Jump to content

Photo

SFN tittar på TV - Tipstråd


  • Please log in to reply
159 replies to this topic

#1 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 12 September 2012 - 16:55

Jag saknar en tråd där man kan tipsa varandra om sådant som visas eller kommer att visas på tv, men där man känner att man inte vill starta upp en helt ny unik tråd för varje tips. Speciellt om man tror att det inte kommer att generera någon direkt diskussion.

Det behöver inte enbart röra tips kring tv-serier, utan det kan även vara tips om t.ex. film, dokumentärer, musik, debatt, evenemang, sport, osv.

Grundregeln bör dock vara att tipsen främst gäller dom tv-kanaler som vi har åtkomst till här i landet. Har man tips kring sådant som visas eller kommer att visas på tv i UK eller US så kan man ta hjälp av mer relevanta trådar, som t.ex "TV-Serier 2012-2013".

Vill man sedan mer ingående (lite off topic skadar inte) diskutera ett tips som är gjort i den här tråden så kan man antingen starta en egen tråd eller skriva i vår "Allmänna TV-Serie Tråd!".

Kanske att vi rent av kan klistra den här tråden så att man lätt kan hitta den vid behov?

Edited by Garm, 12 September 2012 - 16:57.


#2 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 14 September 2012 - 15:17

Bra grej. Har ibland funderat över om man ska orka starta en ny tråd när man har fått syn på någonting. Men då kan man ju skriva här i stället. Och leder det till entusiasm kan väl någon alltid hacka loss inläggen och göra en ny tråd av dem...

Nu har jag till exempel fått syn på The Spiral. Jag missade första avsnittet, men såg andra, och har även kollat på In i spiralen. The Spiral är inte bara en tv-serie, utan nå'n sorts spel också. En massa människor har registrerat sig på http://www.thespiral.eu/ och hittat på diverse saker där. Och eftersom alla scener till tv-serien inte har spelats in ännu, kan det som folk gör i spelet påverka vad som händer i tv-serien. Dessutom verkar det hända diverse andra kopplade saker i den så kallade verkligheten. De tavlor som stjäls i tv-serien har till exempel försvunnit från sina museer i verkligheten också. Ska visst hända något särskilt i samband med sista avsnittet med, om jag fattat det rätt. Tredje avsnittet går på söndag. De tidigare kan ses på SvT Play.

#3 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 14 September 2012 - 15:43

Tack. Hoppas att fler skall se behovet av en sådan här tråd och ha användning av den. :)

Påminner lite om den där interaktiva tv-serien "Sanningen om Marika" (forumet hade tydligen en tråd om det) som gick på SVT för ett antal år sedan. Såg dock aldrig på den. Tror nog inte att jag kommer att göra det med "The Spiral" heller. Även om jag gillar konceptet.

#4 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 14 September 2012 - 17:12

Såg första avsnittet av The Spiral och tyckte det verkade lovande, missade förra. Får se till att hugga det även om det inte är nån brådska (45 dagar kvar).
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#5 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 26 September 2012 - 13:12

I lördags upptäckte jag att SvT har börjat visa Barnens detektivbyrå i repris. Jag insåg också att det här är en serie som jag nog skulle uppskatta på en annan nivå nu än när jag var nio. Jag tror att jag såg alla avsnitt av första säsongen på den tiden, men att jag missade det mesta av andra. Så jag hoppas på att de visar båda säsongerna nu. De tre första avsnitten kan nu ses på SvT Play. Fjärde avsnittet sänds på Barnkanalen 18:45 på lördag.

#6 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 27 September 2012 - 11:01

seriestarter (am. tvserier) i svensk tv (passar detta in här?)

kanal 5
Bunheads (ny serie) start 14 okt kl 18. http://www.kanal5pla...program/7865155
Criminal Minds - säsong 8 , 11 oktober.
Cougar Town - 2a oktober
CSI - 15e oktober 21:00
Grey's Anatomy 3 oktober 21:00
Man Up! (ny serie) 5 okt 18:30
Perception (ny serie) på söndagar kl 22:00. http://www.kanal5pla...rogram/10245483
Scandal (ny serie) - onsdag 3 okt 21:55. http://www.kanal5pla...program/8876168


tv3
Revenge 4 oktober 21:00

Edited by GaterGirl, 29 September 2012 - 19:01.

Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#7 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 27 September 2012 - 13:48

Sådan information passar definitivt in i den här tråden. :)

#8 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 29 September 2012 - 19:09

En rättelse på mitt förra inlägg. Percpetion har premiär i morgon kl 22 på kanal 5. (har fått klartecken för en andra säsong)

SVT 1

Homeland - säsong 2 start 8 okt kl 22.00

Edited by GaterGirl, 29 September 2012 - 19:03.

Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#9 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 09 October 2012 - 17:46

Nya säsongen av Dom kallar oss skådisar har börjat sändas på onsdagar. Jag har kollat första avsnittet, som handlar om om Henrik Dorsin. De tre återstående programmen i säsongen handlar om Ing-Marie Carlsson, Malin Crépin och Johannes Brost.

