Jump to content

Photo

Justice League


  • Please log in to reply
148 replies to this topic

#26 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 22 August 2007 - 08:27

Superman och Batman kommer INTE att spelas av Brandon Routh och Christian Bale!

http://www.supermanh...p?readmore=3823

Synd, för att jag gärna hade sett dem spela mot varann som sina respektive rollfigurer. Bra, för att då kan de fortsätta med sina filmer utan att de krockar med JLA-filmen. Återstår bara att se hur den blir med andra skådisar.

Edited by SwedishSuperhero, 22 August 2007 - 08:27.

"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#27 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 22 August 2007 - 22:12

Och skälet till det är för att det visst ska vara ett CGI Projekt som Polar Express och Beowulf. Häftigt som F'n kan det bli, om det nu blir av. Om det nu är ett CGI projekt så börjar det "make more sense" med pågående Batman och Superman uppföljare på gång.


http://www.superhero...ews.php?id=6235
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#28 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 22 August 2007 - 22:22

Hmm, synd tycker jag för det hade verkligen varit perfekt med en cross over. Men jag godtar orsaken.
Undrar hur DC känner om det. De ville verkligen se Brandon Routh och Christian Bale spela mot varandra i en Batman/Superman film.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#29 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 23 August 2007 - 07:25

Shit super85, du hann före med att rapportera det. Om jag bara hade haft lust att logga in vid elva-tiden när jag just kommit hem efter att ha sett Fantastic Four 2. Nåja, det är inte precis nån tävling...

Motion-capture kan ju göra den här filmen ascool! Det innebär att figurerna kan se ut hursomhelst oavsett vilka skådisar de hittar och det blir inte lika mycket begränsningar med kostymdesign.

Om JLA nu inte kommer vara i samma kontinuitet som Batmans och Supermans filmer, undrar då vad det blir för skillnader? Kanske vi får se Lex Luthor som vd för LexCorp? Eller kanske Batman jobba ihop med Robin? Inte för att det är så viktigt för mig, men rent tekniskt skulle de kunna göra det.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#30 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 23 August 2007 - 18:01

Själv vill jag avvakta med att få höra något mer officielt om det här. Ok, det som bekräftats är att det finns ett JLA manus,men annars så är det mesta rykten. Men intressant projekt är det. Och det skulle vara det mest logiska att det är en CGI/Motion Capture film nu när man har så många live-action filmer på gång samtidigt. Förstår att kanske Nolan och Singer inte vill att "deras" skådespelare gör rösterna till filmer som inte har "samma kontinuitet", sen kan jag förstå att det säkert skulle kosta rätt mycket med Christian Bale...men men,nu har ju inget bekräftats.

En grej värt att nämna är att Ron Pearlman gör ju rösten till Hellboy även i några animerade filmer,och de har visst inte samma kontinuitet som filmen.


Hoppas WB skärper sig snart och har något vettigt och officiellt att säga om det här.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#31 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 03 September 2007 - 08:03

Projektet är fortfarande ett mysterium,är det live-action,är det motion-capture-cgi-tjosan? vad är det för något? Nu har WB visst anlitat folk för att fixa fram skådespelare...

http://www.superhero...ews.php?id=6264

WB fortsätter att hålla käften och alla spekulerar galet. En grej kan ju vara att WB,som på senare år uppfattat att "internet-hype" ger en liten grund ,och en väldigt bra start till marketing av sina "nörd-filmer" gör det här med flit. Att man hör lite saker då och då och fansen blir mer och mer upphetsade.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#32 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 17 September 2007 - 17:22

som på 80-talet när Giffen och Dematteis gjorde serien


Just det! Bästa upplagan av Justice League.
Storingarna behöver inte alls vara med.
Ja, då var ju Lappen (som de gärna kallade honom) med, och bråkade med Guy Gardner.
Och så Jonn Jonnz förstås.
Tror det har hävdats att han alltid har varit med i gänget...

