Jump to content

Photo

ARGH!/*snyft* v.3


  • Please log in to reply
263 replies to this topic

#26 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 21 May 2012 - 18:35

Har du flyttat ner till medelhavet ^_^
Du får gärna skicka upp värmen hit :D
Har varit lite si och så med den idag.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#27 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 21 May 2012 - 19:13

OK, jag överdrev kanske lite. Det var 29,5 när jag tittade. :P Som tur är så varade det inte allt för länge så förhoppningsvis så kommer jag kunna sova inatt.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#28 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 22 May 2012 - 10:04

30 grader i skuggan. 30!!! :bang:


Jaja, men du behöver ju inte vara i skuggan hela tiden.

#29 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 22 May 2012 - 16:10

:lol2:
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#30 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 22 May 2012 - 18:39

:lol2:

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#31 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 22 May 2012 - 21:30

:P Nej, jag försöker vara inne istället. Där är det bara 28 grader...
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#32 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 29 May 2012 - 22:27

Jag hade hoppats på att det inte skulle bli några begravningar det här året med tanke på alla som har varit de senaste 2 men tyvärr så blev det inte så. Min mammas morbror gick bort under nartkosen när de skulle fixa hans becken efter att han hade brutit det. Han skulle ha fyllt 93 år nästa månad och hade problem med andningen samt svårt att äta så han hade väl inte så lång tid kvar ändå. Men han var den sista i familjen av den generationen. Nu är mamma och pappa älsta generationen och det känns jobbigt. Dessutom var en en sista länk till min morfar och jag tyckte så mycket om honom. De sista åren hade varit tuffa för honom då hans fru blev dement och gick tillsist bort förra året så jag får väl hoppas att de nu är tillsammans och båda vilar i frid!

Edit: Fick precis veta att min kusin blev morfar igår och det kom som en liten tröst. Livets rundgång, hur en försvinner och en annan kommer till. På samma dag dessutom.



Sedan så fungerar inte mitt internet idag vilket har givit mig en massa problem. Det har varit en lååång dag. Hoppas att ett nytt modem hjälper.

Edited by Crusader, 29 May 2012 - 22:45.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#33 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 30 May 2012 - 05:26

:hug:
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#34 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 14 July 2012 - 01:16

sista dagen jag kan använda Photoshop CS6 idag. Sen är 30 dagars test-användning över. :cry: varför ska den vara så dyr.
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#35 Kizmiaz

Kizmiaz

    Wanderer of the Wastes

  • Aktiv member
  • 1,880 posts
  • Gender:Male
  • Location:Badsville, Ostrogothia

Posted 14 July 2012 - 18:20

:cry: varför ska den vara så dyr.

För att profithungriga kapitalistsvin inte har några hämningar när det gäller att suga ut proletariatets döttrar och söner för egen vinnings skull. :P
../l、 Getting old is when a narrow waist and a broad mind change places!
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
 じしf_,)ノ

#36 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 14 July 2012 - 20:19

Bah. Vem behöver PhotoShop när Windows har Paint inbyggt. :P

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#37 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 15 July 2012 - 20:24

Paint? Vad är det för nymodigheter? Är inte alla överens om att det är Paintbrush som gäller?

#38 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 15 July 2012 - 20:48

Paint?! Finns den fortfarande kvar?? :o

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#39 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 15 July 2012 - 21:34

@dGH: Ikonen var sannerligen snitsigare på den tiden iaf. :)

@Synon: Japp. Otroligt va? :lol: Harpan, Röj, Anteckningar och Write Wordpad är fortfarande inkluderat som standard. Och ser ut ungefär som de gjorde vid Win 3 och Win 95. :D Till och med gamla godingen "moricons.dll" finns kvar. (En bonus fil med ikoner som hängt med sedan Win 3).

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#40 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 23 August 2012 - 00:54

Imorgon ska pappa kastrera Harry. :( Jag gillar verkligen inte det. Jag tyckjer det är totalt onödigt. Men pappa tror på den gammla myten att en hund blir lugnare och uppför sig bättre om man kastrera den så det här ska vara en lösning istället för att ta honom till Brukhundsklubben. Tyvärr går det inte att prata med pappa för han bara blir arg och ignorerar en. "Jag skulle inte ha berättat det för dig", "Det är min hund och jag gör med den som jag vill. Blir det fel så är det mitt ansvar, inte ditt." Konstigt hur han var vår hund när vi skaffade honom men när det gäller beslut så är han bara pappas.
Jag läste upp om kastrering och skickade en info-sida till pappa men han vägrade läsa den och sa bara "Jag vet väl hur det går till".
Oftast går det br4a men det finns också en hel del bieffekter som att hunden blir fet, pälsen blir som ull, hundar som vanligtvis inte fäller börjar fälla, svårt att hålla tätt, hamnar i bråk med andra hundar pga att de inte kan känna var den hör hemma, deppritioner samt att det aldrig är bra att söva en hund, och jag försökte förklara det för pappa men han vägrade lyssna eller tro mig. Han tror det här är lösningen på alla problem men efrter vad jag har läst så har han inga av de problem som en kastrering är till för. Han markerar inte revir och han har inte träffat någon könsmogen hona. Hans "problem" är dessutom troligen inlärda.
Känns som att jag sviker honom genomk att låta honom gå igenom det här men vad ska jag göra? Pappa lyssnar aldrig på mig och att diskutera det med honom hade bara startat en lång bråk (man kan aldrig diskutera med min pappa om man har en annan åsikt än han har) och hade i slutändan inte ändrat något. Tvärtom så hade det gjort att han hade envisats om att kastrerat hunden bara för att jag sa imot.
Jag hoppas verkligen att det här går bra men just nu mår jag inget vidare och är jätteorolig för min lilla vove. :(
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#41 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 23 August 2012 - 05:59

Det kommer nog gå bra. De hundar jag vet har blivit kastrerade har det gått bra för och hundarna har mått bra efteråt.

:hug:

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#42 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 23 August 2012 - 16:05

Det kommer nog gå bra. De hundar jag vet har blivit kastrerade har det gått bra för och hundarna har mått bra efteråt.

:hug:

Tack! :hug:
Det gick bra, hitils iallafall men ännu vet vi ju inte om eventuella bieffekter. Dock var det som jag trodde att han var inte könsmogen och hans testiklar inte ens hade fullt ramlat ner så det blev dyrare än väntat. Plus att det betyder att hans beteende inte har med könsdriften att göra.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#43 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 23 August 2012 - 18:25

Låter lite som när vi kastrerade katten. Vi tyckte att det hade börjat lukta urin borta i ett hörn och bokade snabbt tid, fast han bara var ett halvår. Sen när det var gjort visade det sig att det var några liljor som var det som luktade :blush:. Men katten var helt könsmogen så på den punkten var det ingen fara. Antar att det är skillnad på hundar, men för (han)katter tycker jag det är klart värt det - gör ju väldig skillnad på humöret och beteendet.

Hur som helst, hoppas att Harry fixar det.
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#44 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 23 August 2012 - 18:46

Det stämmer med hundar med, iaf de som jag haft nära kontakt med som blivit fixade. En ouppfostrad hund förblir givetvis en ouppfostrad hund, men de blir jämnare och lugnare till humöret. Det stämmer dock inte att "de kommer i bråk med andra hundar" enl min mening (de fixade hundar jag känner ignorerar helt sonika andra hundar) och så vitt jag vet har ingen av dem haft problem med läckage. Dock stämmer de att de tenderar gå upp lite i vikt - men det finns foder för kastrathundar som avhjälper det.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#45 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 23 August 2012 - 20:47

Jo, hemma i byn hade en granne en aggressiv hund som man gjorde allt för att undvika att gå förbi - framförallt i sällskap med en hund. Men efter att de kastrerat honom så är han så lugn och snäll. Skönt!

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#46 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 23 August 2012 - 21:55

Jag menade inte att hans skulle bli mer agressiv mot andra hundra utan tvärt om. Jag läste att vissa hundar har väldigt liten hänsyn till hundar de inte kan plasera var de hör hemme pga kastrering. Alltså att han skulle bli anfallen pga att han är kastrerad.
När det gäller honor så blir de mer agressiva om man kastrera dem (då de får fler manliga hormoner efteråt) men när det gäller hanhundar så blir de lugnare OM agressionen beror på det.
Men min hund är inte agressiv. Han bara blir jätteglad när han ser andra hundar och vill lukta på dem. Han älskar att lukta på allt han kan, speciellt andra hundar. Han är nyfiken då han fortfarande är valp. Det är det som irriterrar mig att pappa kastrerade Harry för fel orsaker i tron om att det ska hjälpa mot saker som är hans naturliga beteende eller har med inlärt beteende att göra. Han kommer inte dra mindre, sluta hoppa eller sluta bli galen när han känner en intresant lukt bara för att han är kastrerad. Möjligen nu i början då han när hemskt depprimerad och undrar vad han har gjort för att vi straffar honom med att skicka bort honom moch tvinga honom ha en strut på huvudet.
Det ända bra jag ser med det här är att vi slipper risk med prostatacanser och liknande men orsaken bakom det här var själviskhet från min pappa i hopp om att få en snabb lösning på att uppfostra en ouppfostrad hund. Hade där varit problem med att han var agressiv mot andra hundar eller att vi hade en hona han blev galen runt så hade det varit en sak men allt det här bygger på att min pappa tror han vet bäst bara för att Harry började dra och skälla när de träffade på 1 hund när de var ute och gick. Han bygger alltså det här på möte med 1 hund. Plus att han blev helt överlycklig när han fick syn på en liten hundvalp.

Jag är bara glad att allt gick bra men ännu vet vi ju inte vad som kommer hända när kroppen känner av effekterna.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#47 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 23 August 2012 - 22:01

Bra att det gick bra :hug:
Och att Harry fortsätter må bra :)
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#48 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 24 August 2012 - 14:21

Tror du har lite fel ändå Crusader - för de fixade hundar jag varit i kontakt med har inte heller varit aggresiva utan som du beskriver: väldigt intensivt glada. Och det är något de inte heller mår bra av i längden. Och de har blivit lugnare.

Men nu skall vi inte bråka. Huvudsaken är ju att det gick bra. :)

Kan av erfarenhet säga att upplevelsen är rätt speciell när en muskulös hund med ca 1 meter i mankhöjd kommer emot dig hoppandes jämfota. :P

Edited by XC, 24 August 2012 - 14:23.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#49 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 24 August 2012 - 16:36

Kan jag tänka mig. :P

Det är betydligt bättre idag. Han är mycket gladare än igår iallafall. Och struten börjar han vänja sig vid så det blir lite mer att man fnissar än tycker synd om honom när han stöter imot nu. :P
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#50 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 26 August 2012 - 14:32

Uppsagd.