Jump to content

Photo

Oscarsgalan 2013


  • Please log in to reply
191 replies to this topic

#51 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 24 February 2013 - 22:45

Jag kommer vara vaken även om jag, som vanligt, knappt har sett någon av filmerna. :P Argo är min stora, och ända, tippning. Faktum är att jag såg den på bio för jag tänkte "det här ser ut som en Oscarsfilm och dessutom en som jag vill se så för en gångs skulle ska jag ha sett en av Oscarsvinnarna". :D


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#52 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 24 February 2013 - 23:24

Georgia: du hänger väl här med oss inatt? :)

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#53 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 24 February 2013 - 23:27

Orkar man se 3 timmar av Röda Mattan? :P


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#54 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 24 February 2013 - 23:29

:P

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#55 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 24 February 2013 - 23:34

Wow, Denzel Washington har blivit gammal... och lite knubbig?

 

OK, dags att se någon film eller liknande innan jag slösar bort 3 timmar med det här. :P


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#56 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 24 February 2013 - 23:55

Gör du rätt i - ses sen!

Ni har väl inte missat "vinnarna" i Razzie Awards? Kan väl bara konstantera att Breaking Dawn är 2012 års stora flopp. :P http://www.razzies.c...y/13winners.asp

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#57 Wylie Times

Wylie Times

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,204 posts
  • Gender:Male
  • Location:Location Location

Posted 25 February 2013 - 00:09

Jag hinner inte tippa så mycket men jag slänger ut några snabbisar utan motiveringar.

 

Bästa film: Argo

Regi: Affleck

Bästa Manliga huvudroll: DDL

Kvinnliga: Chastain

Manliga biroll: Waltz

Kvinnliga: Fields

Foto: Pi

Animerat: Brave

Kostym: Les Mis

Doku: Sugar Man

Klipp: Argo

Utländsk: Amour

Make up: Hobbit

Musik: Les Mis

Sång Les Mis

Scenografi: Les Mis

Ljud: Who cares?

Orignalmanus: Amour

Efter förlaga: Pi

VFX: Avengers

 

 

Hoppas ni får det trevligt här i natt! Och försök att inte mörda TV.n när Filip och Fredrik börja pladdra. ;)

 

God natt!


"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter


#58 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 25 February 2013 - 00:13

Kul att du tittade in, men synd att du inte hänger här inatt! Sov gott! pst. Affleck är inte nominerad för regi. ;)

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#59 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 25 February 2013 - 00:19

Aah, är ju inte Oscarnatt utan Wylie. :(

 

Jag struntade i filmen (var inte sugen) och ser ett par avsnitt av Bones istället. :P


Edited by Crusader, 25 February 2013 - 00:21.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#60 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 25 February 2013 - 01:19

Ha det så trevligt alla som ska se galan live. Hoppas att Filip och Fredrik inte stör upplevelsen för mycket och att Mr. Family Guy visar sig vara en bra och passande värd. Sedan får vi väl hoppas att rätt film/person vinner, men det kan det ju vara lite si och så med.
 
Tråkigt att höra, Garm. Men förståeligt. Glad att du iaf tittar in här på forumet lite då och då. Uppskattar alla dina tips och dina omdömen om filmer. Alltid lika intressant att läsa.

Tack, det där värmde att läsa. Och det är verkligen ömsesidigt. Fint att du hann att se så många filmer och att du även bjöd på omdömen. Mycket trevligt och uppskattat att få läsa dom. Återkommer med lite kommentarer och även några omdömen själv, men det kanske dröjer ett tag då jag inte vill göra något halvdant nu när peppen inte finns där.

Hoppas ni får det trevligt här i natt! Och försök att inte mörda TV.n när Filip och Fredrik börja pladdra. ;)

God natt!

---

Tråkigt att du tappat lusten se galan Garm men fullt förståeligt. Hoppas du känner dig bättre snart.


God morgon! Hoppas att du sov gott och att det var skönt att få krama kudden.

