Jump to content

Photo

Thor: Ragnarök


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Sparks

Sparks

    Commander

  • Members
  • 238 posts
  • Gender:Female

Posted 07 November 2017 - 13:52

 

I Marvels Thor: Ragnarök hålls Thor fängslad på andra sidan universum utan sin mäktiga hammare. Han för en kamp mot tiden för att ta sig tillbaka till Asgård för att stoppa Ragnarök – förstörelsen av hans hemvärld och slutet för hela den Asgårdska civilisationen. Thor ställs inför ett nytt hot, den mäktiga och hänsynslösa Hela. Men innan dess måsta han överleva en dödlig gladiatortävling där han tvingas kämpa mot sin forna bundsförvant och vän från Avengers – Hulken. I rollerna ser vi Chris Hemsworth, Mark Ruffalo, Anthony Hopkins, Tom Hiddleston, Cate Blanchett, Karl Urban, Idris Elba, Jeff Goldblum, och Tessa Thompson. Regi: Taika Waitit.

-SF

 

Såg denna i helgen och tyckte den var helt fantastisk! Hade knappt sett trailer eller något innan så förväntade mig inte så mycket, så blev positivt överraskad! Väldigt humoristisk men med några tyngre seriösa ögonblick.

 


Edited by Sparks, 07 November 2017 - 13:52.

Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side, kid.


#2 Magnus

Magnus

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,097 posts
  • Gender:Male
  • Location:Onsala

Posted 13 November 2017 - 16:25

Jag såg den häromveckan och gillade den. Man får vara beredd på att det är ganska mycket humor. Det inte jag var besiken på var att det inte var mer Dr Strange särskilt på grund av end-credits scenen i Dr Strange.



#3 Sparks

Sparks

    Commander

  • Members
  • 238 posts
  • Gender:Female

Posted 14 November 2017 - 16:50

Vad händer i den scenen? (Har inte sett dr strange)


Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side, kid.


#4 Magnus

Magnus

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,097 posts
  • Gender:Male
  • Location:Onsala

Posted 15 November 2017 - 14:22

Den var typ med i filmen. (Första av de här scenerna)



#5 Sparks

Sparks

    Commander

  • Members
  • 238 posts
  • Gender:Female

Posted 18 November 2017 - 15:26

Jaha! Tack! :)


Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side, kid.