Jump to content

Photo

Mortal Kombat


21 replies to this topic

#1 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 16 February 2011 - 23:02

Mortal Kombat får en webbserie


Jeri Ryan returns to sci-fi to kick some ass in Mortal Kombat | Blastr

Jeri Ryan returns to sci-fi to kick some ass in Mortal Kombat

We LOVE Jeri Ryan, who fueled fanboy dreams as Seven of Nine on Star Trek: Voyager for four seasons—so we're thrilled to hear that we'll get to see her again in something a bit more sci-fi-ish than what she's been up to since Voyager wrapped—an upcoming Mortal Kombat digital series.

The actress confirmed through her Twitter feed that she's set to reprise the role of Sonya Blade alongside Michael Jai White's Jackson Briggs (aka Jax) in what will be an official sequel to the unofficial Mortal Kombat Rebirth trailer in which she previously appeared (albeit in a non-ass-kicking capacity).

IGN reports:

Ryan and White both starred in Kevin Tancharoen's unofficial "Rebirth" trailer last year, which garnered the attention of Warner Bros. and led to Tancharoen cowriting and directing an official new Mortal Kombat digital series.

Now let's just hope Ryan will get to put the nice suits aside (though we can't argue she doesn't look GOOD in them) and get into some ass-kicking action just as we know Sonya can, befitting the Mortal Kombat franchise.

In the meanwhile, you can feast your eyes again on that cool—and extremely gory—Mortal Kombat Rebirth trailer.

http://www.youtube.com/watch?v=N_gMRjL_6l8



Guess which BSG star is joining Jeri Ryan in Mortal Kombat? | Blastr

Jeri Ryan may have fueled fanboy dreams, but Tahmoh Penikett did the same for fangirls (and some fanboys, too). Now the Battlestar Galactica and Dollhouse star will be joining the lovely Ms. Ryan in the upcoming Mortal Kombat digital series.

The former Helo and Paul Ballard will be playing Kurtis Stryker, a New York City policeman who uses guns, nightsticks and tasers when getting his combat on. According to the Mortal Kombat wiki, "Stryker was the leader of the Riot Control Brigade when Outworld's portal opened over New York City." He was chosen as a warrior to liberate Earth from the evil Shao Kahn.

The story of how Kevin Tanchareon became the director of this web series is as interesting as the interdimensional combat of the videogame series:

Last year, Kevin Tancharoen, the director of Fame (and brother of Dr. Horrible's Sing-Along Blog co-writer Maurissa Tancharoen), learned that Mortal Kombat might be rebooted, so he gathered some of his many talented friends and did some guerrilla filmmaking. Collider wrote that the unofficial Mortal Kombat: Rebirth was "a calling card for a chance at making the next Mortal Kombat feature film and it's his vision for how he'd do it."

Warner Brothers, which owns the rights to Mortal Kombat, was impressed enough to appoint him director of this web series. However, the production company has yet to give Tanchareon the thumbs-up (and the budget) for a movie. Fans hope that if this series is popular, Warner Brothers might turn this old-school fight club into a full-length feature.

The Mortal Kombat web series is currently in production and will be released sometime in the spring, although there is no official word on how many webisodes will be made.


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#2 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 16 February 2011 - 23:18

Åh fan. Jag läste inte artiklarna noggrant nog, för jag insåg inte att det här var en webbserie. :o
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#3 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 12 April 2011 - 23:55

Första delen är ute nu.


//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#4 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 13 April 2011 - 02:23

Helt okej kvalité för att vara producerat för webben, men handlingen är inte direkt Oscarsmaterial. ;)

Fastnade inte alls för det här dock, men så var jag inte direkt ett fan av spelet.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#5 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 13 April 2011 - 09:14

Håller med Robert. Snyggt producerad och högkvalité på allt ... utom manus.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#6 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 13 April 2011 - 21:41

Håller med. Mycket hög kvalitet på det mästa. När det gäller manuset så är det svårt att se just nu. Hela första delen är ju typ bara en ända stor strid, uppenbarligen för att imponera folk och få dem att fortsätta titta, typ som vissa filmer gör med att köra igång med action direkt innan de förklarar bakgrunden.


