Jump to content

Photo

Pirates of the Caribbean: At World's End


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#1 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 09 December 2005 - 16:22

'Pirates 3' full title revealed
http://www.digitalsp...le/ds27101.html

The second sequel to swashbuckler Pirates of the Caribbean has been given its full title.

Though it was previously known that the second movie in the series is to be called Dead Man's Chest, the complete moniker of its follow-up has been kept under wraps.

However, according to industry magazine Below The Line, the third movie will be known as Pirates of the Caribbean: Uncharted Waters.

Dead Man's Chest is due for release next July, with the third movie following the summer after.


(Release 19.03.2007 i Dancing With the Stars) (Videokälla)

Länkar
|- Officiell hemsida
|- IMdb
|- ComingSoon.net
|- CanMag.com
|- Trailer @ Yahoo


Edit, ändrar rubriken, igen. Lägger till videotagg för den kommande trailern, lägger till länkar...


Edited by Garm, 01 February 2017 - 01:54.
Tillägg av tagg.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#2 Forever Xena

Forever Xena

    Warrior Princess

  • Moderator
  • 10,223 posts
  • Gender:Male

Posted 09 December 2005 - 17:22

Ser fram emot filmarne :)

Johhny Depp var fantastisk :wub:

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling


#3 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 January 2007 - 21:46

Visste väl att jag postat om den här filmen tidigare. Hmm. OK. Nu vet vi att den där titeln inte ens är i närheten. :P

CanMag- Pics- Pirates of the Caribbean: At Worlds End Promo Pics!

When Disney announced the release date for Pirates of the Caribbean: At Worlds End I was left puzzled. After finding so much success with the mid-summer release on the last two installments, why May? Is it that there is too much competition in July thanks to films like Transformers and Order of the Phoenix? Or do Michael Bay and Jerry Bruckheimer have some sort of an agreement not to have their films go head to head?

Either way, Disney has begun to make sure that moviegoers know that the third Pirates installment is coming our way May, not July in 2007. Though a teaser trailer would have done nicely, Disney is warming up with a first set of promotional images.

Promo Pics for Pirates of the Caribbean: At Worlds End Breach the Internet

Talk about a refreshing change. The posters for Dead Man's Chest felt so Curse of the Black Pearl. For At Worlds End, Disney is trying a different approach that uses the film's Asian theme.

Check out all of the promotional images for Pirates 3 over at AICN.

Pirates of the Caribbean: At Worlds End opens to theatres on May 25th, 2007.

For stills, updates and more movie info, go to the Pirates of the Caribbean: At Worlds End Movie Page.

Posted Image

Mmm. Avslöjar inte så mycket. Men det skall de inte heller göra. :P

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#4 rino

rino

    First Engineer

  • Moderator
  • 2,122 posts
  • Gender:Male
  • Location:Härnösand
  • Interests:Science Fiction, Fantasy, Depeche Mode

Posted 11 January 2007 - 21:52

:wub: Varför faller jag alltid för de farliga brudarna?
Att bli gammal är obligatoriskt, att bli vuxen är valfritt... :P

Okänd?

#5 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 January 2007 - 21:55

Mmm. Det är något med kvinnor som kan hantera ett svärd va? :P

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#6 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 11 January 2007 - 22:04

Passande titel.
Dom nämnde väl 'At Worlds End' i film 2 någonstans.
*måste se om den filmen*
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#7 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 January 2007 - 22:10

Ja. På slutet. När de gör ett återbesök hos den där prästinnan i träsket.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#8 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 11 January 2007 - 22:12

Ja just det :)
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#9 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 11 January 2007 - 22:13

:wub: Varför faller jag alltid för de farliga brudarna?


Dito. :wub:

Dom nämnde väl 'At Worlds End' i film 2 någonstans.


Jodå, det gjorde dem. Det sades uttryckligen i slutet att de skulle resa dit.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#10 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 18 March 2007 - 16:33

Snart släpps den första trailern.
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#11 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 18 March 2007 - 17:08

Tack GG. Har lagt in en videotagg i första posten nu. :D

Skriver in releasedatum i beskrivningen också... kanske bäst. :P

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#12 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 18 March 2007 - 18:59

Men argh! Och suck :(
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#13 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 18 March 2007 - 19:12

vad nu då cappy?
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#14 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 18 March 2007 - 20:21

Jag hatar när folk skall kleta första inläggen i ett ämne full med Videotaggar. Särskilt när jag inte kan se dem :(

Så i princip, inget stort för er andra.

