Jump to content

Acro's Content

There have been 7 items by Acro (Search limited from 17-April 23)


By content type

See this member's

Sort by                Order  

#137679 lägesrapport

Posted by Acro on 03 September 2007 - 13:40 in SSS meddelar

Jag skulle verkligen bli skitglad om "Upplysning del 1" av G-19 kom med i nasta nummer. Jag skickade ju in den redan last summer! Och fortsattningen ar pa god vag att bli fardig tills nasta nummer igen.



#137678 Gästspel?

Posted by Acro on 03 September 2007 - 13:33 in SSS: Övrigt

Du for garna anvanda nogon eller flera av G-19! Froga mig om det e not du undrar over om deras krafter.



#137677 Album?

Posted by Acro on 03 September 2007 - 13:29 in SSS: Övrigt

jag hade faktiskt planerat G-19 som ett album, med slut och allt. Men jag borde ju teckna klart allting forst>)



#137676 Omslag

Posted by Acro on 03 September 2007 - 13:24 in SSS: Övrigt

Skitsnygg tecknar stil!
would've loved if G-19 was drawn like that.



#137063 G-19

Posted by Acro on 27 August 2007 - 08:30 in SSS: Övrigt

Sorgligt nog så har vi inte det. Vi har gjort G-19 old school style, alltså helt för hand utan datorhjälp, vilket resulterat i att det inte finns någonting online:(
Men jag håller på att fixa en scanner så inom en snar framtid så kommer det nog att finnas både smakprov på den nya stilen och en hel massa photshoppade färgbilder!

Hoppas jag.



#135073 G-19

Posted by Acro on 06 August 2007 - 14:31 in SSS: Övrigt

Det hoppas jag också! Och jag kan garantera att manuset är roligare än vad det varit hittills och det kommer att vara fetare action framöver. (det avsnittet som väntar på att pubbas innehåller en dekapitering, t.ex.)



#134667 G-19

Posted by Acro on 01 August 2007 - 12:47 in SSS: Övrigt

Hej, Björn här från G-19 gänget.

Det har varit trögt på vår front ett bra tag, men jag kan nu meddela att vi kommer att fortsätta tecknandet på G-19. Vi kommer att försöka göra one-shot storys på runt 20-25 sidor, men som ändå kommer att vara del i den "stora storyn". Alltså, no cliffhangers som vi gjort förr.
Jag (manusförfattaren och tecknare nr1) har tränat på en ny stil som går både enklare och snabbare att teckna i. Det påminner om manga, men med lite mer influenser av X-men. Vi hoppas alla att folk kommer att gilla det.

Men jag har en fråga till Redaktionen; avsnittet som vi skickade in för ... länge sedan, men som inte blivit publicerat (vid namn "Upplysning:del ett av fem."), vad händer med det? Det är det avsnittet som resten jag jobbar på bygger på. Så om ni kunde publicera det avsnittet, så lovar vi på G-19 att följande avsnitt kommer att bli riktigt bra. :thumbsup:

Hör gärna av er om hur det blir på denna fronten.