Jump to content

Photo

Officiella trailer-tråden


  • Please log in to reply
528 replies to this topic

#226 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 06 April 2008 - 09:51

Space Chimps {comingsoon.net, akas.imdb.com}

Release: 18.07.2008
Genre: Animerad Sci-fi Komedi
Officiell Hemsida: SpaceChimpsPower.com
Synopsis: "When a $5 billion NASA probe disappears into an intergalactic wormhole, the agency recruits Ham III, grandson of the first chimpanzee in space, to help retrieve the wayward craft. But Ham is a free-spirited circus performer more interested in zero gravity high jinks than living up to his illustrious heritage. The simian slacker becomes a reluctant hero and learns the true meaning of courage as he and his crewmates, the fearless Lt. Luna and their uptight commander, Titan, risk everything in an effort to save the peaceful inhabitants of a distant planet from an evil dictator. A hilarious, out of this world adventure the whole family can enjoy, "Space Chimps" features cutting edge CGI animation and the voice talent of Andy Samberg ("Saturday Night Live"), Cheryl Hines ("Curb Your Enthusiasm"), Patrick Warburton ("Rules of Engagement"), Kristin Chenoweth ("The West Wing") and Stanley Tucci ("Robots")." — Källa
Kommentar: Kanske... Lite tidigt och säga...

Trailer:
SpaceChimpsPower.com
TrailerAddict.com
HD-Trailers.net
movies.yahoo.com


~ Uppdaterar den alfabetiska listan i första posten.

Edited by XC, 10 April 2008 - 14:46.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#227 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 09 April 2008 - 23:11

Tokyo Gore Police

Vet tyvärr inte så mycket mer än vad som står på den där sidan med trailers, men det enda man behöver veta är väl att den är gjord av gänget bakom "The Machine Girl".. :)

Trailer

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#228 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 15 April 2008 - 18:05

Prairie Fever

Release: 1 April 2008 USA
Genre: Western
Officiell Hemsida: ?
Synopsis: Kevin Sorbo plays Sheriff Preston Biggs, only following a shooting that occurred a couple of years ago during a bank robbery, he's no longer the Sheriff and has just about turned into the town drunk.
Seventeen mail order brides were delivered awhile back and three of those definitely didn't work out. Lettie, Abigail and Blue have apparently all gotten "Prairie Fever" a local term for having gone crazy. The women's tales get explained during the film, and we learn why they're behaving as they are.
Biggs has been hired to take the women to Carson City and put them on a train there, two of them to return home and one of them to be sent directly to an insane asylum.
Add to the mix the fact the two bank robbers have an ax to grind with Biggs, and Frank (husband of Blue) has a brother who talks him into getting his money back, via what was paid to Biggs, along with a mean, old gambler and his beautiful partner having a falling out--who also converge on Biggs and his wagon load of women, and you've got plenty of plot, interesting, 3-dimensional characters and action to carry this fantastic story along; and it all fits together perfectly.

Kommentar: Var ett tag sen man såg en western film, men den här ska jag ta och kolla in. Kevin Sorbo från Hercules och Andromeda är ju med, plus Lance Henriksen från MillenniuM

Trailer:
Hittade ingen
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#229 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 21 April 2008 - 17:44

Prarie Fever kan vara intressant, mest för Kevin Sorbo då... Westerns är inte riktigt min grej.

--
Twilight [IMDB] [ComingSoon.net]

Release: 12.12.2008 (usa)
Genre: Aktion / Skräck / Romantik / Thriller
Officiell Hemsida: TheTwilightMovie.com & StephenieMeyer.com (Författaren till boken).
Synopsis: "Twilight tells the story of 17-year-old Bella Swan (Stewart) who moves to the small town of Forks, Washington to live with her father, and becomes drawn to Edward Cullen (Pattinson), a pale, mysterious classmate who seems determined to push her away. But neither can deny the attraction that pulls them together... even when Edward confides that he and his family are vampires. Their unorthodox romance puts her in physical danger when Edward's nemesis comes to town and sets his sights on Bella." — Källa
Kommentar: Kanske lite för mycket high-school för mig, men vampyrer är ju alltid intressant.

Trailer:
traileraddict.com
trailersonline.blogspot.com
movie-list.com

Edited by XC, 08 May 2008 - 15:22.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#230 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 28 April 2008 - 12:55

--
The Machine Girl / Kataude mashin gâru [Bloggywood | gomorrahy.com]

Release: 2008 (Japan)
Genre: Action ¤ Skräck ¤ Splatter
Officiell Hemsida:
Synopsis: Vi snackar om en arm i form av en minikanon, flygande yakuzaninjor, en BH-borr, flygande guillotiner och självfallet en japansk skolflicka. Krydda med litervis blod och avhuggna lemmar och du får den film Robert Rodriguez drömde om när han filmade Planet Terror. -- Bloggywood.
Kommentar: Kommer och få blodet svalla hos vissa. Trailern är minst sagt intressant. :) Känsliga tittare varnas...

Trailer:
Trailern via YouTube.
Trailer via Bloody Disgusting.
Trailer via brightcove.com (videon nedan).


Nu är det klart med ett releasedatum på DVD för denna troliga filmpärla. 3 Juni är det som gäller.

#231 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 28 April 2008 - 13:09

Är det releasedatumet i USA? *uppdaterar min post*

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#232 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 29 April 2008 - 11:11

Ytterligare en spot för WALL•E.

Efter äventyren med handdammsugaren och magneten så stöter den charmige lille roboten nu på en rockring!

WALL-E Meets a Hula Hoop | /Film

Url: http://www.slashfilm...ts-a-hula-hoop/

--
Trailer Addict har postat några nya intervjuer för The Fall. (Totalt finns det 17 klipp - flera i HD kvalitet).

Edited by XC, 29 April 2008 - 11:06.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#233 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 29 April 2008 - 13:08

Är det releasedatumet i USA? *uppdaterar min post*


Jupp. Releasedatumet rör det amerikanska utgåvan.

#234 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 01 May 2008 - 16:32

Babylon A.D. har begåvats med en internationell teaser trailer och en poster:

Teaser trailern hittar man enklast på den officiella hemsidan: bad-lefilm.com (Finns i HåDe-format bland annat). Eller på Trailer Addict

Postern:
Posted Image

Edited by XC, 01 May 2008 - 16:42.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#235 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 02 May 2008 - 13:16

Gah! XC han före. :lol:

Ser ut att kunna bli bra. Inte mycket man fick se men det väckte mitt intresset ett par extra snäpp i alla fall. Regissören har ju tidigare gjort en bra film om inte annat så det kan vara kul att se vad han har gjort för film.

Hancock [ComingSoon.net|BioTider.se]

Release: 2.07.2008 (usa) ¤ 16.07.2008 (sve)
Genre: Action
Officiell Hemsida: n/a
Synopsis: En fallen superhjälte försöker återupprätta sin image...

Trailer:


movies.yahoo.com - Full New Hancock Trailer Hits!

Edited by Cartman, 02 May 2008 - 13:23.


#236 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 02 May 2008 - 14:52

*uppdaterar min Hancock-post med fler länkar*

Kan bli bra... en sådan där "kanske-om-man-får-chasen"-film. :)

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#237 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 02 May 2008 - 20:04

Inte visste jag att vissa scener i Babylon AD har spelats in här i Sverige vid Riksgränsen. :thumbsup:
Var ett reportage på TV i dag om franska filmer, och att vissa av dom bl.a. en ny film om Kapten Ahab spelades in i Göteborg.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#238 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 06 May 2008 - 12:03

Twilight ~ Wikipedia ~ Bloody Disgusting

Release: USA: 12 December // Sverige: ?
Genre: Action / Drama / Thriller / Skräck
Officiell Hemsida: http://thetwilightmovie.com/
Synopsis: The film is about a high school girl named Bella falls in love with a vampire. The new couple leads a rival vampire clan to pursue them and attempt to force her to decide if she, too, wishes to become one of the undead.

