Jump to content

Photo

SPX 2010


  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#51 TerrorTub

TerrorTub

    Senior Commander

  • Members
  • 261 posts
  • Gender:Male
  • Location:Uppsala
  • Interests:Skräck.

Posted 22 April 2010 - 21:04

nu är det nääääästan dags! Ser väldeliga fram emot detta! Tänkte höra, ska man vara på palts lite innan 11.00 på lördagen eller räcker 11 prick?

har ni några schema planer på att täcka upp bordet under dagen eller så? Jag hjälper ju självklart till med SSS oxå om folk vill titta runt och äta lunch osv.

har även fixat lite nya visitkort och ska försöka skriva ut lite promoprylar på andra projekt oxå!

Edited by TerrorTub, 22 April 2010 - 21:06.


#52 DarkPaladin300

DarkPaladin300

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,108 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm
  • Interests:Blah blah blah---

Posted 22 April 2010 - 21:26

Jag, Thomas och Lars kommer att vara där på fredagen mellan 15-16 och plockar fram våra grejer.
På lördagen är dte bäst att vara där vid tio för att göra sig i ordning om man ställer ut grejer där.

#53 TerrorTub

TerrorTub

    Senior Commander

  • Members
  • 261 posts
  • Gender:Male
  • Location:Uppsala
  • Interests:Skräck.

Posted 22 April 2010 - 22:19

Jag, Thomas och Lars kommer att vara där på fredagen mellan 15-16 och plockar fram våra grejer.
På lördagen är dte bäst att vara där vid tio för att göra sig i ordning om man ställer ut grejer där.


Cool. Då försöker jag dyka upp vid tio. kommer man in då eller ska man ringa ngn av er eller mötas upp utanför?

#54 TFels

TFels

    Svarta hålet i galaxens centrum

  • Moderator
  • 2,975 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Serier
    Konst
    Musik
    Pedagogik
    Formel 1

Posted 23 April 2010 - 05:15

Viktor, vi sa kl 16 på fredagen, men ring mig eller Lars innan om det lutar åt en annan tid, t ex kl 15.

Terrortub, frågan är om du (som inte har eget bord) kommer in före kl 11. Du räknas ju trots allt som allmänhet (av arrangörerna). Ring nån av oss innan du kommer så möter vi dig vid ingången och tar emot dina serier. Samma sak gäller Berättelser Från Trakten. Eller så kommer ni kl 11 på lördagen. Då tar vi och lägger upp era tidningar direkt. Det är inte så mycket folk så tidigt ändå.

Edited by TFels, 23 April 2010 - 05:17.

Posted Image<br />
Thomas<br />
Svenska Superserier

#55 TerrorTub

TerrorTub

    Senior Commander

  • Members
  • 261 posts
  • Gender:Male
  • Location:Uppsala
  • Interests:Skräck.

Posted 23 April 2010 - 05:24

Men då satsar jag på närmare elva tiden då. Har inte så värst mkt saker att lägga upp på bordet. Borde gå rätt snabbt.

Terrortub, frågan är om du (som inte har eget bord) kommer in före kl 11. Du räknas ju trots allt som allmänhet (av arrangörerna). Ring nån av oss innan du kommer så möter vi dig vid ingången och tar emot dina serier. Samma sak gäller Berättelser Från Trakten. Eller så kommer ni kl 11 på lördagen. Då tar vi och lägger upp era tidningar direkt. Det är inte så mycket folk så tidigt ändå.



#56 Virtus

Virtus

    Senior Captain

  • Members
  • 634 posts
  • Location:Sala

Posted 23 April 2010 - 16:47

Dåså! Vi ses allihopa där imorgon, jag ankommer till stationen 10.16 och är nog på plats en kvart senare. ^_^

#57 Pepe

Pepe

    Senior Commander

  • Members
  • 303 posts
  • Gender:Male
  • Location:STHLM

Posted 24 April 2010 - 13:29

Jaha, sitter på jobbet... Slutar 16:00 men blir kvar här till 21:00 pga att kvällen e sjuk. Yippie!!! Undrar om nån här har ett mobilnr till nån av gubbarna som e på mässan idag. Vet inte om jag hinner dit tills d stänger å vill fråga dom om de ska vidare nånstans efteråt. De kanske e trötta å vill sussa men vill göra ett försök.
Har ni ett nummer så mejla den till mig...good?
x_pepe3@hotmail.com

#58 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 26 April 2010 - 16:43

Ännu en SPX är över... och jag känner mig helt mörbultad. :P

Var ett skapligt drag på mässan, och vi sålde en del tidningar, så kanske att det räcker till nästa tryckning trots allt.

Synd att vi inte hann träffa Pepe.. Fast han var ju tydligen MORDISKT förkyld, så det kanske var bäst att han var hemma och vilade upp sig ändå. :)

#59 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 27 April 2010 - 20:30

Trevlans att man fick träffa er allihop!


...utiflatt ni nu betvivlade den saken.