Jump to content

Photo

Harry Potter och Dödsrelikerna 1&2


  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#1 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 13 January 2008 - 15:39

*tidigt ute* Posted Image

Cinematical spekulerar lite kring regissörer till den sista Harry Potter-filmen, Rob Zombie, David Fincher och Guillermo del Toro närmare bestämt. Guillermo del Toro är intresserad av och regissera HP & Dödsrelikerna och samtidigt så meddelas det att Harry Potters sista äventyr blir inte en - utan två filmer...

Vad gäller det där sista så känns det lite som om man försöker mjölka så mycket pengar som möjligt ur Harry Potter, å andra sidan så klagade många på att Fenixorden (förra filmen dvs) var alldeles för koncentrerad och att mycket av bokens handling plockats bort (min syster bland annat). Kanske är det något som skulle gjorts tidigare?


--
Länkar:
ComingSoon.net Film Database
IMDb
Wikipedia, the free encyclopedia

Edited by Georgia, 18 October 2011 - 19:15.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#2 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 13 January 2008 - 15:46

Rob Zombie?

Det lär ju aldrig filmbolagen våga. Att han skulle vara intresserad kan jag tänka mig då mannen har bred smak men jag tror inte att filmbolaget har "balls" att välja just honom. Fincher och del Toro känns intressant och den som jag personligen tror mest på i det fallet är nog del Toro. Jag låter alla dörrar vara öppna och om inte annat är det kul att läsa lite spekulationer hit och dit. :)

#3 Spidde

Spidde

    Rear Admiral

  • Members
  • 3,747 posts
  • Location:Norrköping <-> Uppsala
  • Interests:Serietidningar, musik, film och litteratur.

Posted 13 January 2008 - 16:41

Lite tveksam till två filmer...de blir säkert helt OK och underhållande, men ändå...kunde de inte gjort en längre film istället? Hoppas att de får sina premiärer hyfsat nära varandra iaf.
With great power comes great responsibility. This is my gift and my curse. I am Spider-man.

last.fm Filmtipset

#4 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 13 January 2008 - 23:12

Det här är verkligen på tiden. Önskar bara de hade gjort det tidigare. Jag älskar Harry Potter filmerna men speciellt de senaste har känts förkorta och hoptryckta, trots jag aldrig läst böckerna. Speciellt förra filmen fick mig att vilja se mer.
Jag tror inte det här är för att mjölka ut utan för att de vill att sista boken ska bli bra framställd. Hade varit illa om sista filmen hade känts som den sämsta för den var för pressad och saknade för mycket.
Tyvärr är det försent för nästa film för manuset är färdigskrivet och det hade betytt att filmen hade blivit försenad.

Rob Zombie... hoppas verkligen att det aldrig någonsin blir honom. Fy f*n säger jag bara om han skulle sabba Harry Potter.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#5 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 14 January 2008 - 13:04

Känns som om det är först i de sista böckerna det hade funkat att göra två filmer, när det faktiskt är huvudhandlingen som tar mycket plats. I andra böcker har det varit en massa sidospår som mer eller mindre fyllt ut.
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#6 Sanmare

Sanmare

    Cadet Second Year

  • Members
  • 12 posts

Posted 15 January 2008 - 15:20

*tidigt ute* :)

Cinematical spekulerar lite kring regissörer till den sista Harry Potter-filmen, Rob Zombie, David Fincher och Guillermo del Toro närmare bestämt. Guillermo del Toro är intresserad av och regissera HP & Dödsrelikerna och samtidigt så meddelas det att Harry Potters sista äventyr blir inte en - utan två filmer...

Vad gäller det där sista så känns det lite som om man försöker mjölka så mycket pengar som möjligt ur Harry Potter, å andra sidan så klagade många på att Fenixorden (förra filmen dvs) var alldeles för koncentrerad och att mycket av bokens handling plockats bort (min syster bland annat). Kanske är det något som skulle gjorts tidigare?


--
Länkar:
ComingSoon.net Film Database
IMDb
Wikipedia, the free encyclopedia



Warner Bros räknar tydligen med att tjäna sex miljarder extra på denna uppdelning av Harry Potter och Dödsrelikerna, även om det officiella syftet är "strikt konstnärligt". Min dotter blev i alla fall glad, men vill inte vänta till 2010.

Det ryktas även om att Warner Bros vill ha Steven Spielberg som regissör till den sista filmen. Jag hoppas att det inte blir så. Jag kan inte påminna mig att Spielberg någonsin gjort någonting i den här stilen, dvs fantasy, kusligt och dödligt allvar. Spielbergs alster på fantasy-området är skrämmande, men också komiska. Han vill aldrig skrämma för mycket; 7-åringar ska kunna se filmerna (utom då de allvarligare vuxen-filmer han gjort om historiska händelser m m). Spielberg är förmodligen inte ens intresserad.

Jag tycker personligen att det är synd att ett amerikanskt filmbolag fick göra Harry Potter-filmerna. Böckerna är väldigt engelska; det är inte filmerna.

