Jump to content

Photo

Wheel of Time 12 - A Memory of Light 1: The Gathering Storm


  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#1 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 06 March 2006 - 18:00

Originalartikeln

A Memory of Light
Robert Jordan is currently hard at work on the twelfth and final book of The Wheel of Time™. This book will complete the main chronology of the series. At a book signing on October 17, 2005 he announced a working title, A Memory of Light. Please note that the title is tentative and may well change.

He has stated several times that this will definitely be the final book as there is no way he can split the remaining story into two or more coherent pieces. Because this will probably be the longest book in the series, our best guess is to anticipate publication some time in 2008. Books in Print and Barnes&Noble have a listing for Wheel of Time, No. 12 hardcover with an ISBN of 0-7653-0230-6.

Inga spoilers ännu på sidan, men det kan ju ändras. ;)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#2 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 06 March 2006 - 18:08

2008!!!
Är ju flera år kvar till dess.

Längsta boken? Bra! då blir det mycket läsa innan det tar slut :(
Undrar hur många sidor han tänkt sig? 2000 låter bra för min del :P

Sen har vi ju förstås de två prologerna att se fram emot :)
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#3 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 06 March 2006 - 18:18

Sen har vi ju förstås de två prologerna att se fram emot

Det stod lite om dem också på Encyclopaedia-WoT. (Inga spoilers där heller tror jag). Plus en notis om hans nya serie som han planerar. :)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#4 Forever Xena

Forever Xena

    Warrior Princess

  • Moderator
  • 10,223 posts
  • Gender:Male

Posted 06 March 2006 - 19:03

2008!!!
Är ju flera år kvar till dess.

Längsta boken? Bra! då blir det mycket läsa innan det tar slut
Undrar hur många sidor han tänkt sig? 2000 låter bra för min del

Sen har vi ju förstås de två prologerna att se fram emot


2008 yikes :(

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling


#5 rehnvall

rehnvall

    Senior Commander

  • Members
  • 380 posts

Posted 20 July 2006 - 13:37

Hoppas verkligen han kan ta och knyta ihop alla trådar, istället för att göra femtielva hel och halvintresanta sub plottar för att sedan inte följa upp dem....(särskilt ofta)

#6 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 20 July 2006 - 13:52

Tror inte han kommer dra ut på det så mycket till. Med sin sjukdom så vill han ha iaf WoT färdig.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#7 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 December 2007 - 13:43

SFcrowsnest.com | Wheel of Time to be finished by author Brandon Sanderson

US science fiction and fantasy publisher Tor Books has said that scifi novelist Brandon Sanderson has been chosen to finish the final novel in Robert Jordan's Wheel of Time fantasy series. Jordan died September 16th 2007 after a battle with the blood disease amyloidosis. As RJ wrote himself, The Wheel of Time turns and ages come and pass. What was, what will be, and what is, may yet fall under the Shadow. Let the Dragon ride again on the winds of time?

The new novel, A Memory of Light, will be the twelfth and final book in the fantasy series.

Harriet Popham Rigney, Jordan's wife and editor, said of her decision to have Sanderson complete the last book in The Wheel of Time series, "I have chosen Brandon Sanderson to complete Robert Jordan's great work, and I am absolutely delighted that he accepted. I will of course be editing this book as I have all of the other books of The Wheel of Time."

President and Publisher of Tor Books, Tom Doherty, also expressed his happiness with Harriet's decision, saying, "I am delighted that Harriet has chosen Brandon to complete Robert Jordan's magnificent and timeless epic."

Like Jordan, Sanderson was an avid reader and writer from an early age. His debut novel, Elantris, was an unagented piece taken up after Sanderson, then a college student writing during his late night shift at a local hotel, approached Tor editor Moshe Feder at a fantasy convention. Several months later, after reading the manuscript and deciding he had to have it, Feder tried to find the author, who had since moved. Using the internet, he tracked down Sanderson through a campus directory - and the rest is history.

Sanderson has since gone on to pen fantasy novels: Elantris, Mistborn, and The Well of Ascension, as well as a YA novel, Alcatraz Versus the Evil Librarians.

Jordan himself worked on the final novel daily for the last few months of his life and according to Harriet, "Some scenes were completed by Robert Jordan, and some exist in draft form; he left copious notes and hours of audio recordings."

Jordan had known the ending of the series for a long time and, according to a blog posting by his cousin, Wilson W. Grooms, Jr., on the Jordan fan site http://www.dragonmount.com, Jordan had a few months ago revealed secret details about the end of the series to close members of his family which he had never discussed before.

