Jump to content

Photo

Doctor Horrible's Sing-Along Blog


74 replies to this topic

#1 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 26 June 2008 - 17:47

Snappde upp detta via dvdforum.nu och tyckte det borde postas även här hos SFN. :)

Joss Whedon har tydligen satt igång ett projekt under manusstrejken som ska sändas i tre delar på webben.

Projektet har namnet "Doctor Horrible’s Sing-Along Blog". Joss Whedon berättar mer.

Jag har inte alls koll på vilken sida dessa avsnitt ska visas men här kan man hitta en Teaser av "Doctor Horrible’s Sing-Along Blog" .


Teasern var ju hur cool som helst så detta vill jag se mera av. :)

Joss Whedon - "Doctor Horrible’s Sing-Along Blog" Musical Web Series - The project is revealed !

Sunday 16 March 2008, by Webmaster

So.....

The bag is catless.

During the strike I started writing a musical intended as a limited internet series, 3 episodes of approximately 10 minutes each. Writing with me was my brother Jed, his fiancee Maurissa, and my other brother Zack. To my shock and surprise, we finished it. To my greater shock and surprise, we managed (with the help of many people I’ll be praising at length soon) to drag it into preproduction (yes, just as DOLLHOUSE was given a start date two months away and all my comics were due.) And today, after a grueling week of writing everything ever while trying to be a producer, I got to start shooting. A musical.

This much I will say: It’s the story of a low-rent super-villain, the hero who keeps beating him up, and the cute girl from the laundromat he’s too shy to talk to. And I’m having the time of my life.

"DOCTOR HORRIBLE’S SING-ALONG BLOG"

Neil Patrick Harris.....as Dr. Horrible
Nathan Fillion..........as Captain Hammer
Felicia Day.............as Penny

And a cast of Dozens!

Coming soon.

j.


Edited by Cartman, 16 July 2008 - 17:34.


#2 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 26 June 2008 - 18:03

:lol2:

På den officiella sidan kanske?
http://doctorhorrible.com/
som inte verkar ha något innehåll än.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#3 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 27 June 2008 - 12:57

Den sidan ligger ju bra till. Är väldigt nyfiken på vad det kan bli av detta. Ser hur roligt ut som helst. :D

#4 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 30 June 2008 - 12:25

SFX: the leading science fiction, fantasy and horror magazine >> Joss Whedon's web series to go live in July

Joss Whedon's web series to go live in July
Joss Whedon's online musical Dr Horrible's Sing-Along Blog has a release date. The series, which Whedon conceived during last year's writers strike, will make its web debut when the first episode airs on 15 July at dr.horrible.com. The other two episodes of the series will go live on 17 July and 18 July respectively, and you'll be able to watch them for free until 20 July. After that it looks like there'll be some kind of system for paid-for downloads in place.

With Dollhouse coming to US TV in the new year and Dr Horrible kicking off this month, it seems Whedon is back with a vengeance. It's the story of bargain basement supervillain Dr Horrible (played by former Doogie Howser, MD, Neil Patrick Harris) who regularly gets a beating from the heroic Captain Hammer (played by Whedon fave Nathan Fillion), all to a catchy musical backing. "It's a classic talk-then-break-into-song musical," Whedon told SFX. "The songs are a pop/show hybrid - that is, the sound is poppy and (hopefully) catchy, but the lyrics progress rather than just repeat. The songs move the story. But ya can't stop hummin' 'em! (Legally. Hum-stoppage will result in up to six months in WoW as some lame healer)."

You can read more about Dr Horrible in SFX 171, but you'll have to be quick - the issue goes off sale tomorrow!


Edited by Georgia, 30 June 2008 - 12:26.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#5 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 30 June 2008 - 22:21

Lite tider och datum för de tre första(?) delarna.

