Jump to content

Photo

Äntligen börjar jag hitta tillbaka


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 TerrorTub

TerrorTub

    Senior Commander

  • Members
  • 261 posts
  • Gender:Male
  • Location:Uppsala
  • Interests:Skräck.

Posted 19 March 2007 - 19:49

uh, det jobbigaste med att flytta är fan att man förlorar sin rithörna/arbetsutrymme där man känner sig hemma. har nu bott i nytt boende i sju veckor å börjar äntligen hitta lusten att tecka/skriva igen. tar tid att känna sig hemma på den fronten uppenbarligen. Denna blev klar idag å det känns mkt bra :D

Posted Image

#2 SuperJelcander

SuperJelcander

    Lieutenant Commander

  • Members
  • 142 posts

Posted 22 March 2007 - 21:19

Välkommen tillbaka. Jag har saknat min dos av lemlästande humoristiska zombiebilder. Hoppas du kommer igång med din serie snart också. Jag vill verkligen se den fullbordad.

#3 TerrorTub

TerrorTub

    Senior Commander

  • Members
  • 261 posts
  • Gender:Male
  • Location:Uppsala
  • Interests:Skräck.

Posted 02 April 2007 - 22:39

Välkommen tillbaka. Jag har saknat min dos av lemlästande humoristiska zombiebilder. Hoppas du kommer igång med din serie snart också. Jag vill verkligen se den fullbordad.


Tack, jo jag vill oxå se den fullbordad. den ligger å gnager i mitt bakhuvud mest hela tiden. Lutar åt att bli ett sommarprojekt då jag läser en krävande farmakologikurs just nu.

#4 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 03 April 2007 - 12:19

Förkärlek för zombier och farmakologikurs...det här kan enbart sluta illa. Får ta och stocka upp på hagelgevär och första-hjälpen-lådor tror jag.

#5 TerrorTub

TerrorTub

    Senior Commander

  • Members
  • 261 posts
  • Gender:Male
  • Location:Uppsala
  • Interests:Skräck.

Posted 03 April 2007 - 20:22

Förkärlek för zombier och farmakologikurs...det här kan enbart sluta illa. Får ta och stocka upp på hagelgevär och första-hjälpen-lådor tror jag.


haha! det är nog bäst det! Ska besöka bårhus och obduktionssal senare i vår så... ;)

zombiesports ersätts för ett tag framöver nu av:

Posted Image