Trailer:
MTV Movies Blog
Bloody Disgusting

Kommerntar: Kanske kan bli bra. Lite nyfiken är jag i alla fall. :)

Edited by Cartman, 07 May 2008 - 14:04.


#239 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 08 May 2008 - 15:09

Också lite nyfiken på den. :) När jag såg de första behind the scenes så var ag orolig att det skulle vara en "high school-film" med vampyrtema. Men trailern tyder inte på det.


--
Ny trailer till Kung Fu Panda finns att avnjuta:
hd-trailers.net (HD/QT)
traileraddict.com (HD/Flash)

--
The Ice Pirates | imdb.com, wikipedia.org

Release: 1984 (usa/v. tyskland)
Genre: Sci-fi Komedi
Synopsis: "n the far future water is the most valuable substance. Two space pirates are captured, sold to a princess, and recruited to help her find her father who disapeared when he found information dangerous to the rulers. A real Space Opera with sword fights, explosions, fighting robots, monsters, bar fights and time warps." — Källa
Kommentar: Hittade den via mixx.com.

Trailer:



--
Igor | comingsoon.net, imdb.com

Release: 19.09.2008
Genre: Animerad Komedi
Officiell Hemsida: igor-movie.com
Synopsis: "A playfully irreverent comedy with a new twist to the classic monster genre, "Igor" is the story of a mad scientist's hunchbacked lab assistant who has big dreams of becoming a scientist in his own right and winning the coveted first place award at the annual Evil Science Fair." — Källa

Trailer:
traileraddict.com
hd-trailers.net
movies.yahoo.com
movie-list.com

Edited by XC, 09 May 2008 - 11:03.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#240 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 08 May 2008 - 15:27

Ser nu att du redan har postat trailern till Twilight.

The Ice Pirates har jag sett för något år sedan då den visades på TCM. Såg den enbart för att Ron Perlman hade en roll och att det var en av hans tidigare roller. Filmen i sig är rätt usel och inget jag kommer se om igen.

Igor verkar vara en charmig film. Jag gillar stilen på animeringen och tycker att den passar förträffligt till den här typen av film. Får kolla in den om jag får chansen till det framöver.

Dock hittar jag inte den nya trailern till Kung Fu Panda. Din länk leder tillbaka till din tidigare post men den är inte ändrad sedan 13 Feb 2008, 11:09

Edited by Cartman, 08 May 2008 - 15:28.


#241 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 08 May 2008 - 15:38

Trailern var inte släppt när jag postade, jag uppdaterade min post idag. :)

Nya trailern till Kung-fu Panda finns på både Trailer Addict och HD-Trailers.net. Jag postade inga länkar eftersom jag hade generella länkar i gamla posten. Lägger genast in direkt länkar i förra posten jag gjorde.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#242 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 08 May 2008 - 15:46

Okej, jag som såg fel. Postade du bara en teaser från början till Twilight? :)

Bra, kanske är lite svårt för andra att hitta trailern du menar annars. Trailern var för övrigt riktigt bra. Filmen är grymt snygg och ser ut att bli väldigt rolig.

:thumbsup:

Fint att du håller oss uppdaterade XC. Jag försöker fylla på när jag ser något bra eller hittar nya trailers till filmer som förekommer i tråden.

#243 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 08 May 2008 - 16:02

Det var ett featureklipp och en behind the scenes då när jag postade. Eftersom jag jobbat så har jag inte hunnit titta igenom alla trailers och du hann med ett instick på filmen. (Helt OK.) Eftersom jag 'bara' länkar till första posten i listan i inlägg 1 så uppdaterade jag min post med mer länkar. :)

Jag brukar skicka med en direktlänk när jag uppdaterar... :) men jag fuskade lite idag :blush: .