I övrigt så pratar folk en massa om Torka aldrig tårar utan handskar som går på måndagar från och med igår. Funderar på om man skulle ge sig på att se den. Tre avsnitt är det visst.

#10 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 09 October 2012 - 19:09

Ja, den senare dök upp ett antal gånger i feeden på fejjan igår. :)

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#11 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 09 October 2012 - 19:58

Såg första delen av "Torka aldrig tårar..." och det var riktitg bra, kan rekommenderas. Paul är det skönast överspelade homo jag sett på år och dar, han stjäl varje scen :). Rätt obehagliga scener av och till, ger en hint om vad som komma skall.
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#12 Wylie Times

Wylie Times

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,204 posts
  • Gender:Male
  • Location:Location Location

Posted 09 October 2012 - 20:57

Speed omdömen av nya amerikanska serier:

Elementary: Förstås inte i närheten av Moffats Sherlock men ändå helt ok tack vare fin kemi mellan Jonny Lee Miller och Lucy Liu. Problemet är att fallen är än så länge väldigt ospeciella och dessutom känns marknaden övermättad på såna här serier även om man nu använder sig av originalet.

Last Resort: Bra och spännande ubåtsaction av skaparen till The Shield. Frågan är bara hur hållbart formatet är i längden? Mycket beror på hur det utvecklar si men än så länge är det bra.

Vegas:CSI: 60s typ. Fast med lite mer arc i form av Michael Chiklis gangster boss. Både han och Dennis Quaid är riktigt bra men orkar jag med en till cotw serie? Nja.

666 Park Avenue: Charmig mysrysare (såpaskräck?) med Terry O'Quinn som en djävul till hyresvärd. Jag skulle lätt kunna se fler avsnitt av det här men tittarsiffrorna har varit dåliga så jag avvaktar.

Av komedipiloterna gillar jag Animal Practice, Ben & Kate och The Mindy Project. Komediserier är dock ännu viktigare att dom får några avsnitt på sig att hitta rätt ton för serien.

Sammanfattningsvis: Inget som är helt fantastiskt men Last Resort har iaf potential.

Av dom gamla godingarna har Fringe börjat riktigt bra.

Edited by Wylie Times, 09 October 2012 - 21:00.

"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter


#13 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 12 October 2012 - 13:06

Om någon följer Weeds så börjar TV6 att sända säsong 6, söndag 14 oktober, klockan 23:00.

*
Kunskapskanalen har ett bra maraton imorgon lördag 13 oktober, för alla oss som gillar lite hårdare musik.

Mer info om Hårdrockens historia.

16.00 - Hårdrockens historia
16.44 - Hårdrockens historia
17.26 - Hårdrockens historia
18.08 - Den tidiga svenska hårdrocken
18.23 - Hårdrockens historia
19.05 - Hårdrockens historia
19.46 - Hårdrockens historia
20.29 - Dödsmetallrevolutionen
20.57 - Hårdrockens historia
21.39 - Hårdrockens historia
22.21 - Hårdrockens historia
23.02 - Banbrytande svensk metal
23.23 - Hårdrockens historia
00.05 - Svensk metal idag
00.29 - Hårdrockens historia

Edited by Garm, 12 October 2012 - 13:46.


#14 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 18 October 2012 - 15:42

Såg första delen av "Torka aldrig tårar..." och det var riktitg bra, kan rekommenderas. Paul är det skönast överspelade homo jag sett på år och dar, han stjäl varje scen :). Rätt obehagliga scener av och till, ger en hint om vad som komma skall.

Jag såg andra avsnittet i måndags, så då blir det väl att man ser tredje med, och förmodligen att man ser till att kolla första också innan dess.

I övrigt så såg jag första avsnittet av Sam tar över idag. Mest för att en kompis till mig är inblandad i produktionen. Inte så dumt, tycker jag. Får nog kolla vidare och se vad det blir av det.

Och igår såg jag dokumentären Superheroes om superhjältar som är igång i olika amerikanska städer. I verkligheten, kanske jag bör tydliggöra. Den kan ses på SvT Play, men inte så länge till.

#15 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 25 October 2012 - 14:47

I lördags upptäckte jag att SvT har börjat visa Barnens detektivbyrå i repris. Jag insåg också att det här är en serie som jag nog skulle uppskatta på en annan nivå nu än när jag var nio. Jag tror att jag såg alla avsnitt av första säsongen på den tiden, men att jag missade det mesta av andra. Så jag hoppas på att de visar båda säsongerna nu.

Nähäpp. Första säsongen är förbi (men kan ses på Svt Play i några veckor till) och ingen skymt syns av andra. Undrar om de har planer på att visa den senare eller om de bara skiter i't. Hur noga är SvT när det gäller gamla barnprogram, tro?




Såg första delen av "Torka aldrig tårar..." och det var riktitg bra, kan rekommenderas. Paul är det skönast överspelade homo jag sett på år och dar, han stjäl varje scen :). Rätt obehagliga scener av och till, ger en hint om vad som komma skall.

Jag såg andra avsnittet i måndags, så då blir det väl att man ser tredje med, och förmodligen att man ser till att kolla första också innan dess.

