Jump to content

Photo

Iron Man 2


  • Please log in to reply
181 replies to this topic

#51 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 25 February 2009 - 23:56

Jackson tillbaka som Fury.

Jackson is Marvel's main man - Entertainment News, Film News, Media - Variety
Actor signs long-term deal to play Nick Fury

Samuel L. Jackson has buried the hatchet with Marvel Entertainment, making a deal to play the role of Nick Fury in "Iron Man 2," and potentially many other films.

Jackson's deal is a long-term commitment to play Fury, the leader of the espionage unit the Shield. His deal contains an option to play the character in nine future Marvel superhero films, efforts that are expected to include "Captain America," "Thor," "The Avengers" and "The Shield" as well as potential sequels.

Jackson introduced Fury in the closing moments of "Iron Man," when the character asked Robert Downey Jr.'s Tony Stark to join his group. Fury is a natural to show up in multiple Marvel franchises, as he crosses paths with many Marvel superheroes in the comic books.

Jackson's Marvel future looked murky, after he reportedly expressed his displeasure with the producer-financier's initial offer to reprise his role. Jackson was hardly alone: even though "Iron Man" grossed more than $600 million worldwide, Marvel brass has been very sparing in offers to talent like Mickey Rourke and Sam Rockwell to play villains in the sequel, sources said.

Jackson and his ICM reps have evidently cleared those dealmaking hurdles, and he will take part in the sequel that director Jon Favreau shoots in the spring, with Paramount Pictures distributing in summer 2010.


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#52 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 26 February 2009 - 00:07

Pustar ut...
Jag ser verkligen Nick Fury framför mig när jag ser Samuel L Jackson!

Winter is Coming


#53 Mjolnir

Mjolnir

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,000 posts
  • Gender:Male

Posted 26 February 2009 - 00:17

Bra för kontinuitetens skull men jag är mer spänd på att få se Rourke och Rockwell, om nu Marvel kan se till att hosta upp slantarna för att få talangerna.

#54 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 26 February 2009 - 09:26

The Fury is back! F**k yeah!!! :rambo:
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#55 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 26 February 2009 - 14:43

YES!!! Nickie-boy! :D

Bra jobbat Marvel! :)

#56 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 10 March 2009 - 23:44

Kanske inte mycket att komma med, men de har ju satt i gång i alla fall ;)

First Iron Man 2 Set Photo - Superhero Hype!
Source:Jon Favreau
March 10, 2009

Iron Man 2 director Jon Favreau has released this first photo of himself and cinematographer Matthew Libatique on the set for Tony Stark's house, which is under construction. The anticipated sequel is scheduled to hit theaters on May 7, 2010.

Följ länken för att se bilden

Edited by Georgia, 10 March 2009 - 23:44.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#57 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 10 March 2009 - 23:56

Kul att det är igång i alla fall :thumbsup:
Är det nån som vet om det är nått sagt om nån cameo från nån annan Avengersmedlem i Iron Man 2? Kan inte minnas att jag läst om nåt sådant.

Winter is Coming


#58 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 11 March 2009 - 01:53

Hmm... det har väl ryktats tidigare att man kanske får se Dr Donald Blake i slutet. ( för dom som inte vet, så är det Thor i mänsklig hamn)

Sen verkar det väl även som vi får se både Black Widow och Hawkeye, och inte bara som cameos utan som karaktärer. Vore ganska kul om det blev så, för dom debuterade faktiskt som bovar i Iron Man's egen tidning då det begav sig, på det glada 60-talet. :)

#59 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 11 March 2009 - 10:19

Kanske inte mycket att komma med, men de har ju satt i gång i alla fall ;)

First Iron Man 2 Set Photo - Superhero Hype!
Source:Jon Favreau
March 10, 2009

Iron Man 2 director Jon Favreau has released this first photo of himself and cinematographer Matthew Libatique on the set for Tony Stark's house, which is under construction. The anticipated sequel is scheduled to hit theaters on May 7, 2010.

Följ länken för att se bilden


Verkar som att Nick Furys oanmälda besök hos Stark fick en väldigt våldsam utgång, eftersom de är tvungna att bygga om. :P
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#60 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 11 March 2009 - 13:09

Verkar som att Nick Furys oanmälda besök hos Stark fick en väldigt våldsam utgång, eftersom de är tvungna att bygga om.

:lol:

Eller så kanske det inte var planerat för en andra film under inspelningen av första filmen?
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#61 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 11 March 2009 - 14:02

Jo, det var planerat som en trilogi redan från början.

Det kostar väl mer än det smakar att ha allt uppe året om, skulle jag tro.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#62 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 12 March 2009 - 11:38

Johansson In, Blunt Out of Iron Man 2; Rourke is Whiplash

...Scarlett Johansson will be indeed stepping in to replace the originally announced Emily Blunt in Iron Man 2. Blunt was initially chosen to play Black Widow, but then Fox required her to star in Gulliver's Travels instead, due to a contract she had signed with them during The Devil Wears Prada. Finke says that, "Scarlett actually screen-tested for the role and didn't get it," but is the replacement that Favreau and Marvel chose, primarily because her agent signed her on for a very low pay out.

...

In other news, it was confirmed by Variety that Mickey Rourke will be playing the villain Whiplash. They say that the version in Iron Man 2 "includes elements from that comicbook villain and Crimson Dynamo, another Russian baddie." Whiplash is a villain who wears leather and has three retractable steel whips on each arm. My guess is that Rourke's character will not only build a nuclear powered suit of armor like Crimson Dynamo, but will also use whips as mentioned before. Whatever the case, he'll make make for quite a formidable villain. Even with Johansson on board, Iron Man 2 is shaping up to be one hell of a sequel!


