Jump to content

Photo

Födelsedagstrådar


  • Please log in to reply
131 replies to this topic

Poll: Födelsedagstrådar (28 member(s) have cast votes)

I OT eller TF?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#26 Walker

Walker

    Rear Admiral

  • Aktiv member
  • 3,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dodge City

Posted 10 December 2008 - 20:21

Eftersom Ceppe senast var här.. *hum*

Senast här: 3 September 2007 - 22:05


så tror jag det kvittar.. :P


Vadårå; Alla ska med! :rolleyes: Tårta åt alla :popcorn:

Edited by Walker, 10 December 2008 - 20:23.


#27 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 10 December 2008 - 20:25

Bara jag får smaka, så...

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#28 Forever Xena

Forever Xena

    Warrior Princess

  • Moderator
  • 10,223 posts
  • Gender:Male

Posted 10 December 2008 - 20:32

jag vil inte heller ha en gemensam tråd, jag hållar med Peak :)

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling


#29 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 10 December 2008 - 21:28

Georgia: Your wish is my command. Tråden delad.

Peak: Att jämföra med TV-Land tror jag är en epic fail. TV-Land är ett väldigt annorlunda community, inte alls så nära och vänskapligt som SFN är. Jag tror inte det skulle bli en minskning i postandet alls. (Stryk det, jag VET det.)

Vad skulle resultatet bli? Jo, vi skulle få ett mer respektabelt och välkommnande OT-forum. Hur ser det egentligen ut för någon som kommer hit och ser att en halv sida på OT-forumet är fyllt med "Grattis!"-trådar? Okej, det var bara en fjärdedel av trådarna vid ett tillfälle, men ändå... Det sänder väldigt interna signaler (vilket är negativt). Särskilt eftersom det talades om forumets stagnation i tråden den här bröts ut från.

Walkers förslag med ett announcement borde fylla den funktionen rätt väl, och sen länka till en gemensam tråd. Problemet att ingen skulle minnas att skriva i det. Samma folk postar vanligen ett kort grattis i alla grattis-trådar, så varför skulle det förändras?

Jag väntar för övrigt på ett skäl att ha separata trådar. Någon? :unsure: Faktum är att ingen ens bemödar sig bemöta den fråga jag ställde i mitt förra inlägg, så jag utgår att det är ren lathet folk vill ha kvar det som det var. :P Folk är tydligen rädda för förändring här. (Iofs. inget nytt, det blev ett jäkla rabalder förra gången någonting skulle moderniseras här på forumet... ;) )


Ny summering hittills:

Capshaw: Jag föredrar en förändring!
Marie Morot: Hallelujah! (Alltså för)
Kizmiaz: Let's go! (för)
Mjolnir: Do it! (för)

Carty: Jag kan tänka mig vilket som.

Georgia: Nej tack!
Fiskrens: First yay, then nay! (Som Georgia)
Kermit: Status quo! (Alltså, som det är nu)
GaterGirl: The more things change, the more they stay the same! (Se Georgia)
Peak: Nein.
FX: Dito!

Det lutar ju åt att behålla det gamla systemet för tillfället, men vi följer väl Cartys förslag hittills och fortsätter diskutera det. Någon får gärna svara på de fårgor som jag stallt. :P
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#30 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 10 December 2008 - 21:53

Ett förslag är ju, eller vi kanske ska kalla det en kompromiss:
För jag tror att det kommer bli som Peak säger, att man kommer inte gå in i en gemensam grattis tråd för att kolla om man blivit ihågkommen.
Låt det vara som det är i dag. Med en egen grattis tråd till den aktive medlemmen. Sen efter ett par veckor/en månad eller så (då är den ju för det mesta inaktiv ändå) kan ju Moderatorn i OT-forumet (de ska väl också jobba lite ;) ) slå ihop den tråden med/till en gemensam grattis tråd. På så sätt missar inte födelsedagsbarnet ;) att denne blir grattad.
Hoppas ni förstår vad jag menar.

Edited by Georgia, 10 December 2008 - 21:55.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#31 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 10 December 2008 - 21:53

Har alla som skrivit in sig i födelsedagstråden även angett datum i profilen? Man lockas ju till och tänka att Här faller alltså Walkers idé om flytta grattistrådarna till de personliga kommentars fälten. Jag har inget emot dagens system. Stör de er i OT så mycket kan de väl flyttas till TF efter månad eller så? Annars säger jag som Carty - båda funkar för mig.

Edited by XC, 10 December 2008 - 21:54.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#32 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 10 December 2008 - 22:02

Stör de er i OT så mycket kan de väl flyttas till TF efter månad eller så?

Bra förslag :)
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#33 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 10 December 2008 - 22:16

Jag tillägga att jag håller med Peak om en gemensam grattis-tråd.

BTW, föreslog jag verkligen självmant att grattis-trådarna kan dumpas i TF? :blink: Hur i all världen lyckades ni med den bedriften?

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#34 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 10 December 2008 - 22:28

Varför flytta dem till Ten Forward senare? Varför inte posta dem där vid första tillfället?

I alla fall, jag tycker Georgias kompromiss låter bra. Låta dem vara aktiva i några veckor, sen slå ihop dem i en allmän tråd. Det gillar jag.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#35 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 10 December 2008 - 22:29

Problemet löst :D
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#36 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 10 December 2008 - 22:38

Det handlar inte om status quo för mig, som du så charmerande vinklade det till, Cappy. Det handlar om att det väl inte är en stor grej om födelsedagsbarnet kan få en egen liten tråd?
*Hockey och superhjältar*

#37 Restless

Restless

    Captain

  • Members
  • 554 posts
  • Gender:Female
  • Location:Tv-land
  • Interests:TV-serier
    Böcker
    Naturvetenskap

Posted 11 December 2008 - 00:14

Jag gillar de separata trådarna. Vi är väl ändå inte många aktiva användare, så det är inte som att det blir löjligt många trådar... ;)
"So... This is engineering, huh? Engineering. Where the noble semi-skilled laborers execute the visions of those who think and dream... hello, oompa-loompas of science!"
Sheldon, The Big Bang Theory

Heisenberg blev stannad av polisen för att han körde för fort.
"Vet du hur fort du körde?!" frågade polisen som stoppat honom
"Nej, men jag vet exakt var jag är," svarade Heisenberg.

#38 Walker

Walker

    Rear Admiral

  • Aktiv member
  • 3,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dodge City

Posted 11 December 2008 - 03:56

Jag gillar de separata trådarna. Vi är väl ändå inte många aktiva användare, så det är inte som att det blir löjligt många trådar... ;)


ca 14 % av av OT-avdelnings samtliga ämnen Innehåller ordet "Grattis" i rubriken. Har inte räknat med ämnen med orden "Hurra, fyller år etc" i rubrikerna.

41 % skulle vara löjligt många trådar, men 14 % är fortfarande en rejäl bit av OT-Kakan.

Edited by Walker, 11 December 2008 - 03:57.


#39 Wylie Times

Wylie Times

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,204 posts
  • Gender:Male
  • Location:Location Location

Posted 11 December 2008 - 05:01

Slå ihop till en tråd tycker jag låter som en vettig idé

Syns det inte i portalen om någon fyller år? Om inte, går det inte göra så att det syns där? För i såna fall försvinner argumentet att man inte har koll på vem som fyller år i en sammanslagen tråd.

Edited by Wylie Times, 11 December 2008 - 05:01.

"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter


#40 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 11 December 2008 - 07:13

Det handlar inte om status quo för mig, som du så charmerande vinklade det till, Cappy. Det handlar om att det väl inte är en stor grej om födelsedagsbarnet kan få en egen liten tråd?


Det handlar det visst om det, för du vill ju ha det exakt som det är nu och inte förändra det. Då ÄR det status quo. Punkt.

Men det var inte tänkt som ett påhopp eller kränkning av dig, utan bara att redovisa lite mer roligt. Har ändrat det till ett nej för dig hädanefter så du inte ska knorra.

Jag gillar de separata trådarna. Vi är väl ändå inte många aktiva användare, så det är inte som att det blir löjligt många trådar... ;)


Se Walkers svar:

ca 14 % av av OT-avdelnings samtliga ämnen Innehåller ordet "Grattis" i rubriken. Har inte räknat med ämnen med orden "Hurra, fyller år etc" i rubrikerna.

41 % skulle vara löjligt många trådar, men 14 % är fortfarande en rejäl bit av OT-Kakan.


Vilket jag tycker är way, way to much. Hade det varit 1-2% hade det varit okej. Så här mycket? Inte alls okej.

Slå ihop till en tråd tycker jag låter som en vettig idé

Syns det inte i portalen om någon fyller år? Om inte, går det inte göra så att det syns där? För i såna fall försvinner argumentet att man inte har koll på vem som fyller år i en sammanslagen tråd.


Det listas i Portalen och längst ned på översikten av forumet. Det finns alltså en funktion för det, så det borde för den tekniskt kunnige inte vara svårt att flytta upp den till toppen.

Ny summering hittills:

Capshaw: Jag föredrar en förändring!
Marie Morot: Hallelujah! (Alltså för)
Kizmiaz: Let's go! (för)
Mjolnir: Do it! (för)
Wylie Times: Please, do it! (för)

Carty: Jag kan tänka mig vilket som.