Vostre Amico
"Och för att rätta till ytterligare ett missförstånd: Gud har inte skapat blott en utan otaliga världar. Mer kan jag inte förtälja om detta, ty ni skulle inte uthärda det nu. Vad ni först och främst bör inrikta er på är att göra Jorden till ett enda land med evig fred, och att utnyttja de två krafterna vetenskap och religion i harmonisk balans". (Bahá'u'lláh)

#7 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 20 February 2008 - 14:05

Dark Horizons - Yates To Direct Seventh Potter?

Wednesday, February 20th 2008

Director David Yates ("Harry Potter and the Order of the Phoenix") is presently working on the sixth installment in that series and many expected he would step aside for someone else to handle the film version of the seventh and final installment.

One of those people was young adult author Lois Lowry who's keenly awaiting a film adaptation of her book "The Giver" which Yates is attached too. Now, on her official blog she reveals a 'Giver' movie will be delayed as Yates looks set to handle "Harry Potter and the Deathly Hallows" after all.

"Bad news from The Giver Movie front. David Yates, the director currently working on the next Harry Potter film, was supposed to begin The Giver film next. But he has just decided he wants to do the final Harry Potter first, thereby postponing The Giver by several years.

Maybe the opening of this film could be held simultaneously with my celebration-of-life service after I succumb to old age? Or the producers will decide to get a different director. Stand by. But without holding your breath."



#8 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 20 February 2008 - 14:23

Det ryktas även om att Warner Bros vill ha Steven Spielberg som regissör till den sista filmen. Jag hoppas att det inte blir så. Jag kan inte påminna mig att Spielberg någonsin gjort någonting i den här stilen, dvs fantasy, kusligt och dödligt allvar. Spielbergs alster på fantasy-området är skrämmande, men också komiska. Han vill aldrig skrämma för mycket; 7-åringar ska kunna se filmerna (utom då de allvarligare vuxen-filmer han gjort om historiska händelser m m). Spielberg är förmodligen inte ens intresserad.

Jag tycker personligen att det är synd att ett amerikanskt filmbolag fick göra Harry Potter-filmerna. Böckerna är väldigt engelska; det är inte filmerna.

Vostre Amico


Tja, böckerna har alltid varit för barn också, det är absolut inte bara mörker, fantasy, kusligt och dödligt allvar. Harry Potter tycker jag har lyckats fånga alla målgrupper egentligen, så varför skulle inte sjuåringar kunna se filmerna?

Sen amerikanskt filmbolag...javisst, men jag tycker i alla fall att det brittiska lyser igenom mycket i alla fall. Mycket engelska miljöer, brittiska skådespelare och uttryck...
*Hockey och superhjältar*

#9 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 13 March 2008 - 09:34

Nu är det officiellt att Sista Harry Potter boken kommer att bli två filmer.

It's Official! 'Harry Potter and the Deathly Hallows' Will Be Two Films - Cinematical

One will be released in November 2010, the second in May 2011, and will simply be titled Harry Potter and the Deathly Hallows Part I / Part II. (Källa)


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#10 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 13 March 2008 - 12:29

Det verkar nu vara klart att David Yates kommer regissera filmerna. I alla fall om man ska tro denna artikel via Ain't It Cool som hänvisar till en artikel i LA Times. Trist val då jag inte alls gillade Fenixordern.

#11 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 13 March 2008 - 17:25

Det verkar nu vara klart att David Yates kommer regissera filmerna. I alla fall om man ska tro denna artikel via Ain't It Cool som hänvisar till en artikel i LA Times. Trist val då jag inte alls gillade Fenixordern.

Fast jag tycker inte alls att det var regins fel utan mer på hur boken är uppbyggd och hur storyn förkortats då den är mycket olik de första filmerna.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#12 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 25 April 2008 - 08:44

Nu har första delen fått ett riktigt release datum: 19 November 2010. (Källa)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#13 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 17 May 2008 - 12:29

New Image from Harry Potter and the Half Blood Prince
Written by Stephanie Sanchez
Friday, 16 May 2008

A new image from Harry Potter and the Half Blood Prince was leaked today online!

Oclumencia.com.br had the image today,
Posted Image
It's not much, but it's something.


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#14 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 24 May 2008 - 19:47

Harry Potter skådis dödad i knivslagsmål

18-årige dramastudenten Rob Knox höggs till döds natten till lördagen
En skådespelare i kommande Harry Potter-filmen höggs natten mot lördagen till döds i Storbritannien.
18-årige Rob Knox avled av de skador han ådrog sig under ett krogslagsmål, uppger Mail Online.
...


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#15 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 25 June 2008 - 20:59

Isaacs Conjures Lucius Malfoy's Return to Harry Potter - ComingSoon.net
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#16 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 18 August 2008 - 16:32

Daniel Radcliffe Gets Naked Again -- This Time as Harry Potter?! - Cinematical

Okay. I know that fandom usually leads to fanfic stories that center on a million different sexual scenarios, but what's with the Harry Potter nudity? If Ace Showbiz has it right, Daniel Radcliffe is stripping once again, but this time it isn't for a disturbing play about horses. It's for Harry Potter.

