Jump to content

Photo

The Stand - Captain Trips


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#26 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 04 January 2009 - 00:07

Wow! Cudos Lilja! :D

#27 Lilja

Lilja

    Commander

  • Members
  • 199 posts
  • Location:Örebro

Posted 05 January 2009 - 22:36

Wow! Cudos Lilja! :D


Tackar. Det känns verkligen hedersfullt.

Lilja

#28 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 05 January 2009 - 22:52

Vad härligt. Grattis! :)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#29 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 05 January 2009 - 23:36

The Stand: A Long, Strange Trips - Writer Roberto Aguirre-Sacasa looks back on the apocalyptic THE STAND: CAPTAIN TRIPS limited series and teases what’s ahead | Marvel.com News | Marvel.com

Roberto Aguirre-Sacasa has spent the past few months unleashing hell on Earth.

As the writer charged with adapting Stephen King's novel "The Stand" to comic book form, he and artist Mike Perkins have let loose a plague of biblical proportions—and for both the characters and the readers of THE STAND: CAPTAIN TRIPS, the first limited series in this epic adaptation, the worst is yet to come.

Aguirre-Sacasa took some time off from his busy schedule of wiping out humanity (and working on HBO's "Big Love") to describe the experience so far, tease the arrival of the series' arch villain, and even offer a glimpse at THE STAND: AMERICAN NIGHTMARES, the second and even more shocking Stand series.

Intervjun att läsa om ni följer länken
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#30 Lilja

Lilja

    Commander

  • Members
  • 199 posts
  • Location:Örebro

Posted 22 January 2009 - 10:39

Utifall någon skulle missat det, här är det utvikningsbara omslaget till limited utgåvan av The Stand: Captain Trips i inbundet. Personligen tycker jag att den är hur snygg som helst.

Posted Image

Lilja

#31 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 22 January 2009 - 13:13

Väntar med spänning på albumet (vilket är varför jag inte köpt tidningarna än). :)
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#32 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 12 February 2009 - 23:45

Första numret går nu att läsa hos Marvel
Read the critically acclaimed first issue of Stephen King's THE STAND: CAPTAIN TRIPS #1 on Marvel Digital Comics Unlimited! | Marvel.com News | Marvel.com
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.