Jump to content

Photo

Crossover förfrågan


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1 Longshot

Longshot

    Ensign

  • Members
  • 40 posts

Posted 02 September 2010 - 14:28

Jag tänkte att det vore kul att göra ett avsnitt där min hjälte, Marc Saunders, kommer till sverige och samarbetar med en svensk superhjälte på ett fall. Är det någon figur jag kan använda, och som ni tror skulle passa?

#2 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 02 September 2010 - 14:45

Låter som en kul idé.
Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#3 Virtus

Virtus

    Senior Captain

  • Members
  • 634 posts
  • Location:Sala

Posted 02 September 2010 - 14:59

Men det kommer ju redan att hända i Förgöraren...? Faktist inte bara ett, utan flera Sverige. XD

#4 Longshot

Longshot

    Ensign

  • Members
  • 40 posts

Posted 02 September 2010 - 15:20

I det här fallet är det mera ett 'standard äventyr'.

Jag tänker mej nåt i stil med 'Brave and the Bold' snarare än 'Crisis..'.

#5 DarkPaladin300

DarkPaladin300

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,108 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm
  • Interests:Blah blah blah---

Posted 02 September 2010 - 15:35

Jag tänkte att det vore kul att göra ett avsnitt där min hjälte, Marc Saunders, kommer till sverige och samarbetar med en svensk superhjälte på ett fall. Är det någon figur jag kan använda, och som ni tror skulle passa?

Oj oj oj oj, det verkar som att det här med crossover teman blir en stor trend, med Virtus' Förgöraren och min Ragnarök projekt (Okej, min projekt innehåller bara NS karaktärer men det räknas på en viss grad).

Tja, den första tanke som poppar i min skalle, är frågan om vem skulle passas ihop med Saunders, som du påpekade. Det beror mest på om hur fallet som Saunders jobbar med kommer att gå ut på. Om jag skulle välja ut de NS karaktärer som jag har skapat, skulle de passa ihop med det situation som krävs. Som Pantern skulle kunna servera som en diplomansk detektiv som hjälper Saunders med vissa politik och annat strunt. Om det skulle handla om mord, skulle Nox passa bra då hon kan kommunicera med spöken. Sist men inte minst, Jeanne Nocturne som bäst skulle passa ihop ifall det handlar om... tja våldsamma fajtscener.

Men sen dyker den andra tanken upp, och det är om vilken superhjälte du skulle vilja ha ihop med Saunders, det vill säga om NS inte är de du vill göra en crossover med. Om man kollar igenom alla SSS nummer, så har vi gott om olika karaktärer i sina egna serier.

Men jag gillar Brave and the Bold idén, lite som att promotion =)

Edited by DarkPaladin300, 02 September 2010 - 15:35.


#6 DanielSchenström

DanielSchenström

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Enköping
  • Interests:Serier, rollspel, scifi, fantasy

Posted 02 September 2010 - 17:38

Några av karaktärerna från Nordens Stjärnor är Public Domain men sen tror jag att vem som helst skulle uppskatta att få sin hjälte ritad av dig.
Kanske en kvinnlig karaktär då Marcs värld känns hyffsat mansdominerad (har dock bara läst två av delarna i License to Kill)? En annan fråga är vad som är intressant rent kraftmässigt, om det ska vara någon på Marcs nivå eller mycket kraftigare. Eller hur de ska fungera personlighetsmässigt, ska det vara trevligt som under Golden Age, eller mer olika som i Silver Age och framåt. Så länge man slipper standardstriden mellan hjältarna innan man inser misstaget och gängar ihop sg mot en gemensam fiende.

#7 TFels

TFels

    Svarta hålet i galaxens centrum

  • Moderator
  • 2,975 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Serier
    Konst
    Musik
    Pedagogik
    Formel 1

Posted 02 September 2010 - 18:24

Vore kul om han kom på besök på Mutagen Talent Academy. En skola för ungdomar med krafter, isnpirerat av Beverly Hills tv-serie. Det är Beverly Hills-stuk med lite cyberspace-äventyr och annat. Tyvärr dröjer det innan Mutagen Talent del 1+2 är klara, så det funkar väl inte riktigt.

