Jump to content

Photo

Hejsan!


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 Polgara

Polgara

    Lieutenant

  • Members
  • 95 posts
  • Gender:Female

Posted 01 January 2013 - 15:00

Jag är ny här på forumet. Jag har besökt det till och från tidigare, men aldrig riktigt kommit mig för att registrera mig. Så vad passar bättre än att göra det en dag som denna. Årets första dag! Mina intressen är ungefär som alla er andras, vilket gör att jag borde passa in här.
 
Ni kanske undrar vem jag är, så jag vill bjud på en form av presentation. Mitt namn är Carin och jag bor i Stockholm. Min exakta ålder behöver vi inte gå in på, men låt mig säga att jag är i mina bästa år. Är vi inte alla det? :P Jag jobbar som säljare vilket ofta resulterar i att jag åker runt i landet för att representera företaget som jag jobbar för och dess produkter. Jag har haft det jobbet i snart 12 år och trivs med allt resande, mina arbetsuppgifter och kollegor. När jag väl träffar dom. ;)
 
Mina fritidsintressen är att vara ute och röra på mig så fort jag får en chans. Gärna att gå en längre promenad, cykla längre sträckor eller att bara vara ute och aktivera sig på något trevligt sätt.
 
Jag är även en film och Tv serie-nörd av rang. Det intresset sträcker sig så långt tillbaka som jag kan minnas. I tonåren började jag mig även att intressera mig för litteratur, då främst fantasy. Sci-Fi är något som jag har lärt mig att uppskatta med åren, men jag är nog mer fäst vid fantasy.
 
Det var väl ungefär vad jag hade på hjärtat just nu, men det kanske är enklare för er att ni frågar om det är något speciellt som ni undrar över så ska jag försöka att besvara era nyfikna frågor efter bästa förmåga. Jag gillar nyfikna människor. :)

Edited by Polgara, 01 January 2013 - 15:03.


#2 stoffe

stoffe

    Senior Commander

  • Members
  • 291 posts
  • Gender:Male

Posted 01 January 2013 - 15:26

Hej och välkommen! Favoritböcker inom Fantasy och Science fiction? :P


ಠ_ಠ

#3 Erika

Erika