Jump to content

Photo

Uppgradering


  • Please log in to reply
248 replies to this topic

#101 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 30 August 2011 - 20:41

Tack - kul att ni tycker jag lade ned pengarna på ett bra skin.
Jag tror att Peak kan lägga till färger i Lumnious också. :)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#102 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,014 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 30 August 2011 - 21:07

Funkar
de inte med hard reset för TFels, har nyss frågat vad han använder för browser.

#103 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 30 August 2011 - 21:11

Har han testat radera cashe och kakor?

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#104 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 30 August 2011 - 21:14

Han mailade mig nyss och sade att det fungerade igen. Har det slutat funka, eller började det funka efter att Daniel fick hans mail?

Jo, jag kan lägga in fler färger i Luminous. Det är "bara" att skapa en ny css-fil för den färgen.

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#105 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,014 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 30 August 2011 - 21:36

Mailet till mig kom 17:46.

#106 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 31 August 2011 - 01:05

Hmm, om man klickar "Toggle Editing Mode" i väntra hörnet medans man redan har skrivit en text så försvinner åäö.

Dock verkar den komma igen när man har postat inlägget.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#107 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 31 August 2011 - 05:54

Peak, hur var det här med underrubrik i forum: går det att få tillbaka? Tänker nu i synnerhet på filmer där många premiärdatum nu försvunnit (eller nu ligger begravda bland inläggen). :(
Plus att jag kan tänka mig att det blir bökigare för er moderatorer att flytta ut från spoilertråden när de haft premiär.

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#108 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 31 August 2011 - 10:15

Spoiler-taggen behöver fixas till.

v1: Test 1

v2:
Spoiler

Edited by XC, 31 August 2011 - 10:15.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#109 Fiskrens

Fiskrens

    Social kameleont

  • Moderator
  • 4,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:En trevlig avskrädeshög utanför Stockholm (Bagis)
  • Interests:Fantasy, Familj, Rollspel, Sci-Fi, Karate, Film, Musik, Gitarrspelande i varierande ordning.

Posted 31 August 2011 - 11:32

Peak, hur var det här med underrubrik i forum: går det att få tillbaka? Tänker nu i synnerhet på filmer där många premiärdatum nu försvunnit (eller nu ligger begravda bland inläggen). :(
Plus att jag kan tänka mig att det blir bökigare för er moderatorer att flytta ut från spoilertråden när de haft premiär.


Kapar in Peaks svar från admin-forumet där vi redan för den här diskussionen (multi-citat = :thumbsup:)

Det kluriga är att det verkar rätt enkelt att fixa tillbaka så att det visar vad som redan finns, men det verkar vara klurigare att kunna skapa nya underrubriker.

Skulle vi kunna göra ett test att använda taggar till detta? Det viktigaste får gå in i rubriken. Tänk på att det nu finns "topic preview" och sånt (om ni tar "Visa Nytt Innehåll" och klickar på ett fält för ett ämne så får ni upp de första posternna och sånt... Efter att jag läst på supportforumet så verkar det faktiskt inte som om många använder just detta fält till nåt vettigt, så det är inte så stort tryck att göra en mod för detta än så länge).

Det finns alltså inget IPB-stöd för underrubriker längre, och även om det går att lägga tillbaks den redan existerande informationen så krävs det hackande för att få stöd för att ändra/lägga in ny info. Så om inte någon här är villig att sätta sig och skriva något sådant tycker jag att det är bättre att vi lär oss att leva utan/hittar alternativ.

Ett förslag är att använda taggar för detta. Jag är själv inte helt såld på tanken, men inser att informationen är bra att visa. En tanke är i så fall att vi när vi vill lägga in sån info separerar taggarna snyggt, t ex för Prometheus:

Premiär: 2012-06-08, SciFi, Skräck, Ridley Scott

Kanske kan funka?

Edited by Fiskrens, 31 August 2011 - 11:36.