Kan vi få en årlig Marc Saunders Brave and Bold, med en ny samarbetspartner varje gång?
Posted Image<br />
Thomas<br />
Svenska Superserier

#8 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 02 September 2010 - 18:30

Hade varit kul med min karaktär Melek som jag inte har fått tecknad än.
Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#9 Longshot

Longshot

    Ensign

  • Members
  • 40 posts

Posted 02 September 2010 - 19:56

Detta har hänt, i Marcs origin, delarna 1-5.

Marc har ju fått sina krafter därför att hans mitokondrier (cellernas kraftcentral) har smält samman med ett superkraftigt utomjordiskt virus.
Oddsen för att det skulle ge en person superkrafter istället för att omedelbart döda personen ifråga, var ett mot 50 miljarder - ren tur alltså, då detta är ett virus med superkrafter, tänk er pesten eller ebola x 100000, och det hotade allt liv på jorden pga detta.

I första arket (som är klart redan) förstördes viruset, och det slutade med att bara en uppsättning dna finns kvar - det som finns i Marc's kropp. Tyvärr är huvudskurken i del 1-5 general Clearwaters vetenskaplige rådgivare, Peter Hayward, som blir skjuten av Marc i sista delen, och han hade tillgång till Marcs dna som Marcs överordnade, och sålde detta till en hemlig grupp involverade i sofistikerad high-tech vapenhandel.
Iden var att försöka skapa ariska supersoldater.

Storyn jag vill göra nu i korthet:

Marcs dna fungerar bara felfritt på just Marc av nån anledning, och när vapenforskarna prövar gen-terapi på andra så skapar man monster istället, som dör en plågsam död.
I sverige har skurkarna gömt undan ett labb som forskar vidare i detta, därför att "sverige aldrig misstänks för nånting".
Marc har dock fått upp spåret.

Marc anländer till sverige men vet inget om hur det funkar här, och behöver en samarbetspartner.
Under tiden har forskarna lyckats skapa ett exemplar som tycks vara stabilt, men det tar över och dödar forskarna, och sedan topparna i organisationen som finansierat allt genom att skicka de resterande (misslyckade) monstren på dem.
Eftersom det är en syntes av virusets dna så är det immunt mot viruset, precis som Marc är, och nu försöker detta monster att återskapa viruset som kan utplåna allt liv på jorden genom att försöka isolera just den gen-sekvensen, för att själv ta över vapenmarknaden.

Monstret ser inte ut som ett monster dock, och det visar sej vara en farlig missberäkning att anta att det gör det...(!)

Det här är storyn där Marcs motpol presenteras för första gången, min "Jokern" om man så vill.
En skurk med samma förmågor som Marc, men nån som är komplett skruvad, och komplett ond.

Storyn delar sej i två linjer halvägs in, där den ena följer Marc i direkt konfrontation med sin motpol, och den andra följer den svenske samarbetspartnern när denne försöker rädda livet på den sista av organisationens bossar, så att han kan vittna i rättegång, när denna boss blir anfallet av det sista av de 'misslyckade' monstren.
Detta monster föregick precis det lyckade slutresultatet, med en instabil cellstruktur, och påminner mer om Spindelmannens Venom än något annat, och vet att hans plåga orsakades av denna organisation och dess bossar. Det vill helt sonika ha hämnd för sin smärta.

----

Ang årlig 'Brave and the Bold'.. låter skitkul. :thumbsup:

Sist men inte minst, Jeanne Nocturne som bäst skulle passa ihop ifall det handlar om... tja våldsamma fajtscener.


Går det att få lite mera info om henne?

Hade varit kul med min karaktär Melek som jag inte har fått tecknad än.


Samma fråga. Mer info?

#10 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 02 September 2010 - 19:59

Håller på med infon om honom.
Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#11 DarkPaladin300

DarkPaladin300

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,108 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm
  • Interests:Blah blah blah---

Posted 02 September 2010 - 20:16


Sist men inte minst, Jeanne Nocturne som bäst skulle passa ihop ifall det handlar om... tja våldsamma fajtscener.


Går det att få lite mera info om henne?


Ja visst, här:

http://darkpaladin30...urne-Toppy-Chan Bilder plus några serier jag har gjort på DA

JEANNE NOCTURNE (Marksman, skapad av Viktor Matiesen)
Verkligt namn: Okänt
Yrke: Legosoldat, men oftast medlem i gruppen
Identitet: Okänd för alla, inklusive henne
Laglig status: Illegal flykting från okänd land
Civilstånd: Okänt
Kända släktingar: Inga
Födelseort: Okänd
Operationsbas: Hemlig
Historia: Mycket är okänt om Jeanne. Det man tror är att hon är född under 1800-talet, att hennes mor var
en vampyr och hennes far en människa, och att hon är från USA. Sedan hennes föräldrar dog under okända
omständigheter har Jeanne hållt låg profil. Hon kan ha varit gift då hon bär en vigselring men det är inte
bekräftat. Jeanne är under 80-talet en legosoldat och rekryterades till gruppen efter en fejd.
Längd: 160 cm Vikt: ? Ögon: Ljusröda Hår: Silvergrått i ett slapp tuppkam
Styrkenivå: Kapabel att lyfta upp över 200 ton.
Känd övermänsklig kraft: Jeanne är en dhampir - hälften vampyr, hälften människa, så hon har de typiska
krafterna en vampyr har fast på en lägre nivå. Hon föredrar att använda sina skjutvapen med kulor som kan
variera från explosiva till frätande. Hon är odödlig och om hon förlorar en lem kan hon lätt sätta fast den igen.
Jeanne är även den ultimata prickskytten, och hennes skjutande är så perfekt att man kan tro att hon kan
skapa ”magiska kulor”.
Svagheter: Hon blir försvagad i solljus, och kan inte använda sina krafter och förlorar sin odödlighet. Hon är inte heller knogsäker, så hon är lika känslig och svag som en människa att om man skjuter henne så får hon skottsår och så vidare.
Personlighet: Det första intrycket man kan få av Jeanne är att hon har alla sina skruvar lösa i huvudet och
det kan nog stämma med tanke på att hon har spenderat större delen av sitt liv i ensamhet. Hon är otroligt
intelligent, vilket man märker om man kan tyda hennes rappakaljor. Hon har ett vridet sinne för rättvisa som
blir allt mörkare över perioderna och hon har en förmåga att irritera båda sina fiender och kollegor. Hon
tappar lätt koncentrationen och kan klaga på en man som krattar och liknande när hon är på en spaning.
Skaparens tillägg: Jeanne är tänkt att funka som comic relief men ändå ha en seriös roll. Jeanne är som en
blandning mellan Punisher, Blade, Spindelmannen, Deadpool (hon kan bryta den fjärde väggen, det vill säga
kommunicera med läsaren direkt och vet att hon är en seriefigur) och kanske till och med Venom. I de
senare perioderna när gänget splittrats ska Jeanne bli betydligt mörkare, då hon börjar känna att de onda
och kriminella kommer för lätt undan från rättvisan, även om de blir arresterade. Hon kan även vara en av
dem som inte återförenas med gruppen under superstjärneperioden utan agerar istället som vigilante.
Jeanne kan nog vara den svåraste och samtidigt den roligaste karaktären att skriva på, med tanke på hur
knäpp hon kan vara. Så vitt jag vet, har bara en person skrivit ett manus som har Jeanne med. Just därför
med syftet att få potentiella författare och tecknare känna vid hennes personlighet och motiv, håller jag på
med tre-fyra seriemanus med Jeanne Noctorne. Om det är nån som har ett manus med Jeanne Nocturne,
skicka manuset till mig så jag kan hjälpa till med hennes dialog och liknande.
En kort lista på Jeannes utveckling:
- Det avsnitt då Jeanne dyker upp och blir en medlem i Nordens Stjärnor är tingad av mig. Jag skriver
manuset och letar efter en tecknare som kan rita enligt Silver Eran som storyn utspelar sig i.
- Förhållandet mellan Jeanne och de övriga medlemmarna har jag tänkt mig att det skulle kunna jämföras
med förhållandet med de mänskliga karaktärerna och The Warner Brothers i animerade showen Animaniacs,
eller Freakazoid. Men även om Jeanne lätt hamnar i rollen som komisk sidekick i serien, så försök att
undvika det.
- Jeanne blir bästa vän med Nox för att Nox är mer förstående för det övernaturliga och eftersom Jeanne är
en halvvampyr. Det ska även antydas lite mer i förhållandet mellan dem, men Nox är gift (och ingen vet det
förutom kanske Jeanne).
- I min "spinoff" Eliten kommer dådet som får Jeanne att gå i exil och agera mer som en mörk hämnare
som fungerar illa med moralen i gruppen.
- Tills storyn som presenterar uppdykandet av Moose som är tingad av mig och Adam Karlsson, ska Jeanne
var en grym vigilante som använder extrema metoder att fånga in kriminella. Om Jeanne skulle jaga en tjuv
på ett tågområde skulle hon inte tvivla att kasta ett tågvagn på dem.