Så blev det. I måndags hade Aftonbladets vävtelevision dessutom eftersnack med regissören och några av skådisarna. Det kan skådas här. Och idag slumpade det sig som så att jag lyssnade på Pop och politiks AIDS-avsnitt från 2009. Kändes lite extra intressant efter att ha sett TATUH. Lyssna här! (Har vi någon tråd om radioprogram förresten?)



I övrigt så såg jag första avsnittet av Sam tar över idag. Mest för att en kompis till mig är inblandad i produktionen. Inte så dumt, tycker jag. Får nog kolla vidare och se vad det blir av det.

Och vidare har jag kollat. Kan faktiskt rekommendera denna. Lite extra kul var att ovan nämnda kompis dyker upp i andra avsnittet med en bukett blommor men blir utjagad av en jedi innan han hinner säga något.

#16 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 31 October 2012 - 22:08

Jag har blivit smått beroende av QI. Herr Fry är fantastisk och sitter rätt personer i panelen så blir det oslagbart. Härlig underhållning och på köpet får man lite allmänbildning. :)

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#17 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 01 November 2012 - 13:53

Brukar också titta på QI, mycket rolig serie. :) Alan Davies verkar vara med jämt, han brukar få så roliga ljud när han trycker på sin knapp, ibland helt annorlunda än vad de andra får. Känns nästan lite mobbad ibland. Men han verkar ju inte bry sig.

svenska versionen har jag inte brytt mig att kolla på, kan inte tänka mig att den är roligare än den med Fry.

Edited by GaterGirl, 01 November 2012 - 13:54.

Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#18 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 01 November 2012 - 17:50

Alan Davies är så söt - nä, han verkar ju vara stående i panelen och den som utsätts för mest skämt och så. Och minuspoäng! :D

Nä, huvva för en svensk version!

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#19 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 01 November 2012 - 22:23

kollade på avsnitt häromdagen (det var ett QI maraton) tror om jag kommer ihåg rätt, att han faktiskt fick + poäng då. eller iaf nära plus poäng.
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#20 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 02 November 2012 - 06:13

Jo, ibland så får han pluspoäng! En gång vann han t.o.m och Fry vart så förvånad! :D

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#21 Darth Sidious

Darth Sidious

    Commander

  • Members
  • 251 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 20 December 2012 - 15:00

En sammanställning över nyinköpta tv-serier och även sändningsstart för en del av dem.


Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#22 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 20 December 2012 - 16:07

Once Upon a Time S2 skall ju ses, och Lost Girl förljer jag redan.

Arrow går kanske att ge en chans, och Lucy Lawless gör en gästroll i Parks & Recreation (även om serien inte är något jag någonsin sett)...

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#23 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 21 December 2012 - 00:42

jag väntar otåligt på säsong 6 av Murdoch Mysteries. :)

Synd att Leverage har stoppats undan på Viasat Crime/Nature. :(
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#24 Darth Sidious

Darth Sidious

    Commander

  • Members
  • 251 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 21 December 2012 - 13:33

Gengångare


En påkostad fransk serie som endast visas i SVT Play. Nya avsnitt publiceras varje torsdag 17.00.

Välkommen till staden där de döda kommer tillbaka.

En sen kväll i en fransk alpstad är flera unga personer på väg till sina hem. Till synes förvirrade och frånvarande går de genom staden. Vad de inte vet är att de varit döda i flera år och att de där hemma absolut inte förväntat sig att de ska återkomma. Chocken blir total för alla parter, men de återvändande har inga planer på att åter lämna sina hem.

Samtidigt börjar staden att drabbas av en serie brutala mord, som på många sätt liknar de som en ökänd seriemördare genomförde för en längre tid sedan. Och snart börjar invånarna i staden att ana att det inte bara är de unga personerna som återkommit från döden.

Allt fler svårförklarade saker börjar hända i staden och mysterierna blir bara märkligare och mörkare. Vad som väntar runt hörnet vet ingen – men tecknen är inte goda. I denna nyskapande franska serie ligger mystiken tät.



Originaltitel: Les Revenants
Produktionsår: 2012
Manus och regi: Fabrice Gobert och Frédéric Mermoud.
I rollerna: Anne Consigny, Frédéric Pierrot, Clotilde Hesme, Céline Sallette, Samir Guesmi, Grégory Gadebois, Guillaume Gouix, Pierre Perrier, Jean François Sivadier, Alix Poisson, Yara Pilartz, Jenna Thiam, Swann Nambotin, Ana Girardot.

SVT Play



#25 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 07 January 2013 - 22:08

Jag såg första avsnittet av Inkognito på TV4 ikväll och det verkar vara en rätt underhållande och mer lätsam Svensk kriminalserie som känns lite som en Svensk Mission: Impossible fast lite mer humorinriktad. Vissa saker känns lite dåligt skrivna men det kan vara medvetet för att ge en viss humor till det hela.

Hur som helst så kan jag rekomendera den här serien. Första avsnittet går i repris inatt 01:00. Avsnitt 2 kommer imorgon kl. 21:00 med repris 01:00 och sista avsnittet på Onsdag, samma tider.


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif