Jump to content

Photo

Boardwalk Empire [HBO] - Säsong 1


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#26 Walker

Walker

    Rear Admiral

  • Aktiv member
  • 3,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dodge City

Posted 17 June 2011 - 10:16


Bra initiativ av SVT, jag ser gärna om den i väntan på s.2.

Får väl ta till ett billigt men fullständigt sant knep för att locka folk att titta. Det är en hel del naket... ;) :lol:


Ja, en naken Michael Shannon tackar man ju inte nej till.... B) (obs skämt, det var hemskt, hatar att se andra nakna män) Haha, men nej, var ju en del girl-on-girl också, det lär ju tillfredsställa några. Tycker däremot att nakenheten har handskats bättre i Game of Thrones, känns inte lika mycket inyour face som i BE.

Vadå?! Agent Van Aldens nakenscener är väl smakfulla.. :lol: Nja, tycker faktiskt hans inslag med självhatande straffande sexualitet är både udda och ett omotiverat inslag.

Games of Thrones har jag inte sett än , däremot tycker jag nakenhet/sex är på en lagom rent av marginell nivå i BE jämfört med mjukporren i Spartacus-serierna.

#27 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 15 August 2011 - 15:41

Den som väntar på någonting gott får tydligen vänta väldigt länge.

Kommer ni att visa serien från HBO, Boardwalk Empire?

Ja, den är inplanerad för preliminär sändningsstart i slutet av oktober.

Mitten av september blev till slutet av oktober. Preliminärt dessutom. Personligen slutar jag nu vänta och skaffar serien på annat sätt istället. Får även mejla SVT och framföra mina åsikter så kanske det även är fler som gör det och på så sätt får upp ögonen på SVT för deras hantering av tv-serier.

Edited by Piranhaconda, 27 September 2011 - 16:07.


#28 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 27 September 2011 - 16:07

Den 29 oktober verkar det vara dags för sändningsstart av säsong 1. Det säger i varje fall SVTs Tittarservice.