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#244 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 16 May 2008 - 15:41

The Happening

IMDb ~ ComingSoon ~ MovieZine

Release: Sverige 12 Juni 2008 // USA/UK 13 Juni 2008
Genre: Sci-Fi / Drama / Spänning
Officiell Hemsida: http://www.thehappeningmovie.com/
Synopsis: The Happening is a paranoid thriller in which a family must survive a global environmental crisis. Mark Wahlberg and Zooey Deschanel star as an estranged couple who must escape this apocalyptic pandemic. This movie has been rated R by the MPAA "for violent and disurbing images." - [Källa]

Kommerntar: Jag har sett samtliga filmer som M. Night Shyamalan hittills har gjort och jag gillar egentligen bara Det sjätte sinnet riktigt mycket. Lady in the Water är riktigt bra på sina ställen men ju mer jag ser filmen desto sämre blir den. Denna film verkar intressant av trailern att döma och får jag tillfälle så tar jag mig säkert en titt.

Trailer:
Apple [Vanlig version och i HD]

#245 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 17 May 2008 - 18:25

De Glömda Själarnas Ö (De Fortabte Sjæles Ø) släpps på DVD 02.07.2008.

Källa: Discshop.se

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#246 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 19 May 2008 - 17:08

--
The Machine Girl / Kataude mashin gâru [Bloggywood | gomorrahy.com]

Release: 2008 (Japan)
Genre: Action ¤ Skräck ¤ Splatter
Officiell Hemsida:
Synopsis: Vi snackar om en arm i form av en minikanon, flygande yakuzaninjor, en BH-borr, flygande guillotiner och självfallet en japansk skolflicka. Krydda med litervis blod och avhuggna lemmar och du får den film Robert Rodriguez drömde om när han filmade Planet Terror. -- Bloggywood.
Kommentar: Kommer och få blodet svalla hos vissa. Trailern är minst sagt intressant. :) Känsliga tittare varnas...

Trailer:
Trailern via YouTube.
Trailer via Bloody Disgusting.
Trailer via brightcove.com (videon nedan).


Nu är det klart med ett releasedatum på DVD för denna troliga filmpärla. 3 Juni är det som gäller.


Bloody Disgusting har recenserat filmen och ger den 4 av 5 i betyg. :D

Måste inköpas snarast.

#247 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 20 May 2008 - 12:12

The Happening

IMDb ~ ComingSoon ~ MovieZine

Release: Sverige 12 Juni 2008 // USA/UK 13 Juni 2008
Genre: Sci-Fi / Drama / Spänning
Officiell Hemsida: http://www.thehappeningmovie.com/
Synopsis: The Happening is a paranoid thriller in which a family must survive a global environmental crisis. Mark Wahlberg and Zooey Deschanel star as an estranged couple who must escape this apocalyptic pandemic. This movie has been rated R by the MPAA "for violent and disurbing images." - [Källa]

Kommerntar: Jag har sett samtliga filmer som M. Night Shyamalan hittills har gjort och jag gillar egentligen bara Det sjätte sinnet riktigt mycket. Lady in the Water är riktigt bra på sina ställen men ju mer jag ser filmen desto sämre blir den. Denna film verkar intressant av trailern att döma och får jag tillfälle så tar jag mig säkert en titt.

Trailer:
Apple [Vanlig version och i HD]


First Showing - Must Watch: Brutal Red Band Trailer for The Happening!

Shock Till You Drop - Second Red Band Trailer for The Happening

#248 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 20 May 2008 - 13:36

The Happening verkar rätt intressant.

Fler länkar till trailers:
TrailerAddict.com -- äv. Featurettes. [Flash/HD]
HD-Trailers.net -- QT/HD

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#249 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 20 May 2008 - 13:49

Den verkar kunna bli årets "Sleeper hit" för mig. Väl värd att titta närmare på vid lämpligt tillfälle. :)

Tack för länkarna, lite featurettes skulle vara trevligt att se.

#250 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 20 May 2008 - 14:11

Andra Tokyo Gore Police-Trailern kan hittas här:

http://twitchfilm.ne...police-trailer/

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."