Jump to content

Photo

Game of Thrones - Säsong 3


  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#51 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 17 June 2013 - 23:37

Inte längre. ;)


Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#52 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 18 June 2013 - 08:14

Jag undrade samma. Det måste man väl ha läst böckerna för att veta?

Jo, det stämmer nog. Vet inte om de kanske sa något om Jon Snow i första säsongen, men det passerade iaf mig.

Edited by Fiskrens, 18 June 2013 - 13:33.

"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#53 Libby

Libby

    Senior Commander

  • Members
  • 357 posts
  • Gender:Male
  • Location:Lilla huset på Prärien

Posted 18 June 2013 - 12:34

En bild säger ju mer än 1000 ord sägs det, men det 1001:a ordet kan vara väldigt viktigt... :D



#54 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 17 August 2013 - 21:32

HBO bjuder på en bortklippt scen i väntan på att S3 ska släppas på DVD/Blu-ray och att S4 ska se dagens ljus.

 



#55 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 12 December 2013 - 16:53

För er som följer tv-serien via SVT så kan jag berätta att säsong 3 börjar att sändas den 3 februari. Exakt klockslag får vi återkomma till.


Edited by Garm, 23 December 2013 - 00:59.


#56 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 09 April 2014 - 20:15

9. The Rains of Castemere

 

Slutet! Vilken jäkla chock! :o

Bland det värsta/bästa jag sett i en tv-serie! Hur ska man återhämta sig efter detta?

Jadu! Jag hade ju fått lite förvarnande ledtrådar under de gångna månaderna. Men ändå!! Och så får man inte ens någon musik till eftertexterna! De slugingarna!

 

 

 

 

Jag undrade samma. Det måste man väl ha läst böckerna för att veta?

Jo, det stämmer nog. Vet inte om de kanske sa något om Jon Snow i första säsongen, men det passerade iaf mig.

Jag erinrar mig att någon vid något tillfälle yttrade slutsatser utifrån vad han hette. Men jag fick nog lära mig det där från Tv-cirkeln, tror jag.



#57 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 09 April 2014 - 22:58

Ja, Red Wedding har jag såhär ett år efter att ha sett det fortfarande knappt återhämtat mig! :P  Jag anande ingenting förrens Castemere började spelas. Fast nu innan säsong 4 började så såg jag om de tre tidigare säsongerna och när jag såg om det avsnittet så finns det små ledtrådar redan från början. Bara känslan i alla scenerna under bröllopet känns fel. 

 

Just Red Wedding ska tydligen vara en av de största orsakerna som gjorde Benioff och Weiss ville göra tv-serie av böckerna.


Winter is Coming