"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#63 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 13 March 2009 - 03:36

Lite synd ang. Emily Blunt. :( Tyckte hon passade rent fysiskt bättre in på Black Widow. Scarlett Johansson känns som hon inte riktigt har varit särskilt bra i skådespeleriet på senare tid... Hurdan skådis är Emily Blunt? Skulle ni säga hon var bättre? Vet tyvärr inte så mycket om henne, är därför jag frågar.

#64 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 03 April 2009 - 21:35

Robert Downey Jr. Talks Iron Man 2 - SuperheroFlix.com
Entertainment Tonight recently chatted with Robert Downey Jr., while promoting his upcoming film The Soloist, and he revealed some new details on his upcoming sequel, Iron Man 2. Here's the excerpt that deals with

"The film is almost entirely about character, and yet we still have twice as much action as we did last time, so it's going to be nuts," Robert tells our own Thea Andrews of the super sequel, set to start filming Monday. "Essentially Iron Man 2 is about looking behind the armor, or the armature, of a superhero. It's one thing to say you're Iron Man, it's another thing to be fully ready to do that."

Robert says he's no longer on his strict Sherlock Holmes diet and has returned to some serious iron to once again portray Tony Stark: "I'm on Beefcake Charlie status," he jokes. "I've got to not be the skinny Brit anymore. I have to be the Tony that you know and may have loved."

As for co-star Scarlett Johansson, who plays the femme fatale Black Widow in the sequel, Robert says, "We've been rehearsing and she's in insane shape. She's getting lean and mean."


Iron Man 2 is said to go before cameras shortly and is set for a May 7, 2010 release.


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#65 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 07 April 2009 - 16:20

First Iron Man 2 Set Photos! - ComingSoon.net
Source: ComingSoon.net
April 7, 2009


Marvel Studios began filming Iron Man 2 yesterday and we've received a few photos of Robert Downey Jr. and Gwyneth Paltrow on the set, while SpoilerTV has even more, including photos of Don Cheadle.

Opening in theaters on May 7, 2010, the Jon Favreau-directed sequel also stars Mickey Rourke, Sam Rockwell, Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson, Garry Shandling and John Slattery.


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#66 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 23 April 2009 - 22:59

IGN: Two More for Iron Man 2
S.H.I.E.L.D. agent returns and a new actor joins the cast.
by Chris Tilly, IGN UK

UK, April 23, 2009 - Two more actors have signed up for Marvel's Iron Man 2, with one returning for the sequel and another joining the production for the first time.

Clark Gregg, star of In Good Company and director of Choke, is set to reprise his role as Agent Phil Coulson of S.H.I.E.L.D. in the big-budget sequel.

Kate Mara meanwhile, who has appeared in the likes of We Are Marshall and Shooter, has signed up for an undisclosed role, though we are thinking potential Tony Stark love interest.

The pair join Samuel L. Jackson, Gwyneth Paltrow, Sam Rockwell, Don Cheadle, Scarlett Johansson, Mickey Rourke and of course Robert Downey Jr. in Iron Man 2, which is currently shooting in Manhattan Beach, California under the watchful eye of returning director Jon Favreau.


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#67 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 10 June 2009 - 13:15

Mickey Rourke som "Whiplash" i Iron Man 2. Gissar dock att han inte kommer se ut exakt sådär i alla scener


http://www.superhero...ews.php?id=8411

Edited by super85, 13 June 2009 - 12:22.

Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#68 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 12 June 2009 - 23:30

Mickey Rourke som "Whiplash" i Iron Man 2. Gissar dock att han inte kommer se exakt sådär i alla scener

Hoppas jag verkligen, kändes som en korsning mellan "He-Man" och "Batman & Robin" var min första tanke. Ivan Vanko hade jag för mig var Crimson Dynamo förresten?

Winter is Coming


#69 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 13 June 2009 - 12:23

karaktären i manuset är en blandning av två olika karaktärer om jag nu läste rätt för ett tag sen.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#70 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 16 July 2009 - 17:22

Scarlett Johansson som Natasha Romanoff / Black Widow

Spoiler


#71 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 16 July 2009 - 19:26

Johansson ser bra ut som Black Widow.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#72 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 16 July 2009 - 23:31

Kan bara hålla med, men å andra sidan ser Scarlett Johansson alltid bra ut :wub:

Winter is Coming


#73 Hofling

Hofling

    The Hoff

  • Moderator
  • 3,277 posts
  • Gender:Male
  • Location:Borås

Posted 17 July 2009 - 01:38

visst gör hon det.

Men tyvärr är inte utseendet allt när det gäller filmer.
Får väl medge att jag på rak arm inte kommer ihåg vad hon varit med i, utöver Lost in translation, Eight-legged freaks och så rullen jag inte sett än - spirit.
EDIT: Kom just ihåg the Island :s
Men det jag sett av henne har väl inte varit något som fått mig att säga "Wow! Den tjejen är ju riktigt duktig!"

Men jag tänker göra som med den första - ha låga förväntningar, och förhoppningsvis så blir jag positivt överraskad. (jag vet, det uttalandet är inte 100% logiskt, men men...)

Om inte annat, så är Scarlett i tajt spandex alltid trevligt.

Edited by Hofling, 17 July 2009 - 01:38.

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<


#74 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 17 July 2009 - 10:45

Kommer ihåg henne från Ghost World (genombrottet), och hon visade oanade kvaliteter i Match Point (som man absolut ska se, långt ifrån någon typisk Woody Allen-film). Hon har ju lite grand utseendet mot sig, fast tvärtom så att säga. Kan göra bra ifrån sig med rätt regissör/story.
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#75 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 20 July 2009 - 13:29

Iron Man 2 Completes Filming
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin