Jump to content

Photo

Conan The Barbarian - Remake


  • Please log in to reply
110 replies to this topic

#51 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 12 November 2009 - 18:37

‘300′ FX Team Joins ‘Conan’

As “Conan” gets closer to making his return to the big screen, two of the top FX alumni from Zack Snyder’s “300” adaptation have joined the project. Shaun Smith has signed on as a creature designer on “Conan” and Scott Wheeler will head up the makeup department. In addition to their time on “300”, Smith created makeup FX for “Buffy The Vampire Slayer” and “The Forbidden Kingdom” while Wheeler has worked extensively on two “Star Trek” movies, “Star Trek: Deep Space Nine” and Joss Whedon’s upcoming film “The Cabin in the Woods.”



"As you might expect I really can't say much except it looks really cool and we are excited to be a part of it," Smith related to Mania.com. “Conan” is expected to begin filming in Bulgaria next February.

Fan anticipation for the new “Conan” film has been building since last year when it was announced that there would be a new big budget R-rated adaptation of Robert E. Howard’s famed Cimmerian barbarian. Brett Ratner had been tapped to direct the reboot before “Friday The 13th” director Marcus Nispel stepped in to replace him.

Early reports indicate that the studio wants to make multiple “Conan” films and other Howard properties like “Red Sonja” and “Solomon Kane” are also coming to movie theaters in the near future.



Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#52 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 12 November 2009 - 18:47

DreadCentral.Com postade detta för ett tag sedan.

AFM info sheet and early sales art.

Spoiler


#53 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 14 January 2010 - 09:03

Tydligen är Roland Kickinger borta (eller också var han aldrig på banan) tre nya namn har nu petats in i ryktes-poolen för vem som får äran att spela Conan i den nya filmen. Den ena är Kellan Lutz från bla Twillight-filmerna och Jason Momoa. Utöver det så talas bara om en "ej namngiven bättre etablerad skådespelare".

Handuppräckning: hur många vill ge Jason "Ronon i Stargate Atlantis" Mamoa uppdraget? :P

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#54 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 14 January 2010 - 12:44

Den sistnämnde gillade jag verkligen i SGA. Frågan är ju dock om han har rätt "look" för rollen. Jag kan inte min Conan tillräckligt bra för att svara på det dock. Det första alternativet känns inte alls rätt.

#55 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 22 January 2010 - 13:54

Vem som ska spela Conan är nu bestämt


Conan Has Been Cast At Last!
Jason Momoa is the new Barbarian
Source: Deadline Hollywood

/.../


Undrar om han blir tvungen att göra sig av med sina dreads nu?
Eller åtminstone försöka kamma ut dom.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#56 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 22 January 2010 - 14:44

Jag tror det kan bli bra. Han gjorde som sagt bra ifrån sig i SGA och kanske kan ge oss en mer nyansrik Conan. :)

Var inte han sugen ett tag under SGA att göra sig av med dem? Kamma ut är nog inte möjligt tror jag. Blir nog klippa/raka som gäller.

Edited by XC, 22 January 2010 - 14:45.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#57 Wylie Times

Wylie Times

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,204 posts
  • Gender:Male
  • Location:Location Location

Posted 22 January 2010 - 15:20

Mo-mo! (som jag kallar honom :)) Han blir upptagen framöver om han ska vara med i Game of Thrones och starta om Conan franchisen. Kul för honom iaf.

Enligt Aftonbladet är han mest känd från Baywatch och North Shore. :rolleyes:

"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter


#58 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 03 March 2010 - 20:17

Stephen Lang som skurken i Conan?
Han var ju bra i Avatar.

Stephen Lang Offered Conan Villain Role | /Film

Posted Image

Stephen Lang's reward for acing his portrayal of the villainous Colonel Quaritch in Avatar could be another showcase role as the colourful bad guy. There's said to be a deal on the table right now that would see Lang taking the part of Khalar Singh in Marcus Nispel's Conan reboot.