#33 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 21 September 2007 - 13:19

It's Official: Justice League Moving Ahead at WB

Source: Variety September 20, 2007


Warner Bros. is moving aggressively ahead with the big screen adaptation of DC Comics' Justice League of America, with George Miller (Happy Feet) on board to direct, reports Variety.

The project, which is in the initial phases of casting, is a pre-strike priority for the studio, which needs a superhero tentpole in 2009.

Still, making all the pieces fit has been complicated by overlapping superhero projects in the pipeline, since "Justice League" features a pantheon of superheroes, including Superman and Batman.

Batman and Superman are active properties for the studio, though the next installment in the Superman franchise has taken a backseat to "Justice League" in part because Warners is so keen on the "Justice League" script by Kieran and Michele Mulroney.

"Justice League" will likely feature the characters of Superman, Batman, Wonder Woman, the Flash and Aquaman.

The project is so complicated -- and casting dependent -- that even those deeply involved in the project are holding their breath until production begins.

"They're working very hard to get it to happen," said one party close to the project. "But there are so many characters it's complicated."



#34 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 21 September 2007 - 18:14

Ja, nu är det visst i allafall klart att George Miller regisserar den. Han har ju bakgrund i båda animerade filmer och långfilmer (t ex Mad Max) så skulle inte förvåna mig om det här är en motion capture/CGI grej...intressant. Men WB fortsätter att hålla tyst.


Blir jättekul att följa det här projektet om det nu blir av. Älskar ju JLA. Men fortfarande så har jag svårt att se att det verkligen blir av. Väntar med min positivitet tills de faktiskt filmar...eller "motian capturrar" eller vad de än gör.

Hollywood Repporters version av artikeln.


Superman, Batman, Flash -- and Miller

By Borys Kit

Sept 21, 2007

George Miller is in talks to direct "Justice League of America," Warner Bros.' live-action picture of the DC Comics superhero team.

While details about the script, written by Kieran Mulroney and Michele Mulroney, are being kept close to the vest, it is known that the movie will feature such A-list heroes as Superman, Wonder Woman, Batman, Aquaman, the Flash and Green Lantern as well as the Martian Manhunter.

Preparations are being made to shoot the movie in Miller's native Australia.

One thorny issue the production needs to deal with is casting. Warners is in production on "The Dark Knight," Christopher Nolan's sequel to "Batman Begins," starring Christian Bale, and is in development on another Bryan Singer Superman movie with Brandon Routh as Clark Kent/Superman. Those two actors will not reprise their roles for the "League" movie as the studio is intent on keeping all of its superhero movies as separate franchises. "League" also is looked at as a launchpad for other comic book movies.

As such, the studio is hoping to cast the movie with lesser-known actors, and an international search is under way.

The smaller names in the movie will help with the second issue facing the production: budget. A "League" movie was long thought impossible simply because the thinking was that any undertaking would break the bank on big-name actors and special effects. On the effects front, mediums like animation were considered before deciding to stick with live action. Miller's "League" will be effects-intensive. Some motion capture likely will be used as well.

"League" reunites Miller with Warners, for which he made the Oscar-winning "Happy Feet." He is repped by CAA.

Gregory Noveck is overseeing "League" for DC Comics, while Dan Lin shepherds for Warners.

Edited by super85, 21 September 2007 - 18:02.

Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#35 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 22 September 2007 - 12:29

Det låter ju onekligen riktigt intressant måste jag säga. Hoppas bara att dom kan ro detta enorma projekt i land. :)

#36 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 22 September 2007 - 16:52

De har även fått sig en produktionsdesigner vid namn Owen Paterson, som även jobbat med den kommande Speed Racer-filmen.

http://www.obsessedw...tice-league.php

He also PD’d on the Matrix trilogy and V For Vendetta. Intriguingly, Paterson worked extensively on the aborted McG/JJ Abrams Superman project so he’s already had a brush with DC superheroes.


"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#37 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 24 September 2007 - 16:13

Victoria Hill går på Wonderwoman audition

http://www.superhero...ews.php?id=6331

och filmen ska börja spelas in i Februari?

http://www.darkhoriz...s07/070923a.php
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#38 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 24 September 2007 - 20:11

Oj, det var snabba ryck må jag säga. :blink: Hur långt har de egentligen hunnit med allt annat än castingen?

Victoria Hill såg väl sådär ut, tycker jag. Lite svårt att bedöma hennes fysik på den bilden, men det ser ut som hon kunde behöva gå på gym om hon ska spela Wonder Woman.


"We are looking for Male actors 18-35 years old; Caucasian and Black. The primary focus should be to find Caucasian actors. There is 1 role for the Black Actor.


Låter nästan som de tänker ha med John Stewart, den svarta Green Lantern. Inte mig emot, i alla fall. Han var rätt cool i tecknade Justice League. Så länge han inte blir för stereotyp, bara.

Edited by SwedishSuperhero, 24 September 2007 - 20:14.

"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#39 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 24 September 2007 - 21:32

Låter nästan som de tänker ha med John Stewart, den svarta Green Lantern. Inte mig emot, i alla fall. Han var rätt cool i tecknade Justice League. Så länge han inte blir för stereotyp, bara.

Inte mig emot heller, han vart ju ännu coolare när han rakade av sig håret och skaffade pipskägg också :)
Samuel L Jackson hade passat perfekt som John Stewart för 10-12 år sen, nu är han tyvärr för gammal :(

Winter is Coming


#40 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 25 September 2007 - 07:06

Oj, det var snabba ryck må jag säga. :blink: Hur långt har de egentligen hunnit med allt annat än castingen?

Victoria Hill såg väl sådär ut, tycker jag. Lite svårt att bedöma hennes fysik på den bilden, men det ser ut som hon kunde behöva gå på gym om hon ska spela Wonder Woman.


"We are looking for Male actors 18-35 years old; Caucasian and Black. The primary focus should be to find Caucasian actors. There is 1 role for the Black Actor.


Låter nästan som de tänker ha med John Stewart, den svarta Green Lantern. Inte mig emot, i alla fall. Han var rätt cool i tecknade Justice League. Så länge han inte blir för stereotyp, bara.




Går inte de flesta skådespelare på gym innan de spelar superhjältar? :) . Ny ryktas Jessica Biel också vara en möjlighet att spela Wonderwoman. Tror att vi kommer få höra en väldans massa rykten om skådespelare till den här filmen under de närmaste veckorna och månaderna. Och John Stewart lär vara den Green Lantern de använder. Är nästan säker på det.


http://forum.newsara...ad.php?t=130630
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#41 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 25 September 2007 - 14:19

Nya "avslöjanden" om filmen på UGO.com

Spoilervarning! Förutsatt att uppgifterna stämmer.

Edited by SwedishSuperhero, 25 September 2007 - 14:19.

"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#42 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 25 September 2007 - 17:30

Jo har hört liknande rykten, eller "hört" jag har läst liknande i något av de tidigare rapporten.

Om det stämmer så låter det som manusförfattarna tagit delar ur "JLA: Tower of Babel" av Mark Waid och Howard Porter och "The Omac Project" av Greg Rucka och Jesus Saiz, där hette maskinen "Brother Eye" Kan vara för att "OMAC" från början är en DC serie skapad av Jack Kirby...jag vet inte. Eller så bytte de namnet för att de tycker Redeye låter coolare.

Edited by super85, 25 September 2007 - 18:50.

Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#43 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 25 September 2007 - 21:05

Om det stämmer, så kan man med största säkerhet vänta sig en ganska badass Batman och inte behöva oroa sig för att han blir för campy.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#44 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 26 September 2007 - 08:11

Är rätt säker på att när man äntligen lyckats etablera Batman som badass igen efter Joel Schumachers "filmer" så behöver vi inte oroa oss på att Batman skulle campa till det i en möjlig JLA film. Är mest orolig över om de nu verkligen ska recasta två roller som Bale och Routh etablerat så bra redan.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#45 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 26 September 2007 - 19:56

Nya "avslöjanden" om filmen på UGO.com

Nu nämns ju i alla fall Martian Manhunter som en av karaktärerna, positivt :)

Winter is Coming


#46 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 27 September 2007 - 21:48

Nu nämns ju i alla fall Martian Manhunter som en av karaktärerna, positivt


Ja, jag vill gärna se honom i live action. Det kan bli riktigt coolt. Eller lame. Vi får se.


