Jump to content

Photo

Dredd 2


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 25 July 2013 - 21:51

Om ni, liksom jag, gärna vill se en till film med Karl Urban i rollen som allas vår favorit; Dredd. Skriv då gärna på det officiella uppropet, sanktionerat av 2000AD själva. Hoppet är ju det sista som sägs överge människan, så varför inte göra vår röst hörd!

 

Last week "Dredd" star Karl Urban spoke about how last year's cult film adaptation of the Judge Dredd comic had found a major audience on home video after the film's apparent failure at the box-office.

 

He was correct, "Dredd" has become one of the highest-selling Blu-ray titles of the year. Urban went on to say how demand for a sequel has increased, and if fans want one then they have to be vocal about it.

 

Now, the comics publishers 2000AD have created an official petition which they will send to Lionsgate in the hopes of getting a sequel made. Head over to tinyurl.com/dreddsequel and fill in your name and e-mail address (and click a e-mail verification shortly after) to sign the petition.

 

The company has also posted an official Facebook page which has already scored 34,000 likes.


Edited by Garm, 29 October 2014 - 04:14.
Tillägg av tagg.


#2 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 26 July 2013 - 09:01

Skriver så klart på. :)

 

(Enda frågetecknet är att det känns mer som att man beställer ett nyhetsbrev än något namninsamling).


Edited by XC, 26 July 2013 - 09:11.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#3 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 26 July 2013 - 14:25

Jag skrev det där innan jag testade själv och jag håller med dig. Ett klart konstigt sätt att skriva på en lista. Flera har ställt samma fråga på facebook-sidan och då har man svarat följande;

 

"You're subscribing to emails updating you on the petition. You don't want updates on something you're supporting?"

 

"Most petitions require an e-mail in order to stop people from signing more than once. They aren't spamming you, they're updating you on the petition itself."

 

"Don't worry, you wont get spammed and the only emails youll recieve will be updates on how well the petition is doing. I signed 5 days ago and havnt yet recieved a single email."

 

Den sista kommentaren vekar ju indikera på att det kanske inte är 2000AD själva som har startat och driver facebook-sidan?

 

Enligt den senaste facebook-uppdateringen så har nu i varje fall över 20,000 personer skrivit på listan. Så någon form av insyn verar den som driver den, ha. Och över 43,000 har gillat sidan på facebook. Lite snäva siffror kan jag tycka, det är väl bättre att man skriver på listan än att gilla en sida på facebook eftersom man ska skicka listan till Lionsgate.


Edited by Garm, 26 July 2013 - 14:28.


#4 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 26 July 2013 - 17:30

Jag ser inga problem med att ge ut min epost adress eller att jag hålls uppdaterad. :) Som det står - epost kräver de flesta.

 

Men hela systemet skriker "nyhetsbrev" och inte "namninsamling" (tex så är ju namnfälten inte obligatoriska). Och man uppger ingenstans (förutom på facebook då) hur många som redan skrivit på. systemet känns lite smått oseröst på det viset.

 

Däremo ställer jag min skeptisk till facebook-sidan, som länkar till en twitter-sida under "om" och twittersidan länkar tillbaka till facebook-sidan. Vilket inte känns helt rätt, vet inte om fejja/twitter har någon form av kontroll av "officiella" källor heller som G+ har heller.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#5 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 17 September 2013 - 00:09

Jag ser nu att jag för fem dagar sedan fick en uppdatering skickad till mig. Jag slänger väl ut den här så att andra kan läsa och så får vi se om morgondagen ger utdelning.
 

Thank you - you're one of more than 80,000 people have now signed the petition calling for a sequel to DREDD! The response to the petition has been just incredible and the endorsement of the owners of Judge Dredd, 2000 AD and Rebellion, has seen the numbers surpass everyone's expectations.

But we still need your help!

On 18th September, we're encouraging everyone to take part in a massive DREDD SEQUEL DAY OF ACTION - we've already made the moneymen who could get behind a sequel sit up and take notice by consistently keeping the DVD and Blu-Ray in the charts on Amazon and now on Netflix.

We're asking everyone who's signed the petition to come together next Wednesday and drive DREDD back up the charts - if everyone who's signed the petition bought an extra DVD or Blu-Ray (either for themselves or as a present for a friend) or rented/bought it on iTunes and Netflix it will send the loudest signal yet that WE WANT MORE DREDD!

So spread the word that on Wednesday 18th September, you're going to bring DREDDback into the public eye! Plus, it's the day that the new comic book sequel comes out, with lots of media attention planned for this and the campaign.

Thanks to Rebellion for helping put this newsletter together - we're also really pleased to reveal that the official T-shirt for the campaign is now available, so you can wear your support with pride!

So, you ready?


Edited by Garm, 17 September 2013 - 00:10.


#6 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 17 September 2013 - 08:17

Mmm. Jag lär väl inte deltaga - misstänker att de bara kommer hålla ögonen på de amerikanska listorna iaf - men jag följer eventet med intresse. :)


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#7 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 17 September 2013 - 22:02

Det är inte aktuellt för mig heller, jag har ju redan filmen och lär ju inte köpa något mer exemplar. Som du säger så misstänker även jag att det här är en angelägenhet för andra länder än lilla Sverige. Men det gör det inte mindre intressant att följa. Med lite tur så gör det ett intryck på beslutsfattarna högre upp i leden.



#8 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 20 September 2013 - 22:20

Flyttar inlägg från Dredd-tråden: http://www.scifinytt...?showtopic=8603


Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.