Jump to content

Photo

Superman: The Man of Steel


  • Please log in to reply
412 replies to this topic

#26 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 25 October 2007 - 12:56

Hade varit konstigt att göra en "reboot" direkt när Superman Returns var riktigt bra ändå. Bryan Singer vet vad han gör, det blir säkert en bra uppföljare också. Bara att hoppas att han rör sig lite utanför Donners filmer och t. ex introducerar någon skurk som inte var med i de gamla filmerna. Det finns väl en del att välja ifrån.
*Hockey och superhjältar*

#27 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 25 October 2007 - 17:04

Ja, en reboot hade inte passat bra. Inte än iallafall. Efter Singer är klar med sin trilogi är en annan fråga.
Jag tror iallafall att nästa film kommer ger mycket mer år seriehållet. I Superman Returns är det tydligt att Singer försöker göra en hybrid mellan serierna och filmerna genom att göra Lex rik, göra saker mer kompliserat mellan Superman och Lois och vika undan fråd det hela med att han inte får vara med en människa osv. Och det faktum att skurken i nästa film blir en rymdvarelse och inte Kryptian låter som att det hela är på rätt spår.

Det där med att DC inte vill jobba med folk från Marvel låter lite dumt. Jag trodde de hade kommit bort från den där konkurensen men jag antar att filmerna har tagit ny fart på det.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#28 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 26 October 2007 - 07:01

Är det säkert att det blir en trilogi av det hela? Har bara hört att det är klart med en uppföljare.
Det har alltid varit konkurrens mellan DC och Marvel och det kommer nog alltid vara det också. På gott och ont. Tror det finns fördelar med det också.
*Hockey och superhjältar*

#29 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 26 October 2007 - 21:35

Säkert är det inte. Det är bara Singer som har sagt att han tänker sig att det ska bli en trilogi.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#30 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 21 February 2008 - 19:57

Blev just addad idag av Superman - The Man of Steel på MySpace. Kändes uppmuntrande, eftersom jag börjat oroa mig för att den filmen inte skulle bli av. Inte långt efter jag approvade dem fick jag kommentaren "I'm always around". :thumbsup: Coolt.

Inte mycket till nyheter kanske, men att det finns en MySpace-sida tolkar jag som att jobbar på det här fortfarande. Dessutom tyckte jag det var ett bra tillfälle att blåsa nytt liv i den här tråden.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#31 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 11 March 2008 - 11:46

IESB - Superman: Man of Steel Updates!

Monday, 10 March 2008

I had a major case the "coincidencies" (yes I just made that up) today! Literally maybe 15 minutes after receiving an email from IESB's Robert Sanchez with details of a story to post from ShoWest, I checked email and received a question from a reader inquiring about the project I was instructed to write about…like I said "coincidencies!"

Ok, here's the big news, Robert has informed me that he has confirmed that yes, Bryan Singer is 100% on the sequel to his 2004 revamp Superman Returns. He has since confirmed this with studio sources so take this one to the bank.

But, with Superman Returns writers Michael Dougherty and Dan Harris out, who will be penning the film?

Word is Transformers/Star Trek scribes Roberto Orci and Alex Kurtzman are considering being behind the project. This gives Superman fans hope after Returns' mild disappointment amongst fan boys. The pair are apparently in talks and have had "several meetings" regarding the film. No need to worry about a lack of action from these two!



#32 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 22 April 2008 - 14:50

'Superman' recast as "an angry god" in sequel?

Thomas Tull, founder, chairman and CEO of Legendary Pictures (the company jointly responsible for producing the films 'Batman Begins', 'Superman Returns' and '300'), spoke to Hamilton students on April 17.

Tull showed clips from 'The Dark Knight' and also talked about upcoming projects like 'Watchmen', 'Akira' and the 'Superman' sequel. Apparently, Tull told students that the new Superman movie would refocus on the man of steel as "an angry god".