Jag kan presentera de kända Mortal Kombat karaktärerna som var med iförsta avsnittet så att ni hänger med lite. :) Dock så skrivcer jag bara bakgrundshistorian innan spelen för att inte spoilra något.


Sonya Blade: I TV-spel serien så är hon huvudkaraktären redan från första spelet. Där är hon en U.S. Special Forces. Hon är impulsiv vilket ofta leder till att hennes vän och överordnade Jax måste hjälpa henne ur knipor. Hon är sedan länge fiende med Kano som står för allt som hon hatar.
I Webserien så verkar det typ vara exakt samma sak bara det att hon är polis i Deacon City Police Department.

Jackson "Jax" Briggs: I TV-spel serien så är han först med i Mortal Kombat II. Där är han en U.S. Special Forces vars uppdrag är att rädda Sonya och arrestera Kano.
I Webserien så verkar det vara typ samma sak bara det att han här är en polis i Deacon City Police Department.

Kano: I TV-spel serien så är han en av huvudskurkarna och är med redan i första spelet. Han är ledare över den internationella kriminella kartellen Black Dragon.
I Webserien så verkar det hitils vara likadant.

Kurtis Stryker: I TV-spel serien så är han först med i Mortal Kombat III. Där är han Riot Control ledare (som tar hand om uppror och kravaller).
I Webserien verkar han vara en S.W.A.T ledare.

Edited by Crusader, 13 April 2011 - 22:25.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#7 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 15 April 2011 - 21:27

Snyggt producerat och så. Gillade "testmaterialet"/promon bättre dock.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#8 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 20 April 2011 - 01:01



Väldigt kul att få se den legendariska striden mellan Jax och Keno som man aldrig fick i spelen. Hur Keno fick sitt laseröga och hur Jax skadade sina armar. Även om det hade varit mer logiskt om det hände under explosionen i slutet på förra avsnittet.
Än så länge är är det väldigt troget första spelens backstory. :)

Edited by Crusader, 20 April 2011 - 01:13.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#9 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 26 April 2011 - 11:30

Tack, Crusader, för presentationerna av karaktärerna. Nu har jag tagit mig igenom de tre första webbisoderna och intrycket är att de två första enbart var en snygg förpackning utan något innehåll att direkt tala om. Det tredje, som precis kommit ut, fick mig att sitta som ett frågetecken och jag var tvungen att dubbelkolla att det var Mortal Kombat som var igång. :D Förmodar att det var ett sätt att presentera en ny skurk? Märkligt var det i alla fall då den stack ut så jämfört med de två tidigare webbisoderna.


Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#10 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 26 April 2011 - 15:07

Heh, jo jag kan förstå det. Mortal Kombat har en stor variation av karaktärer. :P Jag gillade avsnittet. Det satte ett djup på Johnny Cage som han inte har i spelen.
Jag berättar lite mer om karaktärerna. Men jag spoilermarkerar Shang Tsung eftersom man bara fick se honom i slutet.


Johnny Cage: I TV-spels serien så har han varit med redan från första spelet och är en av huvudkaraktärerna. Där är han en skådespelare vars senaste actionfilm fick negativ kritik för att striderna var för fejk. För att bevisa att han gjorde alla strider själv och kan slåss så går han med i Mortal Kombat turneringen som spelen kretsar runt.
I Webserien så är han en föredetta barnactionstjärna som försöker göra en comback i TV.


Shang Tsung: I TV-spels serien så är han en urgammal ond magiker som äter själar och huvudskurken i serien sedan första spelet. Han tog över Mortal Kombat turneringen för 500 år sedan med hjälp av sin egen champion, Goro, och är sedan dess turneringens Grandmaster. Han håller i turneringen på sin privata ö.
I Webserien så är det ännu oklart men jag tvivlar på att de går en helt annan väg med karaktären.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#11 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 27 April 2011 - 08:01

Jag kanske ska vänta med att se dem tills du gjort det för det underlättar med dina kommentarer/förklaringar. Återigen, tack! :)

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#12 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 05 May 2011 - 14:47

Missade att episode 4 fanns ute. Fanns inte inlagt på seriens Youtube sida. Avsnittet har fått rätt dåligt kritik eftersom det hela är en ända lång bakgrundsberättelse för Kitana och Mileena och större delen är animerad.

http://www.youtube.com/watch?v=uIFbGNqs0JQ&list=SL



Behöver inte berätta så mycket inför den här för den förklarar hela bakgrundshistorien till karaktärerna själv och de stämmer hitils helt med hur det är i de gammla spelen så jag bryr mig inte om att förklara skillnaderna.