Jag ser fram emot den här filme så mycket :wub:
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#15 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 18 March 2007 - 20:30

Stackars Cappy. :hug: Inte kul och ha en internetlina som får hicka då och då. :)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#16 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 19 March 2007 - 19:14

För de som inte orkar vänta ... *scrollar upp* ... 10h 48m innan trailern släpps:

New Pirates Clip Revealed - ComingSoon.net

In advance of the Pirates of the Caribbean: At World's End trailer launching tonight, Yahoo! Movies has posted a clip from the anticipated third installment. The clip features Captain Jack Sparrow (Johnny Depp) and Captain Barbossa (Geoffrey Rush) fighting about who is the actual captain of the Black Pearl .

"At World's End" opens in theaters on May 25.

Spoiler markerade ifall att, men det avslöjade kanske inte så mycket egentligen.

Edit: Välj om möjligt QT versionen - den är avsevärt bättre i kvalitet än WMP versionen. (Ja - jag kollade båda. :P )

Edited by XC, 19 March 2007 - 19:26.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#17 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 20 March 2007 - 04:42

Jag har både sett klippet och den ryska trailern (Dubbad) men Preview klippet verkar inte funka.
Jag kollade på www.worstpreviews.com (Vill varna om att ni inte ska rösta på sidan) Bra kvalitet. Klippet är samma som det xc postade.

Ang. den ryska trailern: Där får vi svaret på varför filmen heter At Worlds End. :P

Trailern är jättebra, synd bara att jag inte förstår ryska. :D

Edited by Crusader, 20 March 2007 - 04:43.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#18 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 20 March 2007 - 08:22

Happ. Nu har man sett trailern!

Längtar redan till 25e Maj. :wub:

Bäst: När Jack frågar om ingen hämtade honom för att de saknar honom. :lol:

BTW, På yahoo skall det tydligen finnas en trailer med lite högre upplösning - postade länk dit i första posten under länkar. :)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#19 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 20 March 2007 - 17:45

Jag älskar scenen när jack säger att 4 av dem har försökt döda honom och 1 har lyckats, och Elizabeths min. :D
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#20 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 20 March 2007 - 21:27

Verkar lika lovande som den förra filmen! Jag vill se den nu!

Winter is Coming


#21 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 20 March 2007 - 21:44

Maj kommer bli en sjudundrande film månad säger jag bara. PotC3 och Spider-Man 3.
Hela det här året blir ett riktigt film år med Teenage Mutant Ninja Turtles IV om bara 3 dagar, Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer i juni, Transformers och Harry Potter and the Order of the Phoenix i Juli.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#22 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 20 March 2007 - 22:26

Ja, 2007 ser ut att kunna bli ett väldigt bra filmår :thumbsup:

Winter is Coming


#23 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 23 March 2007 - 08:34

Pirates Site Live and New Pics! - ComingSoon.net
Source: Walt Disney Pictures

Walt Disney Pictures has launched the official website for Pirates of the Caribbean: At World's End.

At the site, you can travel the streets of Singapore, meet the Pirate Lord Sao Feng, and journey to Davy Jones' Locker to be reunited with Captain Jack Sparrow. You can also watch the new trailer, view gallery images, and get "At World's End" screensavers, buddy icons, wallpapers and download the official poster. Check back in two weeks when the online adventure continues to Tortuga Port and Shipwreck Cove.

The studio has also provided ComingSoon.net with new photos from the anticipated movie, which you can view here.

"At World's End," directed by Gore Verbinski and starring Johnny Depp, Orlando Bloom, Keira Knightley, Chow Yun-Fat and Geoffrey Rush, opens on May 25.


Edited by XC, 23 March 2007 - 08:35.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#24 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 20 April 2007 - 17:51

CanMag- Pics- Leaked Pirates of the Caribbean: At Worlds End Promo Pics

'Joshua7' has alerted us to a galleon worth of leaked promo pics for Pirates of the Caribbean: At Worlds End that give Keira Knightley nearly all the attention.

Not that I can blame them.

Leaked Promo Pics: Pirates of the Caribbean: At Worlds End

Both Kino-Govno and POTCfansite have posted what look to be leaked promo images for Pirates of the Caribbean: At Worlds End.

Use the links above for all the Keira Knightley, uh, I mean Pirates 3 goodness.

I am to assume that we should be getting the official batch shortly.

Pirates of the Caribbean: At Worlds End opens to theatres on May 25th.

For stills, trailer, art, updates and more movie info, go to the Pirates of the Caribbean: At Worlds End Movie Page.

Stay tuned for updates.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#25 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 24 April 2007 - 08:25

Captain Jack Sparrow Featurette Online! - ComingSoon.net

Walt Disney Pictures has revealed a second featurette on Pirates of the Caribbean: At World's End about Captain Jack Sparrow (Johnny Depp) in the highly-anticipated third installment. You can watch the clip here!

"At World's End" opens in theaters on May 25.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)