The article is sparse on further details, but that declaration is interesting in and of itself.

Read the full story...


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#33 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 22 April 2008 - 16:18

Öh, va? Arg gud..? Stålis har väl inte porträtterats som en sådan sen 40-talet och Golden Age/Earth-2 Superman? :o

Förvisso gillar jag den versionen av Stålis, men han ska ju hålla sig i 40-talet, där han funkar absolut bäst. Skulle kännas konstigt med en Singer-Superman som helt plötsligt ändrar personlighet på det viset.

#34 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 22 April 2008 - 16:26

Jag håller med. Låter inte alls rätt.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#35 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 22 April 2008 - 18:55

Det behöver ju inte vara en total förändring av hur han var i ettan. Kanske filmen tar upp de problem vi har i världen, och en Stålman som grubblar och är besviken över det här, jag tror i alla fall mer på en sådan variant än en slags "hämndens ängel".
*Hockey och superhjältar*

#36 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 22 April 2008 - 20:08

Var det inte så det var i Superman IV? ;)
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#37 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 22 April 2008 - 20:51

Jo, jag tänkte också på det när jag hade skrivit mitt inlägg faktiskt. :lol:
*Hockey och superhjältar*

#38 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 30 April 2008 - 14:49

Brandon Routh on 'Dylan Dog' and 'Man of Steel'

In an extensive Q&A with Coming Soon actor Brandon Routh talks about plans to return to the cape and tights in 'Superman: The Man of Steel' and touched on the other comic book icon he's bringing to life: 'Dylan Dog'.

"I expect that we'll be working early next year. I know that Bryan [Singer] has pretty much finished out 'Valkyrie' and is back in the states and is zeroing in on the story that he wants to tell. Once that arrives it's going to move pretty quickly. I think that everybody is getting excited. It's been three years now, really. It's hard to believe that it's been long, but everyone is getting jazzed and ready to go again. I certainly am," Routh said.
...

Hela intervjun finns på CommingSoon.net
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#39 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 30 April 2008 - 15:01

OT

Men va f*n. Dylan Dog finns ju redan filmatiserad i den underbara filmen DellaMorte DellAmore [aka Cemetery Man]. Jag tycker att dom ska låta bli att göra film av Dylan Dog igen. Det duger så bra med det som redan finns.

Sådär, nu har jag gnällt färdigt för den här gången. ;)

#40 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 06 May 2008 - 17:35

SyFy Portal - Routh Expects Superman Sequel By 2009

May-05-2008

Brandon Routh, who played the title character in "Superman Returns," said he believes director Bryan Singer will begin filming sequences for the sequel, "Superman: Man Of Steel," by spring 2009, according to SciFi Wire.

"Bryan keeps me up to date with what's going on, and I think he'll get a script together later in the year, and we'll begin filming early next year," Routh said.

The actor hopes he gets to punch more bad guys next time, and has stayed in shape for the role.

"I'm ready to get back into the swing of it, though," he said.

"Superman: Man Of Steel" is currently expected to be released to theaters in June 2009.



#41 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 20 May 2008 - 13:15

CinemaSpy - John Williams To Score Superman: Man of Steel?

Tuesday, May 20, 2008

Word has been floating in recent weeks that John Williams was meeting with Warner Brothers about possibly working on the music for Superman: Man of Steel.

As many readers will already know, Williams composed the magnificent score for 1978's Superman: The Movie, a film orchestration considered among his very best. Now a report over at The Boston Globe suggests that this information may indeed be accurate.

In the Globe story, which discusses how Williams will be premiering selections from his soundtrack to the new Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull, which opens with the Boston Pops in Boston this week, the aforementioned industry reports are cited as follows:

Williams, now 76, was conductor of the Pops from 1980 to 1993. According to industry reports, he remains a busy man, with soundtracks for "Harry Potter and the Half-Blood Prince," "Jurassic Park IV," and "Superman: Man of Steel" all scheduled for his touch.

With the sequel to Superman Returns still in its embryonic stages, it's too early to speculate about the accuracy of this report.

Nevertheless, if Superman: Man of Steel does move forward, Williams' participation would add musical depth and gravitas to the project, and likely yield yet another opulent orchestral chapter to an unforgettable composition that began 30 years ago.



#42 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 29 May 2008 - 16:31

Comics2Film - Priyanka Chopra to be Man of Steel's squeeze?

May 29, 2008

According to India's ZeeNews.com Superman will be courting a new love interest in 'The Man of Steel'.

According to the report Bollywood superstar Priyanka Chopra is "likely to play Superman’s love interest in the...upcoming sequel."

Sources claim the actress has been the role in the film. While there are few speficics, the source did indicate that the part is for "an Indian scientist."

Supposedly she's been working on a movie in the U.S. and director Bryan Singer showed up on set to scout her work. The source also claims an announcement is forthcoming. [Read the full story here]

Posted Image



#43 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 29 May 2008 - 16:57

Varför inte. Lois är ju rätt upptagen just nu. ;)
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#44 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 29 May 2008 - 18:41

John Williams??! NU blev jag lite excited för den här filmen faktiskt, skulle ju kunna bli riktigt bra, om han dessutom får chansen att slå Dödskalle-versionen av Brainiac, hans NÄST värsta fiende, på käften. :D

Men va..?? 0_0 En indisk...doktor...Stålmannens nya...? Men vad i... Nu fattar jag inte.

Hur tänker Singer med det? Om nu Lois är upptagen, som ju tyvärr så urbota dumt är fallet, så skulle ju Clark Kent, Kal-El alias Stålmannen, antagligen ge ett försök med Lana Lang ju! Detta är ju faktiskt ALLMÄN kännedom, för h-v..!

#45 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 29 May 2008 - 18:45

Fast han vill ju fortfarande ha Lois. Om han sedan träffar en annan kvinna och får en tillfällig fling med henne, varför inte?
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#46 Fantastix

Fantastix

    Lieutenant Junior Grade

  • Members
  • 59 posts

Posted 29 May 2008 - 20:22

Med Superman filmerna är det litet som med Spider-Man. De får nog vara för min del. Har nog inte något som helst lust att se mera av dem. Superman - Returns var ju helt enkelt ett bottennapp. Inte ens så dålig kan den någonsin kan få kultstatus eller c-filmsklass.

Nej tack för min del.

#47 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 29 May 2008 - 22:01

John Williams??! NU blev jag lite excited för den här filmen faktiskt, skulle ju kunna bli riktigt bra, om han dessutom får chansen att slå Dödskalle-versionen av Brainiac, hans NÄST värsta fiende, på käften. :D

Men va..?? 0_0 En indisk...doktor...Stålmannens nya...? Men vad i... Nu fattar jag inte.

Hur tänker Singer med det? Om nu Lois är upptagen, som ju tyvärr så urbota dumt är fallet, så skulle ju Clark Kent, Kal-El alias Stålmannen, antagligen ge ett försök med Lana Lang ju! Detta är ju faktiskt ALLMÄN kännedom, för h-v..!



Skulle vara intressant att höra vad nytt Williams skulle göra med Supermanmusiken. John Ottman gjorde ju ett bra jobb med att skriva nya stycken medan han behöll allt det klassiska med temat.


Sen kan vi ju alltid undra om hur trovärdiga indiska källor är, om det nu inte är hennes Bollywood-agent som vill att hon ska få mer uppmärksamhet. Känns knasigt om Singer redan letar efter skådespelerska till rollen som "indian scientest lady" när några veckor sedan så sa Brandon Routh att manuset kommer först senare i år, tror han. Eller så ligger det något i det här, kan ju också hända.