Mortal Kombat: För att ge alla världar en chans att försvara sig och inte bli absorberade/ivaderade av Outworld så skapade Elder Gods en turnering där förkämpar får slåss för sin värld var 50:e år. Vinner Outworld 10 gånger på raken så vinner de rätten till den andra världen. När första Mortal Kombat spelet utspelar sig så är det den 10:e turneringen där Jorden har förlorat de förgående 9.

Kitana: Prinsessa från världen Edenia (typ en annan dimention).

Mileena: Klon av Kitana, skapad av Shang Tsung.

Shao Kahn: Den onde krigsherren, erövrare av världar. Ledare över Outworld, en dimension som absorberar andra världar genom att vinna Mortal Kombat turneringar.

Baraka: Ledare över Tarkata, Shao Kahn's privata mutrade armé. Men vill inget hellre än att själv bli herre och få makt.

Shang Tsung: En urgammal ond magiker som äter själar och huvudskurken i serien sedan första spelet. Han tog över Mortal Kombat turneringen åt Shao Kahn för 500 år sedan med hjälp av sin egen champion, Goro, och är sedan dess turneringens Grandmaster. Han håller i turneringen på sin privata ö.

Queen Sidel: Kitanas mor. Ursprunget stämmer med orginalspelen men i det nya spelet offrade hon sin livsenergi för att skapa en barriär som skyddar Jorden så att den inte skulle råka ut för samma sak som hennes hemvärld.

I det nya spelet så var det också en annan sak annorlunda och det är att Mileena inte hade vuxit up med Kitana där. Kitana hittar Mileena i ett lab och inser då att hennes styvfar tänker byta ut henne.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#13 Hofling

Hofling

    The Hoff

  • Moderator
  • 3,277 posts
  • Gender:Male
  • Location:Borås

Posted 05 May 2011 - 16:48

Verkar gå allt längre och längre ifrån dendär kortfilmen som startade det hela. Tyvärr.
Jag gillade hur Baraka var en knäpp afro-amerikansk snubbe.
Men men. Får se om det rör sig tillbaks mot de första episoderna.

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<


#14 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 05 May 2011 - 23:17

Mortal Kombat's skapare gillade inte alls den mer verklighets baserade versionen så när de beställde serien så beställde de att den skulle vara mer troget orginalet.
Problemet med den version som kortfilmen körde med var att typ hela spelets handling hade fått bytas ut. Lite som om Lord of the Rings hade flyttats till dagens Jorden för att vara mer realistisk så skulle typ hela handlingen fått skrotas och frågan är om det fortfarande hade varit Lord of the Rings om Frodo var en unge som skulle ta sig till Manhattan för att förstöra ett datachip som skulle infektera internet med ett hemskt virus som tog kontroll över allas konton, ständigt jagad av en cyberterroristgrupp kallad "The Orcs". :P

Likadant, hur gör man om en handling om hur en grupp kämparförsöker stoppa en ondskefull ledare över en annan värld från att invadera vår, till mer realistisk utan att förlora grunden i handlingen? Resultatet hade blivit att en turnering vid namn Mortal Kombat hade varit det ända som de hade gemensamt.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#15 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 09 May 2011 - 11:17

Jag kan tänka mig att den här webbserien är rolig att se för er som är hemma med spelet. Men jag, som inte är det, tycker avsnitten är för spretiga och ger mig känslan att det är olika personer som fått ge sin egen tolkning. Särskilt nu med det senaste avsnittet som hade mycket animerat i sig. Inget fel i det, bara att det inte passade ihop med de tidigare avsnitten. Nåja, får se om jag ids fortsätta följa detta. Tack och lov så är det ju iaf korta avsnitt. :P