"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson

"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower

"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

#110 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 31 August 2011 - 11:51

Ah, då kanske man testa att köra taggarna till det! Och följa strukturen du skrev som exempel.

Btw: loggan som Georgia (?) fixade, kan inte den användas på Luminous? Vore najs!

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#111 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 31 August 2011 - 12:20

Angående Lyssnartråden:

Hum. Mysko. Skall kika på det.

Edit: Fungerar för mig. Vad använder du för skin? Testa att byt skin och posta igen så får vi se om det kanske är skinspecifikt.


Det fungerar enbart när jag surfar med mobilen (IP.Board Mobile) men när jag är inloggad som vanligt och växlar mellan IP.Board, Luminous samt Nacht så får jag felmeddelandet. Har provat i både IE samt FF och det blir lika mycket fel för det. Jag kan läsa alla andra trådar under Musik och jag har påbörjat att skriva ett nytt inlägg i olika trådar under den delen av forumet samt att jag har förhandsgranskat dessa påbörjade inlägg och allt tyder på att jag kan göra inlägg som vanligt i andra trådar. Det är enbart Vad lyssnar du på nu v.3 tråden som jag inte vare sig kommer in i och inte heller kan göra ett inlägg i. Nu kan jag säkert överleva utan den tråden men man undrar ju om det kan hända igen fast med andra trådar som man använder mer regelbundet och tycker om.

Edited by Piranhaconda, 31 August 2011 - 12:22.


#112 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 31 August 2011 - 14:26

Vi kan ju försöka med att stänga tråden och starta en v3.

Mysko om bara en person har problem med tråden dock. Aldrig hört talas om något sådant.

Suck. Spoiler-grejen glömmer jag alltid att ändra. Den ändrar sig tillbaka vid varje uppgradering. Jag fixar.

test

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#113 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 31 August 2011 - 14:44

Angående taggar så tycker jag att det i film forumet kanske skulle vara:

Bio: 2012-06-08, SciFi, Skräck, Ridley Scott

För att sedan uppdatera den med DVD/BR: 201*-**-**


Och Lumnious har jag redan paxat. :P Så det så. ;) Jag plockade bort ikonen jag lade till eftersom jag inte gillade slutresultatet när den var upplagd. Nu är jag dock nöjd.

Edited by XC, 31 August 2011 - 14:45.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#114 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 31 August 2011 - 15:30

Det låter bra. Blir enkelt att hitta och sånt.

Dock så tycker jag inte att vi skall låsa in oss så att bara vissa taggar är "tillåtna". Vill nån tagga nåt viktigt i ett ämne så är det helt okej tycker jag. Så länge det har med ämnet att göra. Så, som jag skrev i det andra ämnet, använd gärna men tänk efter före vad som är vettigast att ha i taggarna.

Skall ta bort den där förstorningsgrejen för taggarna i Lumonous och i standardskinnet (som för övrigt fortfarnande behöver en logga så alla som är besvikna över att de andra två är klara har en chans där.. :P) Jag tog bort det i Nacht för att jämföra, och jag gillar nog att det blir mer och mer solida istället för större. Småtaggarna blir så svåra att läsa.

Snart skall jag sätta mig och PM:a alla som hjälp till så de får sin credit. Alla som hjälpt till kan ju tänka ut en länk eller nåt som de gärna skulle vilja promota (egen hemsida, bildgalleri eller nåt annat kul).

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#115 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 31 August 2011 - 15:51

Peak, hur var det här med underrubrik i forum: går det att få tillbaka? Tänker nu i synnerhet på filmer där många premiärdatum nu försvunnit (eller nu ligger begravda bland inläggen). :(
Plus att jag kan tänka mig att det blir bökigare för er moderatorer att flytta ut från spoilertråden när de haft premiär.

Kommer bli lite jobbigt ja att kunna flytta redan existerande ämnen från spoiler delen till huvudforumet.
Därför vill jag att underrubrikerna ska synas där de redan finns.
Sen kan man diskutera hur de (taggarna) ska se ut.
Men vill i så fall att svenskt premiärdatum ska stå i taggen.

Så XCs förslag vore helt perfekt

Angående taggar så tycker jag att det i film forumet kanske skulle vara:

Bio: 2012-06-08, SciFi, Skräck, Ridley Scott

För att sedan uppdatera den med DVD/BR: 201*-**-**


Edited by Georgia, 31 August 2011 - 15:53.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#116 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 31 August 2011 - 16:00

Jag skall sätta mig och titta på hur man gör för att få tillbaka de gamla underrubrikerna.

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#117 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 31 August 2011 - 16:12

Jag tycker inte heller att vi skall styra taggarna med järnhand - men jag ser inga problem med att ha ett enhetligt system ingen vits med att ha fler taggar som i princip betyder samma sak.

Ett annat grepp som skulle kunna användas generellt på forumet i alla kategorier skulle kunna vara:
aktuell: jun 2012
För de instanser där exakt datum inte är fast ställt.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#118 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 31 August 2011 - 17:40

Nejdå, enhetlighet är bra, men inte "nej, den där taggen får du inte använda eftersom vi inte kommit överrens om den" är rätt meningslös, imho. Så, ett enhetligt system som används av flera är bra (eftersom de taggar som används mycket blir populärare), men ingen "järnhand", som sagt.. .p

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#119 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 31 August 2011 - 18:16

För min del tänkte jag enbart på det här med premiärdatum som ju var så lämpligt att ha som underrubrik, men då kan man ju utnyttja taggarna till det.
Georgia: jo, vi kan väl köra som tidigare att vi märker ut vilket land premiären gäller. Typ 2011-12-23 (Sverige)

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#120 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 31 August 2011 - 18:26

Georgia: jo, vi kan väl köra som tidigare att vi märker ut vilket land premiären gäller. Typ 2011-12-23 (Sverige)


Viktigast är Sverige datum. Finns det ett bio datum så ska det helst skrivas först, ex. Bio: 2011-xx-xx (som en prefix).
Skulle föredra att landet står först och datum efter, för då ser man direkt om ämnet ska flyttas eller inte, ex. USA: 2011-xx-xx = fortfarande spoilervarning på ämnet/inget Sverige datum än. (här behöver inte prefix vara markerad)

Sverige som land behöver inte stå, räcker med Bio eller DVD/BR :)

Har testat på en film (The Avengers) hur det ser ut i spoiler forumet och det ser bra ut och så ser ni hur jag helst föredrar det :P speciellt när det gäller sverige datum ;)

Edited by Georgia, 31 August 2011 - 19:09.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#121 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 31 August 2011 - 19:05

Georgia har talat. Bara för oss andra och rätta in oss i ledet. :P :lol:

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#122 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 31 August 2011 - 19:08

:lol2:
Vaddå :unsure: jag kommer bara med förslag ;)
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#123 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 31 August 2011 - 19:10

och det ser bra ut och så ser ni hur jag helst föredrar det*

Oja. Förslaget är klart som korvspad. :D Nöjd är jag iaf över att du köpte bytet av premiär mot Bio resp DVD/BR. :lol:

Edited by XC, 31 August 2011 - 19:10.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#124 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 31 August 2011 - 19:14

Bio har jag nog alltid skrivit när det gäller Sverigedatum. Premiär brukar jag använda för USA datum och så.
Som sagt, mycket enklare att se när en film kommer till Sverige om det står Bio och är det en film direkt till DVD/BR så förstår i alla fall jag att det är Sverigedatum det är frågan om.
Mycket tjat om Sverigedatum här :lol2:
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#125 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 31 August 2011 - 19:18

Kan påpeka att taggarna i taggmolnet bredvid är begränsad (numer) till 50 stycken vad jag förstår. Det var obegränsat i 3.2.0 men det ställde till problem med att det blev så stort att det trängde ut allt annat.

Taggarna vid rubriken finns ju givetvis dock kvar, så de går att klicka på.. :P

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."