Hursomhelst så om Singer gör en uppföljare, som det nu verkar att han gör, så hoppas jag på en massa slagsmål, och Stålis ska F*n kasta bilar på skurkar och sånt.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#48 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 29 May 2008 - 22:29

Hursomhelst så om Singer gör en uppföljare, som det nu verkar att han gör, så hoppas jag på en massa slagsmål, och Stålis ska F*n kasta bilar på skurkar och sånt.

Absolut! Jag kan förlåta att första filmen vart lite av ett "drama" men till andra filmen ska det tamefan ösas på med action. In med nån nästan oslagbar måtståndare som Doomsday eller Brainiac och gör Metropolis till en krigszon! Jag har väntat på en sådan Stålisfilm länge nu. Superman II tillfredställde nästan det behovet men som sagt var bara nästan.

Winter is Coming


#49 Supertreck

Supertreck

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,113 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrtälje

Posted 29 May 2008 - 22:33

Routh skötte sig bra i förra filmen och han får förnyat förtroende hos mig i alla fall. Förhoppningsvis växer han med rollen och utvecklar sin karaktär i den kommande filmen. Det är i alla fall vad jag hoppas på då han i Superman Returns lämnade lite att önska.

Att Kevin Spacey återvänder är riktigt positivt, han var precis som Rick Hunter skrev, en av dom största behållningarna med just Superman Returns.


Jag kan nog inte hålla med angående Routh. Det såg mera ut som att Routh imiterade Christopher Reeve
eftersom det är Christopher Reeves ursprungliga beteende , till och med i andra filmer.

Ser du t.ex filmen Village of the Damned (1995) så kör Christopher Reeve med princip samma beteende
som att han vore superman, men det är ju en helt annan film.

I en viss stund kan det vara vilselendade att man tror att det är en supermanfilm
och man väntar sig att han ska bli superman, men aj det var ju filmen Village of the Damned
när man sedan tänker efter.

#50 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 30 May 2008 - 01:14

Skulle vara intressant att höra vad nytt Williams skulle göra med Supermanmusiken. John Ottman gjorde ju ett bra jobb med att skriva nya stycken medan han behöll allt det klassiska med temat.

Sen kan vi ju alltid undra om hur trovärdiga indiska källor är, om det nu inte är hennes Bollywood-agent som vill att hon ska få mer uppmärksamhet. Känns knasigt om Singer redan letar efter skådespelerska till rollen som "indian scientest lady" när några veckor sedan så sa Brandon Routh att manuset kommer först senare i år, tror han. Eller så ligger det något i det här, kan ju också hända.

Hursomhelst så om Singer gör en uppföljare, som det nu verkar att han gör, så hoppas jag på en massa slagsmål, och Stålis ska F*n kasta bilar på skurkar och sånt.

Här har vi en gosse som håller med fullkomligt. :D

Ja, Brainiac är väl lite den perfekta skurken för en balanserad uppföljare, både ruggigt intelligent och känslokall, men också en potentiellt väldigt fysisk karaktär med sina många robotkroppar och enorma rymdskepp.

Annars så kanske det precis som du säger, är dags att plocka fram Bizarro, Doomsday, eller till och med... ;)

...DAAAARRRKSEEEEEEID!!!! :evil:

Fast plockar man fram superduper-skurken NR1 för DC så blir det ju förvisso kanske lite VÄL mycket, och komplicerat. Han är ju inte direkt ute efter att sko sig på landintäkter eller dylikt... utan det är hela Kosmos som hägrar. :) Skulle väl då kanske passa till JLA. Ja, faktiskt är han väl ideal där.

Ser du t.ex filmen Village of the Damned (1995) så kör Christopher Reeve med princip samma beteende
som att han vore superman, men det är ju en helt annan film.

I en viss stund kan det vara vilselendade att man tror att det är en supermanfilm
och man väntar sig att han ska bli superman, men aj det var ju filmen Village of the Damned
när man sedan tänker efter.

Äh, Stålis hade lätt kunnat slå dom där nedrans små skumögda Rymd-Nazisterna. :P