Joss Whedon Teases 'Dr. Horrible's Sing-Along Blog' - ComicMix news

Joss Whedon's superhero musical is coming to the 'Net... soon

With all the superhero movies coming out this year, we almost forgot about Joss Whedon's Doctor Horrible's Sing-A-Long Blog project. Well, the creator of Buffy the Vampire Slayer hasn't. He's been hard at work along with Niel Patrick Harris and Nathan Fillion. The superhero musical is done and details about its debut have been announced on Whedonesque along with a trailer. Find out which of your friends has the biggest monitor and bring the over the popcorn.

We've posted the info about the project's debut below, and the video trailer is posted after the jump.

Dr. Horrible’s Sing-Along Blog" will be streamed, LIVE (that part’s not true), FREE (sadly, that part is) right on Drhorrible.com, in mid-July. Specifically:

ACT ONE (Wheee!) will go up Tuesday July 15th.

ACT TWO (OMG!) will go up Thursday July 17th.

ACT THREE (Denouement!) will go up Saturday July 19th.


All acts will stay up until midnight Sunday July 20th. Then they will vanish into the night, like a phantom (but not THE Phantom – that’s still playing. Like, everywhere.)


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#6 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 01 July 2008 - 11:44

:lol2:

På den officiella sidan kanske?
http://doctorhorrible.com/
som inte verkar ha något innehåll än.


Den officiella sidan är denna: http://drhorrible.com/

Den är uppdaterad med teaser trailern samt mer info som bekräftar tiderna och datumen du postade;

A LETTER FROM JOSS WHEDON

Dear Friends,

At last the time has come to reveal to you our Master Plan. BEWARE! Those with weak hearts should log off lest they be terrified by the twisted genius of our schemes! Also pregnant women and the elderly should consider reading only certain sentences. Do not mix with other blogs. Do not operate heavy machinery while reading this blog. You must be this tall to read. ‘Kay?

It is time for us to change the face of Show Business as we know it. You know the old adage, “It’s Show Business – not Show Friends”? Well now it’s Show Friends. We did that. To Show Business. To show Show Business we mean business. (Also, there are now other businesses like it.)

ONE WEEK ONLY! AN INTERNET MINISERIES EVENT!

"Dr. Horrible’s Sing-Along Blog" will be streamed, LIVE (that part’s not true), FREE (sadly, that part is) right on Drhorrible.com, in mid-July. Specifically:

ACT ONE (Wheee!) will go up Tuesday July 15th.

ACT TWO (OMG!) will go up Thursday July 17th.

ACT THREE (Denouement!) will go up Saturday July 19th.

All acts will stay up until midnight Sunday July 20th. Then they will vanish into the night, like a phantom (but not THE Phantom – that’s still playing. Like, everywhere.)


And now to answers a few Frequently (soon to be) Asked Questions:

1) Why, Joss? Why? Why now, why free, why us?

Once upon a time, all the writers in the forest got very mad with the Forest Kings and declared a work-stoppage. The forest creatures were all sad; the mushrooms did not dance, the elderberries gave no juice for the festival wines, and the Teamsters were kinda pissed. (They were very polite about it, though.) During this work-stoppage, many writers tried to form partnerships for outside funding to create new work that circumvented the Forest King system.

Frustrated with the lack of movement on that front, I finally decided to do something very ambitious, very exciting, very mid-life-crisisy. Aided only by everyone I had worked with, was related to or had ever met, I single-handedly created this unique little epic. A supervillain musical, of which, as we all know, there are far too few.

The idea was to make it on the fly, on the cheap – but to make it. To turn out a really thrilling, professionalish piece of entertainment specifically for the internet. To show how much could be done with very little. To show the world there is another way. To give the public (and in particular you guys) something for all your support and patience. And to make a lot of silly jokes. Actually, that sentence probably should have come first.

2) What happens when it goes away? Does it go to a happy farm for always like Fluffy did when mommy was crying and the neighbor kept washing his fender?

No, Dr horrible will live on. We intend to make it available for download soon after it’s published. This would be for a nominal fee, which we’re hoping people will embrace instead of getting all piratey. We have big dreams, people, and one of them is paying our crew.

And somewhat later, we will put the complete short epic out on DVD – with the finest and bravest extras in all the land. We’ll go into greater detail about that at Comiccon, but we’re changing the face of Show Friendliness a second time with that crazy DVD.

3) Joss, you are so kind, and generous, and your forehead is like, huge, like SCARY, like I think I can see Cary Grant and Eva Marie Saint hanging off it… what can WE do to help this musical extravanganza?

What you always do, peeps! What you’re already doing. Spread the word. Rock some banners, widgets, diggs… let people know who wouldn’t ordinarily know. It wouldn’t hurt if this really was an event. Good for the business, good for the community – communitIES: Hollywood, internet, artists around the world, comic-book fans, musical fans (and even the rather vocal community of people who hate both but will still dig on this). Proving we can turn Dr Horrible into a viable economic proposition as well as an awesome goof will only inspire more people to lay themselves out in the same way. It’s time for the dissemination of the artistic process. Create more for less. You are the ones that can make that happen.

Wow. I had no idea how important you guys were. I’m a little afraid of you.

4) Joss, do you ever answer a question simply or coherently?

Shledzguohn?

There’ll be more questions, and more long, long answers, but for now I’m just excited that we’re actually making this happen. We (and a lot of other people -- gushing to commence soon) worked very hard on the show and we hope/think you guys will be pleased.

Until July 15th , I remain, yours truly, -j, of the firm j, j, m & z.



#7 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 01 July 2008 - 14:45

Shledzguohn :lol2:

Jag hoppas det kommer ut på DVD så vi internetlösa stackare får tag i det.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#8 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 10 July 2008 - 18:17

MTV Movies Blog » How Joss Whedon’s ‘Dr. Horrible Sing-Along Blog’ Was Born: The Making Of A Cult Musical
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#9 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 15 July 2008 - 22:36

Har fösökt kolla in första delen ett par gånger idag. Men det är stendött :upset: skulle nog tro att sidan har kraschat.

IGN: Whedon's Horrible DVD
Buffy creator planning web-musical DVD with extras.

TV.com: Horrible launch for Whedon, NPH

Joss Whedon's Web series starring Neil Patrick Harris now live--sort of; site collapses under traffic, premiere still up on iTunes.
/.../


Äntligen funkar sidan. :hurrah:
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#10 Marie Morot

Marie Morot

    Deputy Admiral

  • Members
  • 10,069 posts
  • Gender:Female
  • Location:Lerum
  • Interests:fantasy noir
    cyberpunk
    crime
    shapeshifters
    vamps

Posted 16 July 2008 - 00:40

Det här var bra. :D Väldigt Whedonesque rakt igenom. Musiken är väl inte av den allra bästa kvalitet, men infogas smidigt i handlingen.

I like. :)

Serietidningsgrejen var dock så tråkig att jag inte orkade längre än till sidan tre. Zzzzznarrk... -_-
Support your local search and rescue unit - get lost.

#11 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 16 July 2008 - 01:00

Sajten liggerfortfarande nere för mig. :(
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#12 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 16 July 2008 - 08:09

Sidan har inte funkat för mig nån gång, men den finns på vissa bittorrentsiter. Eftersom jag planerar att köpa DVD:n så såg jag inte nåt problem med att *ehum* tjuvtitta på annat håll.

Stand back everyone, nothing here to see. Just imminent danger, in the middle of it me. Yes Captain Hammer's here, hair blowing in the breeze, the day needs my saving expertise


//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#13 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 16 July 2008 - 10:44

Fusk! :(
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#14 Marie Morot

Marie Morot

    Deputy Admiral

  • Members
  • 10,069 posts
  • Gender:Female
  • Location:Lerum
  • Interests:fantasy noir
    cyberpunk
    crime
    shapeshifters
    vamps

Posted 16 July 2008 - 11:06

Då hade jag tur i går kväll för sidan funkade felfritt så att jag kunde se avsnittet. Nu är det tillbaka till samma, att den inte svarar på anrop. :(
Support your local search and rescue unit - get lost.

#15 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 16 July 2008 - 11:14

Hade nog också tur som kom in på sidan sent i går kväll efter många försök.

Avsnittet var ju riktigt roligt. Speciellt slutet :lol:

Edit: Nu funkar sidan igen
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#16 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 16 July 2008 - 11:22

Stackars Doctor Horrible.. :(




:P

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#17 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 16 July 2008 - 11:42

Ja! Det gjorde den. Jag har nu också sett det och jag tyckte om dert helt klart. Skön stil på det hela och trallvänliga sånger. Handlingen fick mig att le. Som Marie sa till mig vi IM - typisk Joss humor och nog var det det. :)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#18 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 16 July 2008 - 12:46

Empire: Movie News - Doctor Horrible Episode 1 Online
Joss Whedon's web musical begins
Source: Dr. Horrible

Doctor Horrible's Sing-Along-Blog is an online musical, written and directed by Joss Whedon, and starring Neil Patrick Harris, Felicia Day and the modern day god whom we all know as Nathan Fillion. The first part is now online here, and if you're still reading this beyond that link then you are clearly a cylon. Why would you not go straight there?


and the modern day god whom we all know as Nathan Fillion
:lol:

and if you're still reading this beyond that link then you are clearly a cylon.
:lol2:
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#19 Marie Morot

Marie Morot

    Deputy Admiral

  • Members
  • 10,069 posts
  • Gender:Female
  • Location:Lerum
  • Interests:fantasy noir
    cyberpunk
    crime
    shapeshifters
    vamps

Posted 16 July 2008 - 13:30

the modern day god whom we all know as Nathan Fillion

QFT! :D :wub:
Support your local search and rescue unit - get lost.

#20 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 16 July 2008 - 13:37

En riktigt bra och framförallt rolig första akt. Väldigt Whedon&Fillion-aktig måste man ju säga, men det är enbart bra IMO då dessa karlar verkligen vet vad dom gör och hur dom ska göra för att maximalt underhålla tittare. Ser fram emot akt 2 och håller resterande akter denna kvalité (vilket dom säkert gör) så köper jag mer än gärna den där DVDn som ska komma framöver. Posted Image

#21 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 16 July 2008 - 13:39

Jo, jag hållerm edo m att DVD:n ser allt mer intressant ut efter det här. Jag har varit lite skeptisk för jag vill inte hyjpa upp det här och sen bli nedslagen, men det blev jag inte alls. Så jag står också i kö till DVD:n. :)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#22 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 16 July 2008 - 13:43

Jag såg ca 5 minuter och stängde av... Få se om jag får motivation till och ge den en ny chans.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#23 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 16 July 2008 - 13:44

Tror att denna överlevde hypen för mig då jag sprang på detta så pass sent. Hade jag hängt med från allra första början och byggt upp förväntningar så skulle det kanske ha sett annorlunda ut. Fast å andra sidan visar avsnittet klart och tydligt hur bra det verkligen var.

#24 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 16 July 2008 - 13:53

Jag såg ca 5 minuter och stängde av... Få se om jag får motivation till och ge den en ny chans.


Får man fråga varför det inte föll dig i smaken?

Tror att denna överlevde hypen för mig då jag sprang på detta så pass sent. Hade jag hängt med från allra första början och byggt upp förväntningar så skulle det kanske ha sett annorlunda ut. Fast å andra sidan visar avsnittet klart och tydligt hur bra det verkligen var.


Instämmer i det helt och hållet. Jag hörde det ju i princip då det började men engagerade mig som sagt var inte då av ovanstående anledning.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#25 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 16 July 2008 - 13:54

Skulle tippa på att hon upplevde det hela för pratigt och att humorn inte var rolig? Men det är enbart min högst egna kvalificerade gissning.



Reply to this topic