Georgia: Nej tack!
Fiskrens: First yay, then nay! (Som Georgia)
Kermit: Nein!
GaterGirl: Status quo! (Alltså, som det är nu)
Peak: The more things change, the more they stay the same! (Se Georgia)
FX: Nein!
Restless: Dito!
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#41 Marie Morot

Marie Morot

    Deputy Admiral

  • Members
  • 10,069 posts
  • Gender:Female
  • Location:Lerum
  • Interests:fantasy noir
    cyberpunk
    crime
    shapeshifters
    vamps

Posted 11 December 2008 - 08:45

Vilket jag tycker är way, way to much. Hade det varit 1-2% hade det varit okej. Så här mycket? Inte alls okej.


Det visar på att forumet inte är särskilt aktivt i Off topic-ämnen, inte att det för den skull är för många grattistrådar.
Support your local search and rescue unit - get lost.

#42 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 11 December 2008 - 10:28

Varför inte skapa ett födelsedagsforum, så slipper det finnas i OT och alla blir glada och nöjda? ;)
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#43 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 11 December 2008 - 10:39

Vilket jag tycker är way, way to much. Hade det varit 1-2% hade det varit okej. Så här mycket? Inte alls okej.


Det visar på att forumet inte är särskilt aktivt i Off topic-ämnen, inte att det för den skull är för många grattistrådar.


Det ÄR för många. Vad det visar är att det diskuteras för lite OT-forumet. Två vitt skilda saker.

Att det sedan blir extra tydligt och mindre välkomnande för nya besökare med alla välkomsttrådar, är däremot något som kunde ha mildrats om det diskuterades mer. Nu gör det inte det, så då måste något göras.

Varför inte skapa ett födelsedagsforum, så slipper det finnas i OT och alla blir glada och nöjda? ;)


Jag har inget emot det (och sätt 0 postcount) eller att flytta in den till Ten Forward.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#44 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 11 December 2008 - 12:22

Mja, det känns väl lite overkill. Så viktiga är ju inte dessa trådar att de behöver ett eget forum.

Med tanke på hur sällan födelsedagstrådarna trots allt dyker upp (imho) så ser jag fortfarande inte riktigt problemet med dem som det är nu...

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#45 Marie Morot

Marie Morot

    Deputy Admiral

  • Members
  • 10,069 posts
  • Gender:Female
  • Location:Lerum
  • Interests:fantasy noir
    cyberpunk
    crime
    shapeshifters
    vamps

Posted 11 December 2008 - 12:36

så då måste något göras.


Det börjar kännas som overkill hela "debatten" och jag byter sida. Det har funkat så här i hur många år var det nu igen? Då kan det fortsätta funka på samma sätt i fortsättningen också.

Jag vill ha det kvar som det är nu.
Support your local search and rescue unit - get lost.

#46 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 11 December 2008 - 12:39

Om de täcker en fjärdedel av OT-forumet vid vissa tillfällen är det INTE särskilt sällan. ;)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#47 Mjolnir

Mjolnir

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,000 posts
  • Gender:Male

Posted 11 December 2008 - 14:21

Att det har "funkat" är inget skäl att behålla det som det är. För mig skulle det funka *bättre* med en tråd, då jag inte bryr mig om när en massa folk som jag inte känner fyller år och i min skamlösa egoism gärna slipper se en massa trådar om det ligga och skräpa i OT-forumet.

Om ni inte tänker ändra rutin, posta i alla fall trådarna i Ten Forward fortsättningsvis, för därinne är jag ändå aldrig.

#48 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 11 December 2008 - 14:28

Att det har "funkat" är inget skäl att behålla det som det är.


Dagens sanning.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#49 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 December 2008 - 15:47

Födelsedagstrådarna placerades väl i OT från början just därför att alla inte läser TF. Därav mitt förslag med att flytta trådarna från OT till TF efter en viss tid.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#50 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 11 December 2008 - 16:21

Som sagt, för mig kvittar det hur det är upplagt. Men jag kan tycka att det är lite lustigt att den här frågan dyker upp just nu då det inte är en ny företeelse. Sedan, vill man inte bli gratulerad är det bara att strunta i att ange när man fyller år och om man inte vill gratulera andra är det väl bara att låta bli. Man behöver ju inte ens läsa födelsedagstrådarna för varje medlem som dyker upp om man inte vill.

Ska man gå efter att dessa trådar "ligger och skräpar under OT" så kan man hårddra det och granska hur många andra trådar som egentligen ligger "under OT och skräpar". Alla har vi olika kriterier på vad vi tycker är intressant eller ointressant. Själv finns det delar av forumet jag sällan ens besöker, trådar jag inte läser samt medlemmar vars inlägg inte intresserar mig. Man lär sig att läsa det man vill läsa och låter resten vara. Bättre att göra så och låta andra ha sina diskussioner i fred istället för att ta bort det andra kanske tycker om, bara för att man inte gör det själv. Mångfald är någonting jag bara tror är bra för att ett forum ska frodas och må bra, vilket jag (och flera andra uppenbarligen) tycker att det gör nu.

Edited by Cartman, 11 December 2008 - 16:22.