Jump to content

Photo

Glöm X-Men och håll i hatten för nu slänger evolutionen in en högre växel!


  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#51 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 14 March 2016 - 04:17

Man ska dock ej heller underskatta hur de påverkas av apor som kommit med rymdskepp från framtiden.



#52 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 30 March 2017 - 21:17

Crusader! Var det du som ansåg att den basala premissen bakom "Sharknado" var löjlig?
 
Australien drabbades av en Sharknado helt nyligen:
 
ejlamemcvebg22bawsqm.jpg
Australia Hit by Real Life Sharknado
Australien drabbades av en Sharknado! Ian Ziering lär vara på väg | Feber / Webb

 

:P ;)


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#53 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 31 March 2017 - 22:05

Jo, jag såg det. :P Men det är lite skillnad på en dryg meter lång haj och hundratals på upp till 7 meter långa. ;)

Sedan så var det mer att 3 meter långa hajar simmade bredvid bilarna när de körde på motorvägen och i vatten som inte ens nådde dem upp till knäna. :D

Edited by Crusader, 31 March 2017 - 22:07.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#54 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 03 April 2017 - 09:44

Det finns stora sharknados och det finns små. :P Och australien har det tillräckligt tufft med den här lilla. :P


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#55 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 05 April 2017 - 15:13

Sant. :P


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif