Jump to content

Photo

*wheee*/*whohoo* v.2


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 01 November 2012 - 17:31

Biljetter till Depeche Mode i Köpenhamn införskaffade idag :hurrah: :hurrah:




v.1 av detta ämne hittar ni här

Edited by Georgia, 17 November 2012 - 22:17.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#2 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 01 November 2012 - 17:48

Grattis! Några kollegor och fd kollegor ska oxå dit - DM är inte helt ute än trots alla år de har på nacken! :)

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#3 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 17 November 2012 - 22:12

Förra veckan var en bra vecka :D
Först så är allt fixat och klart med Köpenhamn när vi ska se Depeche på Parken :hurrah:
Sen så blev det färdigt med lägenhet, kontrakt påskrivet och klart så nu pågår packning för fullt här hemma.
Så om ca två veckor går flytten och till att bli sambo :wub:
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#4 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 28 November 2012 - 20:18

Jag har fått mejl! :thumbsup: Från Garm! :hurrah: Han har bett mig posta följande åt honom:

Sänder här en liten hälsning från sofflocket där jag vilar ut efter den senaste tidens prövningar. Förutom några incidenter under operationen så gick den planenligt. Nu har jag vilat ut från den ett tag, även varit på några uppföljande läkarbesök och jag är snart redo för den efterföljande cytostatikabehandlingen. Därför så är jag är inte riktigt redo att återvända till forumet än. När jag har landat med båda fötterna på jorden igen, mår bättre, har mer tid och känner mig i synk med livet i det stora hela så kommer jag att titta in här igen så fort jag får en chans. Tills dess så önskar jag er all lycka och välgång.


Edited by XC, 28 November 2012 - 20:18.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#5 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 28 November 2012 - 20:46

Skönt att höra (läsa) att operationen gick bra! :thumbsup:

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#6 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 28 November 2012 - 20:52

Säger som Synon, skönt att höra :)
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#7 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 28 November 2012 - 20:56

Kan bara hålla med. :) Känns som en stor lättnad att höra att det gick bra.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#8 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 28 November 2012 - 20:58

Ja, hälsa tillbaks från oss alla när/om du får chansen! :D
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#9 stoffe

stoffe

    Senior Commander

  • Members
  • 291 posts
  • Gender:Male

Posted 28 November 2012 - 21:10

Skönt att höra! :)
ಠ_ಠ

#10 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 07 January 2013 - 17:46

Tack alla för stödet. Väldigt givmilt av er att bryr er om någon som ni inte direkt känner mer än flyktigt via ett forum. Men det är väl det som kallas för omtanke, empati och vänskap. Och vänner är alltid en fin bonus i livet. :hug:

 

 

Förra veckan var en bra vecka :D
Först så är allt fixat och klart med Köpenhamn när vi ska se Depeche på Parken :hurrah:
Sen så blev det färdigt med lägenhet, kontrakt påskrivet och klart så nu pågår packning för fullt här hemma.
Så om ca två veckor går flytten och till att bli sambo :wub:

 

Grattis, Georgia. Till alla saker. Hoppas att du och sambon har det bra i den nya lyan och att längtan inför DM-konserten inte är alltför svår. :hug:



#11 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 07 January 2013 - 23:50

Efter över 8 år som ViaSat kund (där de har dragit en halv förmögenhet av mig för saker och kanaler jag inte ens använder) byter jag nu till Canal Digital. De hade ett erbjudande jag inte kunde säga nej till med inspelningsbar box (där jag faktiskt får behålla det jag spela in utan att vara uppkopplad), 69 kanaler, HD, On Demand direkt i TVn och ett hyrbibliotek med 50 gratis nya filmer varje månad (av 2000 hyrbara) plus 11 Pay-Per-View (tror jag det var) fast det verkar bara vara sport. Och likt förbaskat blir det 4000kr billigare om året för oss. :) Och då räknar jag inte de 4 gratismånader vi får först.

Framförallt att allt går via parabolen är jag glad för då mycket av tjänsterna från ViaSat går via internet och dessutom kostar extra. Dessutom blev jag lovad ingen höjd avgift på 2 år.

 

Hoppas bara de nu håller vad de lovar. Har blivit tillräckligt lurad *host*Telenor*host* den sista tiden.

 

 

Edit: Fast enligt deras hemsida så behöver man internetuppkoppling för On Demand. Hmm. Får nog ringa och höra. Mitt internet är inte så stabilt.

Och enligt hemsidan så är gratisfilmerna minst 5 år gammla. Undrar om han blandad ihop det.


