Jump to content

Photo

Ny Supermod


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 08 February 2016 - 14:20

Eftersom vi behöver en aktiv Supermod och Garm råkade erbjuda sig frivilligt så har vi därmed påtvingat Garm detta ansvar. :)

 

De gamla Supermodsen ligger även dessa kvar ifall de skulle få för sig att dyka upp en vacker dag.. :)

 


//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#2 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 10 February 2016 - 11:37

Bra initsiativ av Garm. :)


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#3 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 11 February 2016 - 00:46

Jag tycker att det behövs en aktiv SuperMod på ett aktivt forum, för det är ju trots allt SFN fortfarande.

 

Och eftersom ingen på forumet verkade känna sig manad att axla den rollen så erbjöd jag mig att hjälpa till.

 

Så tack för förtroendet.

 

Jag har hittills mest döpt om trådar, slagit ihop inlägg, klippt ut inlägg och startat nya trådar, osv.

 

Ansvarsområdet är givetvis större än så och jag hoppas att jag kan hjälpa till på bästa tänkbara sätt. Dels er admins och andra mods, men även om någon användare här på forumet behöver hjälp med något eller vill fråga om något, så är det bara att säga till eller skicka ett PM så hjälper jag till efter bästa förmåga. :)


Edited by Garm, 11 February 2016 - 00:46.