Mmm, det blev lite av att antiklimax kan man säga. Men jag ska nog se galan, fast att det får bli i efterhand. Trevligt att du också har möjlighet att göra det nu när du inte kan se den live. Och trevligt att du hann med att se så pass många filmer trots allt. Dina omdömen har varit intressanta att läsa. Hann du med att se The Master sedan? Har tänkt att kommentera dina omdömen lite och komma med egna kring det viktigaste som jag sett. Men det blir framöver.

----- ----- -----

Här kommer mina, högst tveksamma tips. Brukar inte vara bra på sådant här.


Best Motion Picture of the Year

Amour
Argo
Beasts of the Southern Wild
Django Unchained
Les Misérables
Life of Pi
Lincoln
Silver Linings Playbook
Zero Dark Thirty

Mitt hjärta säger Amour, men en sådan film lär ju aldrig vinna. Mitt hjärta säger även Life of Pi som jag också gillade mycket. Den kan ha en chans att vinna, men jag tror att priset går till Lincoln.


Best Performance by an Actor in a Leading Role

Bradley Cooper for Silver Linings Playbook
Daniel Day-Lewis for Lincoln
Hugh Jackman for Les Misérables
Joaquin Phoenix for The Master
Denzel Washington for Flight

Daniel Day-Lewis bör ta hem en till statyett. Allt annat vore lite av en överraskning. Själv skulle jag hellre se att Joaquin Phoenix vann.


Best Performance by an Actress in a Leading Role

Jessica Chastain for Zero Dark Thirty
Jennifer Lawrence for Silver Linings Playbook
Emmanuelle Riva for Amour
Quvenzhané Wallis for Beasts of the Southern Wild
Naomi Watts for The Impossible

Jag tror att det står mellan Jennifer Lawrence och Jessica Chastain. Båda är vinnare i mina ögon, men om jag ska tippa så tror jag att det blir Jessica Chastain som får priset.


Best Performance by an Actor in a Supporting Role

Alan Arkin for Argo
Robert De Niro for Silver Linings Playbook
Philip Seymour Hoffman for The Master
Tommy Lee Jones for Lincoln
Christoph Waltz for Django Unchained

Lite mer klurig kategori där flera är tänkbara vinnare. Själv ser jag gärna att Christoph Waltz vinner i år igen, då den prestationen är riktigt bra. Men jag tror att det mer står mellan dom fyra andra herrarna. Jag chansar lite och säger att Alan Arkin är den som vinner.


Best Performance by an Actress in a Supporting Role

Amy Adams for The Master
Sally Field for Lincoln
Anne Hathaway for Les Misérables
Helen Hunt for The Sessions
Jacki Weaver for Silver Linings Playbook

Jag gissar på Anne Hathaway även om jag inte var helt såld på den prestationen. Har faktiskt ingen personlig favorit i den här kategorin.


Best Achievement in Directing

Michael Haneke for Amour
Ang Lee for Life of Pi
David O. Russell for Silver Linings Playbook
Steven Spielberg for Lincoln
Benh Zeitlin for Beasts of the Southern Wild

Ang Lee borde ha vunnit för länge sedan, likaså Michael Haneke. Den sistnämnde lär väl inte ha en suck att vinna i den här kategorin men kanske att det finns en liten chans för Ang Lee. Mitt tips är dock att det blir Steven Spielberg som vinner.


Best Writing, Screenplay Written Directly for the Screen

Amour by Michael Haneke
Django Unchained by Quentin Tarantino
Flight by John Gatins
Moonrise Kingdom by Wes Anderson and Roman Coppola
Zero Dark Thirty by Mark Boal

Jag vill att Michael Haneke ska vinna och kanske att han har en liten chans till det. En lika mycket värdig vinnare vore Wes Anderson och Roman Coppola. Men jag tror att priset går till Mark Boal för arbetet med manus till Zero Dark Thirty.


Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published

Argo by Chris Terrio
Beasts of the Southern Wild by Lucy Alibar and Benh Zeitlin
Life of Pi by David Magee
Lincoln by Tony Kushner
Silver Linings Playbook by David O. Russell

Vinnaren i mina ögon är David Magee som har gjort ett mycket bra arbete med att föra över Life of Pi från bok till fungerande film. Men jag tror mer på att Chris Terrio för arbetet med Argo är den som vinner.


Best Animated Feauture of the Year

Brave
Frankenweenie
ParaNorman
The Pirates!
Wreck-It Ralph

Vinnare i mina ögon är Brave och Wreck-It Ralph och jag tror att det blir en av dom som vinner. Jag tror mer på Brave så den säger jag blir den slutgiltiga vinnaren.


Best Foreign Language Film of the Year

Amour
War Witch
No
A Royal Affair
Kon-Tiki

Allt annat är Amour vore skandal. Det sagt med det senaste fiaskot i åtanke då The White Ribbon blev snuvad på en solklar seger. Jag har inte sett No än, men jag tror inte att den skulle vara bättre än min favorit Amour. Men den här kategorin känns rätt öppen. Jag gissar på Amour trots allt och hoppas att varken Kon-Tiki eller A Royal Affair vinner för det tycker jag inte att dom är värda.


Best Achievement in Cinematography

Anna Karenina
Django Unchained
Life of Pi
Lincoln
Skyfall

Jag gissar på Life of Pi, men jag tycker att övriga nomineringar är starka kandidater så det skulle inte förvåna mig om någon av dom vinner.


Best Achievement in Editing

Argo
Life of Pi
Lincoln
Silver Linings Playbook
Zero Dark Thirty

Jag tror att Zero Dark Thirty är den film som vinner här. Men Argo kan utmana ordentligt.


Best Achievement in Production Design

Anna Karenina
The Hobbit: An Unexpected Journey
Les Misérables
Life of Pi
Lincoln

Les Misérables tror jag vinner.


Best Achievement in Costume Design

Anna Karenina
Les Misérables
Lincoln
Mirror Mirror
Snow White and the Huntsman

Mitt tips är Anne Karenina men Les Misérables lär vara den som kan utmana.


Best Achievement in Makeup and Hairstyling

Hitchcock
The Hobbit: An Unexpecteed Journey
Les Misérables

Lite svår att tippa utan att ha sett The Hobbit, men jag tror ändå att den skulle ha svårt att vinna. Jag tippar på Hitchcock med Les Misérable som en stark utmanare.


Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score

Anna Karenina
Argo
Life of Pi
Lincoln
Skyfall

Jag vill att Life of Pi vinner här för den är klart bäst bland dom nominerade. Men jag tror att alla dom andra (förutom Skyfall) kan utmana.


Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Song

Chasing Ice
Les Misérables
Life of Pi
Skyfall
Ted

Skyfall lär vinna enkelt.


Best Achievement in Sound Mixing

Argo
Les Misérables
Life of Pi
Lincoln
Skyfall

Jag gissar på Skyfall trots att jag mer hoppas på Argo eller Les Misérables i den här kategorin.


Best Achievement in Sound Editing

Argo
Django Unchained
Life of Pi
Skyfall
Zero Dark Thirty

Zero Dark Thirty tror jag blir den som tar hem priset.


Best Achievement in Visual Effects

The Avengers
The Hobbit: An Unexpected Journey
Life of Pi
Prometheus
Snow White and the Huntsman

Jag har inte sett The Hobbit än och den känns ju lite som en bra kandidat här. Men jag ser gärna att Life of Pi vinner, men skulle inte heller bli besviken om The Avengers eller Prometheus får priset istället.


Best Documentary, Features

Five Broken Cameras
The Gatekeepers
How to Survive a Plague
The Invisible War
Searching for Sugerman

Jag tycker inte att någon av dom var så där vass som man vill att en bra dokumentär ska vara. Men jag tror trots allt att Searching for Sugerman är den som vinner. Främsta utmanarna lär nog vara Five Broken Cameras eller How to Survive a Plague.