Edited by Crusader, 08 January 2013 - 00:41.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#12 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 08 January 2013 - 15:55

Det där låter som ett riktigt bra erbjudande. Och bra att ni tjänar pengar på köpet. Själv så kör jag på med Com Hem, men har funderat mer och mer den senaste tiden på att antingen välja en annan leverantör. Kanske dags att se över vad det finns att välja mellan.



#13 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 08 January 2013 - 16:20

Efter över 8 år som ViaSat kund (där de har dragit en halv förmögenhet av mig för saker och kanaler jag inte ens använder) byter jag nu till Canal Digital. De hade ett erbjudande jag inte kunde säga nej till med inspelningsbar box (där jag faktiskt får behålla det jag spela in utan att vara uppkopplad), 69 kanaler, HD, On Demand direkt i TVn och ett hyrbibliotek med 50 gratis nya filmer varje månad (av 2000 hyrbara) plus 11 Pay-Per-View (tror jag det var) fast det verkar bara vara sport. Och likt förbaskat blir det 4000kr billigare om året för oss. :) Och då räknar jag inte de 4 gratismånader vi får först.

Framförallt att allt går via parabolen är jag glad för då mycket av tjänsterna från ViaSat går via internet och dessutom kostar extra. Dessutom blev jag lovad ingen höjd avgift på 2 år.

 

Hoppas bara de nu håller vad de lovar. Har blivit tillräckligt lurad *host*Telenor*host* den sista tiden.

 

 

Edit: Fast enligt deras hemsida så behöver man internetuppkoppling för On Demand. Hmm. Får nog ringa och höra. Mitt internet är inte så stabilt.

Och enligt hemsidan så är gratisfilmerna minst 5 år gammla. Undrar om han blandad ihop det.

Har också canal digital via parabol. stämmer med att man måste ha en internetkabel för att få on demand. Har också för mig att gratisfilmerna inte är så nya, har inte använt den tjänsten själv, har bara kollat lite snabbt. 


Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#14 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 18 January 2013 - 21:15

New York here I come!! Flygbiljetter till NYC bokade. Plus hockeybiljetter till New Jersey Devils vs Florida.  :w00t:  :w00t:  :w00t:  Ska bli så jäkla kul!!!!!!!! :thumbsup:  Kanske blir en Rangers match också, svårare att få tag i biljetter dit, iaf just nu.


Edited by GaterGirl, 18 January 2013 - 21:15.

Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#15 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 19 January 2013 - 00:40

Vad kul. :) Är minst sagt lite avundsjuk just nu (inte på Hockey-delen då, utan New York)!

 

Btw, hur mycket kostar en resa till New York?


Edited by Crusader, 19 January 2013 - 00:41.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#16 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 19 January 2013 - 08:13

Vad roligt, GaterGirl! Glad för din skull som är ett hockey-fan. :)

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#17 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 19 January 2013 - 10:02

Ooo... NY = favvo-stad. Vill dit igen! Kul för dig, hur länge är du där?


"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#18 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 19 January 2013 - 13:53

crusader: det har jag ingen aning om. :P inte jag som bokat, glömde fråga. ca 8000, 2 pers.

 

fisrens: 4 dagar


Edited by GaterGirl, 21 January 2013 - 10:08.

Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#19 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 23 January 2013 - 19:52

Kul, Devils är mitt gamla favoritlag. När jag var yngre vill jag bara ha Devils som samlarbilder :D


Winter is Coming


#20 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 23 January 2013 - 23:32

Vad kul!
Hoppas du kommer få en upplevelse som heter duga :D
Har bara passerat NY så jag har inte upplevt själva staden.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#21 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 24 January 2013 - 02:49

crusader: det har jag ingen aning om. :P inte jag som bokat, glömde fråga. ca 8000, 2 pers.

 

fisrens: 4 dagar

Per person?


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#22 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 24 January 2013 - 09:39

nej, totalt.


Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#23 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 24 January 2013 - 14:35

nej, totalt.

Wow! :eeh: Det var ju inte alls farligt. Trodde det var betydligt dyrare att göra en sådan resa. Något jag klart ska tänka på. :)


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#24 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 01 February 2013 - 22:59

Efter flera månaders arbete med en energi-tjuv till kund så var det så jäkla skönt att träffa en annan kund idag som var hur trevlig och positiv som helst! Det behövdes och blev en härlig start på helgen! Fler såna härliga människor tack!

Edited by Synon, 01 February 2013 - 22:59.

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#25 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 02 February 2013 - 00:13

:thumbsup:

 

Låter riktigt bra. Hoppas att erat samarbete fortsätter i samma stil.