • 1,533 posts
  • Gender:Male

Posted 04 February 2007 - 00:43

Jag tycker det är lika bra, nu kan han göra en ny tv-serie istället! Vilket är det jag mest av allt vill ha, och han verkar verkligen vilja göra Goners och den ser jag fram emot.

Är säker på att hans idé om WW-filmen var långt bättre än filmbolagets visioner men tillåts han inte göra den film han vill är det lika bra att lämna det bakom sig.

#84 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 04 February 2007 - 15:51

Men Crusader, Whedon arbetade aldrig med X-Men 3. Däremot med ettan, där bara en replik "Do you know what happens to a toad that gets struck by lightning? Same as everything else" fanns kvar. Och personligen älskade jag att Colossus kom tillbaka.

X-Men 1 hade jag glömt. :P
Men han skrev ett manus för X-Men 3 också. Iallafall så nämnde han det i en intervju. Han blev frågad om han hade skrivit något manus för X-Men 3 och han svarade ja men att de slängde ut det direkt.
Ingen större grej. Det var rätt tidigt och hans manus slängdes direkt.
Det är gammalt iallafall. Vill inte starta nån stor diskution runt det. Jag kan, trots en massa letande, inte heller hitta intervjun så jag har ingen källa för det. Det är inte viktigt. :P
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#85 Mjolnir

Mjolnir

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,000 posts
  • Gender:Male

Posted 04 February 2007 - 15:56

Däremot med ettan, där bara en replik "Do you know what happens to a toad that gets struck by lightning? Same as everything else" fanns kvar.

Som ironiskt nog råkade vara filmens sämsta replik. De högre makterna har antingen ett elakt sinne för humor eller en byfånes känsla för vad som hör hemma i ett manus.

#86 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 04 February 2007 - 16:20

Mja, har inte hört någonting om att Whedon skulle ha jobbat med X-Men 3. Det var rätt klart med Penn och Kinberg tidigt. Men det fanns ju lite spekulationer och drömmar om att Whedon skulle regissera/skriva. Har i alla fall inte hört något mer än så. Synd att du aldrig har källor.
*Hockey och superhjältar*

#87 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 04 February 2007 - 18:51

Mja, har inte hört någonting om att Whedon skulle ha jobbat med X-Men 3. Det var rätt klart med Penn och Kinberg tidigt. Men det fanns ju lite spekulationer och drömmar om att Whedon skulle regissera/skriva. Har i alla fall inte hört något mer än så. Synd att du aldrig har källor.

Ja, jag får börja spara länkar till allt jag läser så att jag kan visa upp dem om 5 år om det kommer på tal. ;)
Problemet ärm ju att jag ofta kommer tänka på saker jag läst för många år sedan och att hitta källa för det är ju oftast inte så lätt.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#88 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 04 February 2007 - 21:43

Kan förstå hur du tänker där, men andra är mer flitiga med att hänvisa till källor, och vad jag vet kommer det här med ett Whedon-manus till X-Men 3 bara från dig. Har inte läst det av någon annan. Tror t. om han redan blev uppknuten till Wonder Woman före de hittade en regissör till X3.
*Hockey och superhjältar*

#89 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 05 February 2007 - 09:32

Jag sökte lite i google på ämnet, och hittade inte en tillskrymmelse till rykte om att han skulle skrivit ett manus till "X-men 3", det var nog bara önsketänkande från Whedon-fans sida. :unsure:

Edited by XC, 05 February 2007 - 09:33.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#90 Mjolnir

Mjolnir

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,000 posts
  • Gender:Male

Posted 05 February 2007 - 11:03

Whedon skrev storyarcen om botemedlet mot mutantism i Astonishing X-Men, som filmen använde sig av. Om han någonsin skrev ett manus också vet jag inget om.

#91 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 07 February 2007 - 11:37

instämmer med Crusader om att allt mitt intresse för den här filmen nu är borta. Den var inte speciellt intressant från börja, utan det var bara Whedon som gjordem ig intresserad. Äntligen kan jag glömma bort den.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#92 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 19 April 2008 - 00:40

Wonder Woman Still in Development says Joel Silver
Written by Stephanie Sanchez
Friday, 18 April 2008

IESB's Robert Sanchez spoke with producer Joel Silver today at the Long Beach Speedway for the junket of SPEED RACER.

More on Speed Racer later, the tidbit of news he got was actually on the future of Wonder Woman.

Silver says he's got writers working on a new script. And which writers are those? They are the guys behind the Wonder Woman World War II based script that WB snatched up last year, Matthew Jennison and Brent Strickland.

No, this new script will not be set in WW II like the spec script these guys drew up instead a whole new storyline and setting are currently being developed.

Originally shying away from an "origin" or genesis story for the superwoman, Silver has reconsidered and says they are really looking into a story involving Paradise Island and her background.

IESB asked if Silver had a director in mind, perhaps the Wachoski brothers that have just finished Speed Racer. Well, he wouldn't answer the question directly (does he ever?) but he did say that Andy Wachowski had an idea on how to open the Wonder Woman film. When pressed further he would not comment.

I know some of you are wondering, what about the Justice League film? Does it have any impact on this production?

Silver says no, this Wonder Woman and the Justice League Wonder Woman (if she ever makes it to the big screen) will be completely different a la the Christian Bale Batman and Brandon Routh Superman.


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#93 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 21 April 2008 - 14:43

Silver Wants Wonder Genesis Film

Uber-producer Joel Silver (the Matrix trilogy) told SCI FI Wire that he's now thinking his on-again, off-again Wonder Woman feature film should tell the superhero's origins.

"I thought for a while that I didn't want to do a genesis story of Wonder Woman," Silver said in a group interview in Long Beach, Calif., on April 18 while promoting his next film, Speed Racer. "And so the first few drafts I created weren't genesis stories. And I don't know, maybe after I saw Spider-Man or whatever, I thought that it should be a genesis story. And then I had to kind of go back to the drawing board, because I had a version that the studio wanted to make that was not a genesis story."

Buffy the Vampire Slayer creator Joss Whedon turned in one script for a Wonder Woman movie before leaving the project last year. Writers Matthew Jennison and Brent Strickland, whose original spec script was purchased by Warner Brothers, are currently working on a new draft. Jennison and Strickland's script was set in World War II, but Silver said that he doesn't want to do a period story. Wonder Woman is based on the long-running DC Comics franchise about an Amazonian superhero.

"I just think it should be a genesis story, and I've got to find a way to tell it," Silver said. "Because whenever I got into the stuff, you know, Paradise Island and stuff, it was kind of goofy. But I've got to find a way to do it where it's effective. I mean, I thought some of the stuff they did in 300 was great. I don't know if I want to make it that way, but, I mean, I think there's a way to do this where the audience is going to accept it. But I've got to figure it out."

As for Jennison and Strickland's screenplay, Silver said: "It was a good script. They wrote a good script, and I liked it. But I think that I don't want to make that movie that way. I want it to be a contemporary story."

Silver described the project as being "tabled for a while now," but added that he is still determined to find a way to make it work. "It's sitting there, and when I figure out a way to do it, I'll do it," he said. --Cindy White


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#94 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 11 September 2008 - 14:38

'Wonder Woman' awaits a screenplay - Story @ Comics2Film.com
Producer Leonard Goldberg (of 'Charlie's Angels' fame) told MTV Splash Page that the long-stalled 'Wonder Woman' movie is still in search of a script.

The last big movement on the project saw Joss Whedon exiting the film while Joel Silver purchased a spec screenplay from newcomers Matthew Jennison and Matt Strickland. That one was set in World War 2, but Goldberg says he's pushing for a contemporary take on the material.

"I can only speak for myself...I would like it to be more current," Goldberg said. "I hope that we don't finally wind up doing the same story again: Steve Trevor flying, and his plane crashes onto the island [of Themyscira, Wonder Woman's matriarchal homeland]. He's supposed to be executed, and she saves his life. Perhaps we'll do that in a very abbreviated fashion up front, and then come up with a story that no one has seen yet."

In spite of about ten years of casting attachements, rumor and fan dreamcasting that included names like Sandra Bullock, Jennifer Aniston, Lucy Lawless and so on, the producer says he'd prefer an uknown actress in the lead role.
Read the full story


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#95 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 04 November 2008 - 19:50

Vad tror ni om den här då?

Posted Image

Item! Our sister site TotalFilm.com is commenting on a viral site which hints at a casting choice for the new Wonder Woman. The question is - is it for real? It's certainly in the mould of the early campaign for The Dark Knight. It's not due until 2011 and shouldn't be confused with the 2009 direct-to-DVD animated movie starring the voices of Keri Russell, Nathan Fillion and Alfred Molina. What do you think? Is some big cast revelation coming? And who would you like to see in the role? (Källa)


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#96 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 04 November 2008 - 19:55

Är det inte hon som skulle spela WW i JLA filmen.
*kollar andra tråden*
Det var visst inte det, men Megan hette hon i alla fall :lol:
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#97 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 05 November 2008 - 18:24

Inte helt oväntat så meddelar io9 att postern är falsk. :)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#98 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 05 November 2008 - 18:43

Sista meningen i den artikeln var bara :lol:
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#99 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 05 November 2008 - 22:22

Nu är det ju dessutom tal om att Megan Fox ska spela en helt annan superhjältinna, nämligen nyligen tyvärr hädangångne Michael Turners Fathom.

http://www.newsarama...fox-fathom.html

Så det här var det nog inte många som trodde på. ;)

Får erkänna att Megan Fox ser betydligt mycket mer ut som Fathom än Wonder Woman.

#100 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 10 November 2008 - 12:47

/Film - Beyonce Knowles wants Wonder Woman; WB Wants McG to Direct?

Sunday, November 9th, 2008

Now that we’re finally getting a black President of the United States, how about a black superhero? Before you leave a comment telling me how Halle Berry played Catwoman in a 2004 feature film, or how Shaquille O’Neal played Steel in 1997, as I’ve tried very hard to forget about both of those films. Beyonce Knowles revealed to the LA Times that she actually recently met with DC Comics and Warner Bros to express her interest in playing Wonder Woman in a big screen movie adaptation.

“I want to do a superhero movie and what would be better than Wonder Woman? It would be great. And it would be a very bold choice. A black Wonder Woman would be a powerful thing. It’s time for that, right?” said Beyonce. “After doing these roles that were so emotional I was thinking to myself, ‘OK, I need to be a superhero’. Although, when you think about the psychology of the heroes in the films these days, they are still a lot of work, of course, and emotional. But there’s also an action element that I would enjoy.”


I’m still not sure what to think about the idea of Beyonce in the Wonder Woman costume. Could she make it work?

IESB is also reporting a rumor that DC/WB would like McG to direct Wonder Woman, but no one knows if the talk has progressed any further than “just talk”. After seeing what McG has done with Terminator Salvation (I visited the set, can’t say much more at this time), I believe he could be the right choice to bring Wonder Woman to the big screen. McG was also once attached to Superman, before he dropped out in the later stages of development. I think Wonder Woman might be more his style.

On the other hand, Wonder Woman has been one of the many comic book characters that I’ve just never been interested in. I mean, she drives an invisible plane! I’m betting you that is going to look stupid on the big screen?