Jump to content

Photo

Riktlinjer


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Mindphazer

Mindphazer

    Senior Captain

  • Members
  • 840 posts
  • Location:Gävle
  • Interests:HardCore Sience Fiction!

Posted 30 March 2004 - 18:08

Här är det fritt fram att posta spoilers, direktlänkar till trailers, mm. Lägg även in sånt som berör rykten och nyheter för kommande filmer, dvs sådant som inte haft premiär än.

Värt att tänka på:

När ni postar en spoiler, se till att inte allt för ingående beskriva själva spoilern/nyheten i rubriken (spar det till själva posten istället) så slipper dom medlemmar som inte vill bli spoilade ang den rullen att ändå och i onödan bli det...

Observera att rubriker som inte följer ovanstående regel kan komma att ändras utan förvarning.

Hoppas att alla har förståelse för detta. I övrigt är det bara att spoila på! ;)

Edited by Mindphazer, 31 March 2004 - 07:23.


#2 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 30 December 2007 - 17:33

Tillägg: Märker ni att en Moderator redigerat första posten i ett inlägg utan att skriva en anmärkning är det enbart redigering av rubrik och/eller underrubrik som gjorts för att lägga till datum när filmen kommer på bio

För att göra det enklare för alla så är ett tips att man skriver när filmen har premiär i underrubriken.
Exempel:
Om man vet när den går upp på biograferna här i Sverige: BIO: xx/xx-xx eller dag månad år // Premiär USA: xx/xx-xx eller dag månad år
Om man bara vet när den är planerad att komma: Premiär USA: xxxx

Edited by Georgia, 08 January 2008 - 18:23.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.