Jump to content

Photo

Teenage Mutant Ninja Turtles


  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#51 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 13 May 2013 - 15:02

Tutles återvänder i sommar i ett nytt nerladdningsbart Beat'em up spel och deras utseende i spelet... ger fansen mardrömmar. Ska de någonsin göra en Turtles skräckfilm så ska de använda den här designen:

 

400657_10151479780499285_888815239_n.jpg


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#52 markjosol

markjosol

    Cadet First Year

  • Members
  • 1 posts

Posted 02 November 2013 - 09:43

 
 
Jag gillar fotboll och basket Hur om dig?

Edited by markjosol, 02 November 2013 - 09:44.


#53 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 10 June 2014 - 20:56

Som en del kanske minns postade jag för länge sedan trailern till dokumentären 'Turtle Power -The Definitive History of TMNT'. Nu har DVD'n fått 12 augusti som releasedatum och cover art finns att se här:

 

http://www.comicbook.../news/?a=101646


"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#54 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 10 June 2014 - 21:08

Snyggt omslag är det iaf. :)


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#55 bibi123

bibi123

    Cadet First Year

  • Members
  • 3 posts
  • Gender:Male

Posted 18 November 2014 - 08:50

blir deras värsta fiende istället.
Som ni hör så innehöll de sista säsongerna mycket mer arc än de andra.



#56 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 14 July 2016 - 03:38

En Youtube komedi-serie om Splinter och April som flyttar ihop. :P

Avsnitt 1:


De andra 2 avsnitten kan ni hitta här!


Edited by Crusader, 14 July 2016 - 03:40.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#57 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 26 August 2017 - 05:37

Min bror tipsade mig om den här:

 

 

Handlar om de två första filmerna. Intressant.