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#16 Hofling

Hofling

    The Hoff

  • Moderator
  • 3,277 posts
  • Gender:Male
  • Location:Borås

Posted 09 May 2011 - 14:15

Crus, jag sa inte att ALLT skulle bli mer verklighetstroget, Många saker hade fortfarande funkat, som dendär magikerskurken (jag vill säga shere Khan, men tror det är fel... :P) och Sub-Zero etc. Jag gillade bara den lilla kortfilmen och de första 2-3 episoderna mer, när det kändes mer verklighetstroget gentemot ÖdleBaraka och kloning etc.
Sen är jag för den delen inget megaMK-fan. Jag gillar bara att rita Sub Zero ;)

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<


#17 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 10 May 2011 - 14:37




Earthrealm är alltså Jorden, för er som inte förstod det. :P Annars behövs inget mer förklaras.

Jag hade hoppats att animeringen skulle försvinna men uppenbarligenn tyckte de att det passade till de här avsnitten eftersom det ger en asiatisk prägling på det. Tyvärr så visade det sig att få gillade de animerade delarna så det var ju ett misstag.
Jag tyckte ändå det var bra mycket pga att jag gillar storyn. Hoppas bara att det endast var för de här 2 avsnitten de körde animerat.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#18 Hofling

Hofling

    The Hoff

  • Moderator
  • 3,277 posts
  • Gender:Male
  • Location:Borås

Posted 25 May 2011 - 17:25

http://www.youtube.c...3/1/5tWh4Z42SJk

Önskar jag sett detta avsnittet tidigare, för då hade det jag skrev om avsnitt 7 gällt detta istället!



Ok, denna episoden sög in mig i det igen. Efter de animerade klippen var jag skeptisk. Men nu jävlar

edit; Insåg just att jag missat en episod. Fan Crus, varför uppdaterar du inte med ordning??? ;)
edit2: sådär, Nu har jag lekt Crusaders praktikant :P

Edited by Hofling, 25 May 2011 - 17:40.

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<


#19 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 25 May 2011 - 18:26

Sorry. Blev inte av efter att jag klarade spelet. :P

http://www.youtube.com/watch?v=5tWh4Z42SJk&feature=related

Ett avsnitt som börjar med en varning för att fans kanske inte kommer gilla det gör en allt lite tveksam. :P



Raiden: I TV-spels serien så har han varit med redan från första spelet och är en av huvudkaraktärerna. Där är han en lugn beräknande Åskgud som vill hjälpa människorna att skydda Earthrealm genom att förbereda deras främsta förkämpar inför Mortal Kombat turneringen. Själv får han inte lägga sig i om inte han blir utmanad eller om The Elder Gods (de äldre Gudarna som sätter reglerna) ger sin tillåtelse.
I Webserien så är han nåt liknande men en agresiv ofrivillig pasient på mentalsjukhus med gudakomplex.


Nä, det här var inget vidare avsnitt. Inte om man känner till karaktären sedan tidigare. Känns som att de blev lite väl inspirerade av "Thor" här.
Varför landade Raiden medvetslös på ett mentalsjukhus? Hur lyckades de hålla honom fången när han kan teleportera sig magiskt? Varför hade han plötsligt inga krafter? Varför var det ända sättet för honom att fly att dö? Och vad var det för mentalsjukhus som använde medeltidslösningar som lobotomi? Och varför var Raiden hetlevrad och agresiv?
Hoppasd verkligen nästa avsnitt är bättre.



http://www.youtube.com/watch?v=O5Wnc8OyUj0&feature=watch_response

Väntar nog med att förklara karaktärer tills nästa avsnitt eftersom det här är del 1 av 2. Kan dock säga att det stämmer inte med spelet.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#20 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 19 February 2013 - 14:28



#21 Garm (M)

Garm (M)

    Commander

  • Members
  • 250 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 14 September 2013 - 22:27

The second season of the online live action web series "Mortal Kombat: Legacy" is set to debut worldwide on September 26th exclusively on Machinima.com.

 



#22 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 26 September 2013 - 23:22

Och nu så har Machinima lagt upp samtliga avsnitt (10 delar, 8-15 minuter långa) i den andra säsongen i en praktisk spellista.


Edited by Garm, 26 September 2013 - 23:27.




Reply to this topic