Posted Image

Yes, they report that the almost-20-year-old will strip down for Harry Potter and the Deathly Hallows. Radcliffe is quoted as saying: "At first I thought I'd have pants [underwear] on for the scene. Apparently not. But I've sort of done that before on stage. It's all old hat now, really."

Well, it may be old hat to him, but there are still many hordes of Harry fans who probably weren't expecting to see his ... you can guess where I'm going with this. Will audience be able to see a good bit of skin when all is said and done? That remains to be seen. While the films are getting darker, we all know that violence and darkness goes down a lot easier than some added skin, and this is still a kid-centric series.

Do you want to see Harry nude?


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#17 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 09 March 2009 - 17:55

Daily Mirror har publicerat första bilden från filmen (eller första delen om jag fattat allt rätt):

Posted Image


(Dock i pappersutgåvan som länken och kvalitén på bilden tydligt visar bilden är korpad från comingsoon.net).

Edited by XC, 09 March 2009 - 18:20.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#18 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 09 March 2009 - 18:14

Måste man klicka vidare för att få se bilden eller något? För jag kan inte hitta den.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#19 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 09 March 2009 - 18:20

Nu Då?

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#20 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 09 March 2009 - 19:32

Mycket bättre. Tack. :)

Alltid lite speciellt med "den första bilden" även om den inte säger så mycket. :P
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#21 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 02 July 2009 - 15:44

Bill Nighy Joins Harry Potter and the Deathly Hallows

Every other major British actor seems to have a part in the Harry Potter series, so why not Bill Nighy? The actor tells The Independent that he’s just nabbed a part in the final film(s) Harry Potter and the Deathly Hallows. Who’s he going to play? Speculation and possible spoilers run rampant after the jump.

Assuming the quote is correct, Nighy didn’t tell the paper exactly what role he’s got.

"I don’t think I’m allowed to say it but I’m going to be in the next Harry Potter film. I won’t say which character, but he’s a goodie. I just got the gig."

But the speculation (in outlets like Empire) is currently that he’ll be playing new Minister of Magic Rufus Scrimgeour, who succeeds previous Minister Cornelius Fudge in Harry Potter and the Half-Blood Prince. (That event evidently doesn’t happen in the film version of Half-Blood Prince, or not explicitly.)

Before his appointment as Minister, Scrimgeour headed the Auror Office in the ministry, and his scarred, tough appearance is described as being like “an old lion with tawny hair and bushy eyebrows, with yellow eyes and wire-rimmed spectacles,” according to Wikipedia. The role wouldn’t give Nighy a lot of screen time, but he’d have a few scenes where he tries to build some public support for the ministry by convincing Harry to take action that implies he supports the office’s fight against Voldemort, and has some conflict with Dumbledore, who opposes the idea. Scrimgeour’s final scenes in the story should be fairly dramatic, as the character is tortured in an attempt to gain information about Harry.


Som vanligt, bra val av skådisar till de här filmerna :) . Det som gör dem sevärda, imo.
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#22 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 01 December 2009 - 09:05

Del II kommer 15 juli 2011

First Photo From Deathly Hallows: Part I
December 1, 2009

USA Today has published this first photo from Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I along with quotes from Rupert Grint, producer David Heyman and director David Yates.

Posted Image

The trio says that the first part is more grounded in reality than the previous "Harry Potter" movies.

"It's going to feel very real," Yates said. "We're going for a vérité approach. Being away from Hogwarts, they're like these three refugees on the run. They're out in the big bad world, facing real danger, unguarded by those wonderful benign wizards at Hogwarts. They don't have a home to go to. We're kind of pulling away from the magic a bit and bringing more reality to it."

In related news, Video Business also talked to Yates, who confirmed that Daniel Radcliffe will appear naked at one point during the last two movies.

In one scene, "a horcrux [carrying a piece of Voldemort's soul] defends itself by producing nightmarish visions, and one shows Hermione and Harry embracing and kissing," explained Yates. "It's something intriguing and sensual for Rupert to react to, and Dan will be bare for that."

"Part I" will hit theaters on November 19, 2010 followed by "Part II" on July 15, 2011.


Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#23 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 06 December 2009 - 23:22

Teaser på /Film

Harry Potter and the Deathly Hallows Teaser Trailer
December 6th, 2009

Warner Bros has released a teaser trailer for Harry Potter and the Deathly Hallows on the DVD/Blu-ray of Harry Potter and Half-Blood Prince. The 50-second teaser trailer is preceded by brief introductions from David Yates and David Heyman, as well as a bunch of behind the scenes footage. The whole segment runs almost two-minutes long, and is now online..

/../


Edited by Synon, 06 December 2009 - 23:22.

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#24 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 05 January 2010 - 00:20

Jag har nu sett min Blu-ray version av filmen men någon teaser kan jag inte hitta någonstanns. :(
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#25 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 05 January 2010 - 11:58

Va, luras de? Eller finns det flera olika utgåvor?

"En förhandstitt på klipp från den avslutande filmen i Harry Potter serien: Harry Potter och Dödsrelikerna"
Citat från dvdforum

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.