Here's how Singh was described in the casting breakdown for the movie:

He's in his 40s to 50s, Asian or Middle Eastern, Central Asian, Mongol, Turkish, or Persian, open to all ethnicities; commanding in size and manner, a warlord and formidable warrior, brilliant, cruel, weathered and tanned by the many campaigns he has waged and won.

From here on out, the description became a little more spoiler-prone. If you aren't averse to plot details, read on…

[Singh] is driven in his quest to find the Queen of Acheron and has been building an empire to do so. His goal is to find the Queen whose blood will bring life to the demonic minions of Acheron while making himself king of this hellish power. With this power, Khalar will protect his legacy against the onslaught of master sorcerer, Thoth-Amon so that his weak son, Fariq may rule after his death.

While riding into a Cimmerian village to recruit his old comrade, Corin, his large collection of mercenaries slaughters them to the last soul when Corin refuses to join them. The village's only survivor was young Conan. When Khalar's search has finally narrowed to the likely discovery of the queen at a monastery of female monks, he also learns Conan is older and hungry for revenge.

It's a no-brainer, then. I can see just why they went to Lang with this - even though none of "Asian or Middle Eastern, Central Asian, Mongol, Turkish, or Persian" really apply. Characters continue to change their skins while Hollywood producers still haven't changed their spots.

Previously on /Film's Casting Conan: Jason Momoa won the lead role, Mickey Rourke started negotiations for the role of Conan's dad, Wrestler Shad Gaspard auditioned for the role of Singh's sidekick (and, according to his latest updates, is still in the running).

Via Latino Review



Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#59 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 05 March 2010 - 22:41

Och Rachel Nichols (G.I Joe, Star Trek) ska spela Tamara enligt Latino Review. Hon blir den andra skådisen från G.I Joe, den första är Leo Howard som ska spela Conan som ung.

Tamara is 18 to 24 years old, Caucasian or Middle Eastern, open to all ethnicities; beautiful, studious, correct, a novitiate of a Greek influenced monastery. A master of martial arts, she has been trained to be the Queen’s servant, bodyguard and best friend. She and many other female bodyguards to the queen have been in hiding most of their lives because of the curse of Acheron, which would take the queen’s life to bring almost immortal power to its king. When Khalar Singh, a powerful warlord with ambitions to become the king of Acheron, storms the monastery and captures all of the novitiates, she is separated from Ilira, the one she must protect. With all of her strength and will, Tamara is determined to find and rescue her. She finds herself in league with Conan because of a mutual need to find Khalar Singh. She is not in the least intimidated by Conan’s size or grim demeanor and their alliance eventually blossoms into something that surprises them both… LEAD


Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#60 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 14 March 2010 - 13:34

Ron Perlman Cast as Corin, Father of CONAN - Collider.com

Ron Perlman (Hellboy) will play Conan’s (Jason Momoa) father Corin in Marcus Nispel’s upcoming action film, Conan. Mickey Rourke was in talks to play the role, but instead opted to co-star in Tarsem’s War of the Gods. But since Perlman is equally fine casting and with Stephen Lang (Avatar) as the villain, this film is shaping up to have a strong supporting cast of characters bolstering relative-unknown Momoa. The film also has the hotness that is Rachel Nichols (G.I. Joe: The Rise of Cobra) so that ain’t bad either.

Perlman currently co-stars on the FX drama Sons of Anarchy. He’s also due to appear alongside Nicolas Cage in Season of the Witch, which was set to hit theaters next Friday but it’s now been delayed indefinitely. [Vulture]








Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#61 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 15 March 2010 - 09:44

Said Taghmaoui (G.I. Joe: Rise of the Cobra, populärt att casta från den filmen) joinar de andra:

'Conan' books 'G.I. Joe' actor
March 14, 2010

Said Taghmaoui, who played Breaker in the summer hit "G.I. Joe: The Rise of Cobra," has booked a role in "Conan," Nu Image/Millennium's take on the barbarian warrior created by Robert E. Howard.

