Jump to content

Photo

The Possession


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 20 August 2012 - 16:47

Ny film av Sam Raimi The Possession (2012) - IMDb

Trailern såg riktigt creepy ut



1st clip from Raimi's The Possession will make your skin crawl | Blastr

Postad bild


The first tense clip from Sam Raimi's new horror flick The Possession has been released—showing young Natasha Calis just as the possession is about to begin.

The quiet, creepy clip shows Calis standing in front of the bathroom mirror, trying to figure what the weird feeling is coming from her throat. Turns out, there's something really freaky trying to get out.

Here's the official plot synopsis:

Clyde (Jeffrey Dean Morgan) and Stephanie Brenek (Kyra Sedgwick) see little cause for alarm when their youngest daughter Em becomes oddly obsessed with an antique wooden box she purchased at a yard sale. But as Em's (Natasha Calis) behavior becomes increasingly erratic, the couple fears the presence of a malevolent force in their midst, only to discover that the box was built to contain a dibbuk, a dislocated spirit that inhabits and ultimately devours its human host.


With Sam Raimi (Evil Dead, Drag Me to Hell) producing, and Ole Bornedal directing, this could be an under-the-radar horror gem when it opens Aug. 31.
Check out the clip below:

http://movies.yahoo....p-30274930.html


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#2 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 30 June 2013 - 20:09

Ett försök att väva samman gamla klassiker som "Exorcisten" och "Huset som Gud glömde" med moderna som "Ring" och "Final Destination", men de misslyckades med uppdraget. Skrapar man på den blanka ytan så ser man tydligt att uppgiften blev de ansvariga övermäktiga. Blekt manus med logiska luckor, spretig regi och slätstrukna skådespelare. Spänningen lyste med sin frånvaro och vissa scener fick mig muntert att höja på ögonbrynen. Men visst, tempot var jämnt hela vägen och jag somnade inte.

 

Tillägg: andra gången jag såg filmen på relativt kort tid och jag måste säga att omtitten var mer positiv än första gången jag såg den. (Omdömet ovan gäller första gången jag såg filmen.)


Edited by Synon, 01 July 2013 - 06:07.

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.