Sanderson knows that fans are very anxious to read the last novel in The Wheel of Time series and says, "I'm both extremely excited and daunted by this opportunity. There is only one man who could have done this book the way it deserved to be written, and we lost him in September. However, I promise to do my very best to remain true to Mr. Jordan's vision and produce the book we have all been waiting to read."

Now Brandon Sanderson has signed on to complete A Memory of Light, with scheduled delivery of the manuscript in December 2008 and a planned publication date of Fall 2009.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#8 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 11 December 2007 - 16:36

Jättebra att någon kommer skriva klart den sista boken.
Men hösten 2009 :o är ju jättelångt borta :(

Då hinner jag åtminstone läsa om alla böcker ;)
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#9 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 December 2007 - 16:39

Det sa vi till förra boken också! :lol:

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#10 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 11 December 2007 - 16:45

Jag håller fortfarande på att lyssna igenom alla böcker (tar tid eftersom de ju är jättelånga som audioböcker och jag lyssnar på Goodkinds Sword of Truth-serie också). Borde nog bli klar lagom tills nya boken kommer.. :P

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#11 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 11 December 2007 - 16:48

Gjorde vi :lol:

Jag vet att jag sa så efter förra boken, eftersom det brukar vara ca. 2 år mellan dom. Så egentligen skulle den sista boken ha släppts nu i år.
Men som sagt inte har jag hunnit läsa om dom böckerna ^_^ nu har jag i alla fall 2 år till på mig.

Kan tänka mig att han den nya skrivaren har ett tungt jobb framför sig, läsa och lyssna igenom alla noteringar, sen antar jag att han måste läsa alla böcker också för att lära känna personerna i dom.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#12 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 December 2007 - 17:59

Jag hittar inte inlägget, men jag har för mig att ämnet 'Skall vi läsa om WoT/SoDÅ' är ett ämne som kommit upp flera gånger.

BTW, Det skall bli intressant och se om man droppar prolog-serien nu, eller om det finns tillräckligt med anteckningar och material för att spökskriva dem också.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#13 rino

rino

    First Engineer

  • Moderator
  • 2,122 posts
  • Gender:Male
  • Location:Härnösand
  • Interests:Science Fiction, Fantasy, Depeche Mode

Posted 11 December 2007 - 19:22

BTW, Det skall bli intressant och se om man droppar prolog-serien nu, eller om det finns tillräckligt med anteckningar och material för att spökskriva dem också.


Den hann han väl skriva klart..? Eller är jag ute och sparkar nu? :unsure:
Att bli gammal är obligatoriskt, att bli vuxen är valfritt... :P

Okänd?

#14 blodeuedd

blodeuedd

    Captain

  • Members
  • 419 posts
  • Location:Finland - på Pampas slätten
  • Interests:Böcker, tv-film, musik etc

Posted 11 December 2007 - 19:33

Hösten 2009! Suck så långt borta :(
Nåja om man väntar på nåt gott så väntar man aldrig för länge. Jag hinner läsa igenom alla böcker igen. Är för tillfället på bok 6 eller var det 7. Men tror att jag skall börja om på nytt igen så allt är fräscht i minnet då boken kommer. Jepp jag är en Wot-maniac ;)

Gällande prologen..han har ju bara gett ut bok 1 och har inte hört nåt annat gällande om han skrivit färdigt de två andra före han dog.
"You're like a drug to me. Like my own personal brand of heroine."

#15 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 December 2007 - 19:59

Detta postades faktiskt igår på RJ Blog av RJs kusin:

By now you are all aware of the grand news that Brandon Sanderson will be working closely with Harriet and Jim’s staff to write aMoL. Brandon has proven himself in the genre. Harriet, hand picked him for the task. I hope you are as pleased and excited as we that he accepted the challenge. As you will learn in Jason’s interview, Brandon has long been a WOT fan. Now he has the privilege of donning the gleeman’s cloak and telling us the ending of the tale. I am sure that he will do Jim’s epic proud. (Källa)

(Hade inte tid och läsa det tidigare).

Rino: Jag skall inte svära på det med jag tror att RJ inte skrivit de övriga prologerna, han ville efter diagnosen först och främst skriva klart huvudserien.