Har förresten tänkt till lite om Green Lantern. Om John Stewart är den vi får se, skulle nog Leonard Roberts, som spelar DL Hawkins i Heroes kunna spela honom.

Posted Image

Eller vad tycker ni?
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#47 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 27 September 2007 - 23:12

Eller vad tycker ni?

Utseendemässigt funkar han ju i alla fall.

Winter is Coming


#48 Groundsplitter

Groundsplitter

    Senior Captain

  • Members
  • 626 posts
  • Gender:Male
  • Location:Knivsta

Posted 27 September 2007 - 23:49

Har förresten tänkt till lite om Green Lantern. Om John Stewart är den vi får se, skulle nog Leonard Roberts, som spelar DL Hawkins i Heroes kunna spela honom.

Eller vad tycker ni?

Jag kan nästintill lova dig att vem som än får spela John Stewart så blir det inte den där killen. En sak som jag noterat under de 25-30 år som jag sett scifi och superhjälteserier är att en person som spelat en framträdande hjälteroll i en av dessa genrer (gäller till stor del också äventyr) får inte göra några fler framträdande hjälteroller i andra serier/filmer inom samma genre, i alla fall inte de närmaste 15 åren.
Ni får gärna komma med motbevis om ni kommer på några, själv kommer jag inte på någon.


Jag hade tänkt tillägga att han dessutom ser för ung ut för att spela John Stewart (jag vill ha mina ikoniska hjältar i åldern 30-40 år), men det är tydligen bara som det ser ut på just den bilden. Han såg äldre ut på de bilder jag hittade på Wikipedia.

Edited by Groundsplitter, 27 September 2007 - 23:51.

Samlingsplatsen för alla nordiska Transformersfans: NTFA

#49 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 30 September 2007 - 08:37

Biel tackade visst nej till rollen som Wonderwoman(enligt Entertainment Weekly http://www.superhero...ws.php?id=6356) . Bra tycker jag. Har inget emot henne,men tycker att hon är alldeles för mycket av en "flavour of the month" skådespelerska och inte speciellt lik Wonderman. I sådana fall så skulle jag föredra det relativt okända Victoria Hill som det ryktats om.


Sen har det funnits en massa rykten, t ex att de kommer ha väldigt svårt att casta Batman eftersom ingen känd skådespelare vill ta rollen eftersom Bale etablerat karaktären så bra och ingen vill tampas med att bli jämnförd med honom. Bra. Fortfarande, mitt alternativ är att WB gör Batmans roll till väldigt liten, som en "extended cameo" och betalar Bale vad han vill ha, om det nu är möjligt att få med honom. Han filmar ju Dark Knight just nu och efter den långa (6-7 månader lång filmning + all promotion han måste göra nästa år) och skulle inte förvåna mig om han inte vill ta en lång paus från Batman dräkten efteråt.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#50 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 30 September 2007 - 16:05

Superman och Batman kommer INTE att spelas av Brandon Routh och Christian Bale!

http://www.supermanh...p?readmore=3823

Synd, för att jag gärna hade sett dem spela mot varann som sina respektive rollfigurer. Bra, för att då kan de fortsätta med sina filmer utan att de krockar med JLA-filmen. Återstår bara att se hur den blir med andra skådisar.

MEN VAD FAN....!! :batman:

Och skälet till det är för att det visst ska vara ett CGI Projekt som Polar Express och Beowulf. Häftigt som F'n kan det bli, om det nu blir av. Om det nu är ett CGI projekt så börjar det "make more sense" med pågående Batman och Superman uppföljare på gång.


http://www.superhero...ews.php?id=6235

Jaha... hmm. Vet inte riktigt jag, vi får väl se.

Edited by PredaBot, 30 September 2007 - 16:06.