Jump to content

Photo

Piranha fiskfest!


  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#51 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 08 November 2014 - 21:09

:fniss: Jag har väl inga ursäkter, men jag skall kanske erkänna att jag jobbat fm igår. Jag har alltid lätt för att se positivt på rena skräpfilmer när jag jobbat fm.


Är det inte vid ett sådant tillfälle som du borde ge Meet the Spartans eller Alexander en ny chans? Dom kanske är jättebra när du är lite "mör".

Spoiler

Edited by Garm, 08 November 2014 - 21:11.


#52 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 08 November 2014 - 21:20

:D


Så... vad gör vi nu? :P
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#53 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 09 November 2014 - 06:23

@Garm: Sant. Jag har faktiskt valt att se filmer efter fm-skift för att säkerställa underhållningsvärdet... Men vet inte om jag någonsin igen tänker göra ett försök med Meet the Spartans... Sist funkade det i 2 min...

@Cruz: Snackade inte du och Garm om en annan filmserie ni ville se? Den som jag skulle kollla upp...

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)