Stephen Lang, the bad guy in "Avatar," has come aboard as the villain of the movie directed by Marcus Nispel.

Taghmaoui is playing a leader of thieves who is saved by Conan (Jason Momoa) and later offers him aid. Lang is a ruler in search of a queen whose blood will bring life to the demonic minions of a long-lost god.

Mickey Rourke was in talks to play Conan's father, but those discussions fell apart. The role remains open.

Shooting is scheduled to start this week in Bulgaria.

Taghmaoui, repped by Innovative Artists and the Collective, also appeared in "The Kite Runner" and had a stint on ABC's "Lost." Lang is also repped by Innovative Artists.


Lustigt, i den här artikeln står det att rollen som Conans pappa ej är tillsatt? "Vem ska man tro på, tro på..."

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#62 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 11 May 2010 - 08:28

För den som är nyfiken på hur Jason Momoa ter sig som Conan så har bilder lagts ut från inspelningen i Bulgarien.

comingsoon.net

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#63 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 May 2010 - 08:40

Ser väl okej ut tycker jag. :)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#64 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 11 May 2010 - 15:54

Lite mer muskler hade inte skadat, men annars ser det bra ut. :)

#65 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 May 2010 - 16:31

Lita på mig: hellre talang än mer muskler.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#66 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 11 May 2010 - 16:38

Jo, jag vet. :P Jag kanske inte heller är rätt person att börja uttala mig om mer ögongodis när det gäller Jason Momoa. ;) Fast man vet aldrig med mig. :lol:

Men vi vet ju redan att Jason Momoa är bra. Iaf av det jag har sett.

Edited by Cartman, 11 May 2010 - 16:38.


#67 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 11 May 2010 - 18:44

Lita på mig: hellre talang än mer muskler.

Där är vi helt överens.

Carty: du får gärna fortsätta utveckla dina tankar om ögongodiset. :lol:

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#68 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 11 May 2010 - 19:36

Ja, det skulle jag kunna göra. :P Låt mig tänka lite på saken först så jag formulerar mig bra när det blir dags. ;)

#69 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 May 2010 - 20:00

Tack Synon, det värmer att höra.

För den som vill ha ett starkt argument: kika in ett avsnitt av Conan the Adventurer, och konstatra att the Guvernator är en fantastisk skådespelare. ;)

För att ta Carty i försvar så man jag nämna att han är mån om att den del av befolkningen som föredrar maskulin skönhet också får lite ögongodis. :) ;) (Det bar väl det du tänkte säga va Carty?)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#70 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 12 May 2010 - 12:44

Jo, du har helt rätt XC. Allt måste ju inte vara feminin skönhet som så många verkar tro hela tiden. Men du har bara rätt till viss del. För även jag vill ha lite maskulin skönhet att vila ögonen på ibland. :o :P Jag undrar om dom kan slänga med Gaius Baltar på ett hörn. Nä, alltså inte James Callis utan just karaktären som han spelar i BSG. ;) :lol:

Hmmm. Tillbaka till ämnet kanske. ;)

#71 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 12 May 2010 - 15:17

Jo - det förstör ju stämningen lite om alla karlar envisas med att se ut som mähän som aldrig sett ett par promenadskor hela tiden. :lol: Och skönhet är ju skönhet oavsett om den är maskulin eller feminin.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#72 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 22 June 2010 - 08:54

Och här har vi Conan himself :thumbsup:

Posted Image

Källa: SCI-FI Wire

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#73 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 03 July 2010 - 10:51

Och här har vi Jason Conan in action :thumbsup:

Posted Image

Källa: /Film

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#74 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 04 July 2010 - 15:46

Jaså, Conan jobbar på Imageshacks enhet för regler och standarder nuförtiden? ;)




Ladda up eller länka en ny, Synon.

#75 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 04 July 2010 - 15:55

Wtf? Vad hände där? Hrmf. Nåväl, bilden finns ju till beskådande på sajten som jag länkade till.

(Tror han var alldeles för aggressiv på bilden för att imagehack skulle godta det :P)

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.