Edit:

Prequels

Robert Jordan planned to write a total of three short (for him) novels to complement the Wheel of Time main chronology, the first being New Spring. The second prequel was to be the story of how Tam al'Thor found baby Rand on Dragonmount and returned to the Two Rivers. The third was to be the story of how Moiraine and Lan arrived at the Two Rivers just in the nick of time.

At this point we do not know if Robert Jordan left notes on the second and third prequels or if they will ever be written. Books in Print and Barnes&Noble give an ISBN of 0-7653-0630-1 for the second prequel hardcover and Books in Print gives a mass market paperback ISBN of 0-7653-4546-3. Books in Print and Barnes&Noble give an ISBN of 0-7653-0631-X for the third prequel hardcover. Books in Print gives a mass market paperback ISBN of 0-7653-4547-1. (Källa)


Edited by XC, 11 December 2007 - 20:02.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#16 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 11 December 2007 - 20:16

Var det inte så att Prolog 2&3 blev lagda på is för att Prolog 1 inte gick så bra som han trodde den skulle göra. Om det var frågan om försäljning av boken eller intresset vet jag inte, eftersom Prolog 1 först kom ut som en kort novell i Legend-serien innan han utökade den till bokformat och släppte den på nytt.

Jag skulle i alla fall vilja läsa historien om Tam och hur han hittar Rand. Det har väl bara hintats lite grand om att Tam var en soldat (högre rank?) i sin ungdom.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#17 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 December 2007 - 20:18

Jo. Men har fått en del vinklingar, men inga större detaljer.

Det där med att New Spring såldes dåligt har jag inte hört. Det låter inte kul alls. :(

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#18 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 11 December 2007 - 20:27

Kan ju bara vara jag som fått för mig det, men jag har för mig att jag läste något sådant förut. Men som sagt, ta det med en nypa salt.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#19 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 12 December 2007 - 10:59

Jag håller fortfarande på att lyssna igenom alla böcker (tar tid eftersom de ju är jättelånga som audioböcker och jag lyssnar på Goodkinds Sword of Truth-serie också). Borde nog bli klar lagom tills nya boken kommer.. :P

Samma här. :D Hemskt lång tid tar det. Speciellt eftersom jag brukar somna när jag lyssnar på dem. <_< Kunde aldrig hålla mig vaken när mamma läste godnattsagor för mig heller. :P

Ang. att New Spring sålde dåligt har jag inte hört. Därimot så lades serietidningsversionen på is pga att utgivaren drog sig ur.
Historien om Tam hade jag också velat höra mer av.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#20 blodeuedd

blodeuedd

    Captain

  • Members
  • 419 posts
  • Location:Finland - på Pampas slätten
  • Interests:Böcker, tv-film, musik etc

Posted 12 December 2007 - 11:08

Var inte så förtjust i New Spring men jag såg fram emot att läsa om Tam. Kanske den ändå kommer ut på nåt sätt
"You're like a drug to me. Like my own personal brand of heroine."

#21 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 26 March 2008 - 22:45

Brandon Sanderson meddelar:

The big news is that I'm done with my read through. In fact, I officially began writing on Book Twelve this afternoon.

There was a powerful moment there for me when I got to write those words "The Wheel of Time turns. . . ." Mr. Jordan, despite his preparations for the book, didn't actually write those words that have started each book in the series. I guess he figured he didn't need to, since they've been the same since book one. He knew that his time might come soon, so he focused on more important scenes.

That left me being able to write the opening paragraph to chapter one. (Though, of course, there will be a prologue. While those words won't start the book, I decided that they would be the way that I started work on it.)

It has begun.


//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#22 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 27 March 2008 - 09:47

Kul.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#23 blodeuedd

blodeuedd

    Captain

  • Members
  • 419 posts
  • Location:Finland - på Pampas slätten
  • Interests:Böcker, tv-film, musik etc

Posted 27 March 2008 - 13:40

yay :)

Kan inte vänta tills den kommer ut! Får hoppas han känner till Jordans stil nu

Edited by blodeuedd, 27 March 2008 - 13:40.

"You're like a drug to me. Like my own personal brand of heroine."

#24 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 27 March 2008 - 16:19

:thumbsup:
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#25 Zaranar

Zaranar

    Cadet First Year

  • Members
  • 1 posts

Posted 24 August 2008 - 22:23

För er som läser och gillar Sagan om Drakens återkomst kan jag rekommendera Virtuella Vita Tornet. Vi är ett svensktalande och seriöst rollspel som alltid välkomnar nya medlemmar. Ta gärna en titt på http://www.vitatornet.se och se om det verkar intressant.