Jump to content

Photo

WoM: Wizards of Mickey / Magins Mästare


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#26 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 17 September 2013 - 01:47

Jag har också försökte hitta den (eftersom min gammla är skadad) men har inte haft någon tur.

Jag har därimot lyckats hitta en digital i en buske ;) på nätet. Jag PM:ar dig länken ifall du är intreserad.


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#27 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 17 September 2013 - 02:01

Jag har mejlat Din Tidning (som distribuerar serier som Egmont ger ut) samt Egmont själva. Tyvärr är det inget som går att köpa direkt av dom, utan man hänvisar till butiker som säljer begagnat eller sajter som Tradera. Så det är väl bara att fortsätta att leta och hoppas att man hittar den. Tills dess tackar jag för ditt tips (du har PM) och kan med det förhoppningsvis åtminstone läsa den första delen så att jag sedan kan följa med i dom andra delarna i takt med att dom släpps.



#28 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 19 September 2013 - 19:45

Brukar betyda att de inte kan garentera att alla 3 nummer kommer släppas. Om t ex ingen köper Nr. 1-2 så struntar de kanske i Nr. 3. Brukar vara så med nya serier som de är osäkra över hur de kommer mottagas.

 

Känns ju som att de har alla möjligheter att ge ut serien i vilket fall som helst. Bär det sig inte med en pocket med bara WoM kan de ju slänga in avsnitten i ordinarie pocketar eller tidningar. Om de vill alltså.



#29 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 26 April 2014 - 15:56

Är det bara jag som missat Magins Mästare: Fantasy #1? :upset:

 

Sabla Egmont gamla Carl Barks-lik i inbundet utgåva kan man skicka reklam om men inte sidospår till sådant man faktiskt prenumererar på.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#30 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 26 April 2014 - 16:19

Har jag totalt missat! :( Och det går inte att köpa den på Pressbyrån heller. Sablar! :bang:

Jag som premurant på förra serien kunde de väl iallafall ha meddelat. På Egmont's hemsida kan man inte ens hitta att den existerar.

 

Blir att hålla ögonen öppna på matknaderna i sommar och innan dess, söka igenom närliggande affärer efter osålda exemplar.


Edited by Crusader, 26 April 2014 - 16:31.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#31 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 26 April 2014 - 16:52

Anade att du missat den med, eftersom du hållit oss andra informerade. Lider med dig. :hug:

 

Jag var också in på pressbyrån och höll tummarna - men icke. Har de haft den så är den slut.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#32 Garm (M)

Garm (M)

    Commander

  • Members
  • 250 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 26 April 2014 - 20:53

Jag var lika ovetandes som er andra. Egmont verkar inte vara mycket för att upplysa sina läsare om vad dom har tänkt att släppa för serier. Så nu blir det väl till att hålla korpgluggarna öppna när man besöker butiker som kan tänkas ha äldre nummer kvar.