Best Documentary, Short Subjects

Inocente
Kings Point
Mondays at Racine
Open Heart
Redemption

Bara att chansa vilt här. Tippar Mondays at Racine.


Best Short Film, Animated

Adam and Dog
Fresh Guacamole
Head Over Heels
Paperman
The Simpsons: The Longest Daycare

Flera av dom var bra så egentligen kvittar det vilken som vinner, men jag måste gissa och då får det bli Paperman.


Best Short Film, Live Action

Asad
Buzkhasi Boys
Curfew
Dood van een Schaduw
Henry

Jag tror på Dood van een Schaduw.

Edited by Garm, 25 February 2013 - 01:34.


#61 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 25 February 2013 - 01:35

Vad roligt att du också delade med dig av vilka du tror vinner! Snart har vi svaren! Många utav kategorierna känns som öppna kort så det blir intressant med slutresultatet som t ex för bästa regi. The Master: vilken märklig film btw. Inte dålig och bra skådisar, men vad sjuttsingen var det man såg? :D

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#62 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 25 February 2013 - 01:49

Det var så lite. Kul att få ta del av dina tips och kommentarer.

Mmm. Hoppas att jag prickar in något i alla fall. Har även tippat (lite annorlunda och olika) på ett par ställen på nätet där det fanns priser att vinna. Måste säga att det var många bleka filmer i år som är nominerade. Inget starkt år som man lär komma ihåg länge direkt. Och med det så blir ju en del kategorier lite mer öppna och svårtippade, medans en del andra känns avgjorde redan på förhand.

The Master är en sådan där film som jag går igång på. No big surprise there. Jag har genom åren sett ett gäng filmer som ligger lite åt samma håll och där jag fortfarande, åratal senare, inte riktigt vet vad det är som jag har bevittnat och upplevt. Du får väl se sedan när mitt omdöme kommer om jag lyckas att besvara en fråga eller två. Eller kanske att det lägger till fler funderingar. :fniss:

#63 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 25 February 2013 - 02:36

Nej, inget starkt år alls vad gäller Oscarsfilmer. Några givna vinnare, men desto fler osäkra kort. Och, som jag säkert nämnt flera gånger, förvånansvärt många tråkiga filmer.

Ser fram emot vad du har att säga om The Master. :)

(Hm, verkar inte bli några radbryt när jag skriver på paddan)
Edit: radbryt kom när jag editerade :D

Då har två givna vinnare anlänt på röda mattan: Anne Hathaway och Daniel Day-Lewis. Inte så länge kvar nu...

Captain Kirk tar över! :lol:

Edited by Synon, 25 February 2013 - 02:13.

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#64 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 25 February 2013 - 02:40

Tidernas Oscarlåt, eller? :P


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#65 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 25 February 2013 - 02:41

Nu fick jag boobs på hjärnan B)

 

Seth är lagom elak så här långt!


Winter is Coming


#66 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 25 February 2013 - 02:42

Föredrar sock-versionen av The Flight. :lol2:

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#67 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 25 February 2013 - 02:46

Seth har en väldigt skruvad och underlig hjärna.


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#68 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 25 February 2013 - 02:46

Svart ruta!!!

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#69 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 25 February 2013 - 02:47

Här med men bara några sekunder som tur är


Winter is Coming


#70 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 25 February 2013 - 02:48

Första Oscarn till...

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#71 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 25 February 2013 - 02:49

Alan Arkin var den ända som spelade en påhittad karaktär i Argo så kanske borde han vinna? :P


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#72 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 25 February 2013 - 02:50

Tycker Seth lyckades bra med inledningen


Winter is Coming


#73 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 25 February 2013 - 02:50

Bah, ingen jag känner till eller bryr mig om. Fail.

 

 

 

:P


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#74 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 25 February 2013 - 02:50

Ja! Waltz!

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#75 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 25 February 2013 - 02:50

JAAA Christoph Waltz!!!


Winter is Coming