Jump to content

Photo

Stan Lee är död... :(


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Sci-Fi Nytt

Sci-Fi Nytt

    Senior Commander

  • Admin
  • 297 posts

Posted 12 November 2018 - 20:07

Legendaren blev 95 år.

Känns hårt i och med att man dels har läst Marvelserier ända sedan barndomen, och dessutom glatts av hans cameos i MCU-filmerna.

Han fick ett väldigt långt och framgånglikt liv. Vi tackar för det.



Originalartikeln

#2 Walker

Walker

    Rear Admiral

  • Aktiv member
  • 3,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dodge City

Posted 18 November 2018 - 15:10

Tråkigt att Stan för evigt plockat ned skylten. En legend vars arv bokstavligen kommer leva för evigt.

 

Hade egentligen tänkt starta tråd om detta men Scifinytt hann före.

 

Just R.I.P-trådarna har alltid varit väl förekommande på forumet, att Stan Lee´s tråd har färre poster än Arve Opsahls R.I.P-tråd är det slutgiltiga beviset för forumets REST IN PEACE

Om inte ens Stan Lee´s död kan väcka forumet till liv (om så bara i en kondoleanstråd) kan inget.


Edited by Walker, 18 November 2018 - 15:11.


#3 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 18 November 2018 - 16:09

Det är ju många (de allra flesta) av de gamla stammisarna som lämnat oss för facebook (antar jag).

 

Själv har jag ingen relation till Stan Lee eftersom jag inte läser så mycket superhjälte-serier, men visst är det en legendar vars namn nådde utanför serietidningarnas gränser.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#4 Supertreck

Supertreck

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,113 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrtälje

Posted 27 August 2019 - 00:06

Men då har ni väl sett Stan Lee's Superhumans som gå på History när han letar folk med superförmåga

Så plötsligt så blev folk en superhjälte i en seriestrip