Edited by DarkPaladin300, 02 September 2010 - 20:22.


#12 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 02 September 2010 - 20:33

Det är första utkastet av honom, det kan komma att ändras.

MELEK NOSTAGI
Verkligt namn: okänt, han byter namn när han vill.
Alias: Den blodiga stormen,
Yrke: Okänt.
Identitet: Okänt
Laglig status: Okänt
Civilstånd: Singel, vilket han gillar att påpeka.
Kända släktingar: Okänt
Födelseort: En annan dimension.
Operationsbas: Jorden.
Historia: Lite är känt om Melek, men han visar tecken på att vara flera miljoner år gammal, han vet saker från glömda tidsepoker och verkar ha personliga relationer till många kända personer genom historien.
Längd: 1,79 m
Vikt: 78 kg
Ögon: Döljs under solglasögon som han aldrig tar av. Hans ögon liknar en paddas ögon.
Hår: Kort blont.
Styrkenivå: Lite över en vanlig människas styrka.
Känd övermänsklig kraft: Han tål gifter, han har hög intelligens och ett utmärkt luktsinne. Han är extra stryktålig och hans skador läks snabbare än hos en människa. Kan hålla andan längre än människor. Han har extra uthållighet och snabba reflexer. Mest litar han på en handdator som han har inopererad i sin högra handflata. Datorn kan öppna nästan alla lås, hacka sig in på alla datorer, undersöka omgivningen, personer, saker och skickar informationen direkt till hans hjärna. Den fungerar även som en multiverktyg och kan skruva upp skruvar, muttrar och även i vissa fall fungera som en tolk som översätter alla språk åt honom och för en av honom utvald person. Han måste hålla handen över de han skall använda datorn på och ge den en order, så som öppna, lås eller undersök.
Personlighet: Han hatar människor, men älskar glass, han är oftast orädd. Han är intelligent, pratsam, skämtsam, (ironisk, sarkastisk är han när han blir irriterad), visar tendenser att vara impulsiv, men allt fungerar för honom som om han planerade allt i förväg. Han verkar vara vänlig, men kan plötsligt bli en kallblodig massmördare som utan problem kan utrota planeter för att rädda jorden och människor.
Svagheter: Det mesta som kan döda en människa är dödliga för honom, men de behöver en större mängd av det. Han har ibland svårt att ta saker på allvar. Han prioriterar ibland fel saker, som att vara instängd i ett cell, istället för att rymma, så kanske han får för sig att laga en ismaskin som finns där. Han presenterar sig bara som ”Mig själv.” Envisas man så kanske han presenterar sig med sitt namn.
Klädar: Han klär sig alltid i svart kostym, svart slips, svarta skor. Skjortan är oftast vit.

Citat som kan förklara hans personlighet en del:
”Vem jag är? Jag är mig själv, hej.”
”Vad jag säger? Jag säger bara ord på måfå så att du ska tröttna och lämna mig till arbetet.”
”Allt det här, det är ett mönster... Det är... det är... det är helt nytt för mig, jag har ingen aning.”
”Man behöver inte vara galen eller impulsiv för att umgås med mig, nog att det hjälper, men det räcker att jag är det.”
”Jag vet inte hur jag lyckades, men jag fick handfatet att få smak för mänskligt kött!”
”Jag valde namnet för att jag gillar ordet, så tänk inte för mycket på det.”

Edited by Sret, 02 September 2010 - 20:38.

Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#13 Longshot

Longshot

    Ensign

  • Members
  • 40 posts

Posted 02 September 2010 - 20:46

Båda figurerna är intressanta, men Jeanne Nocturne är redan helt färdig.
Dessutom är hon en kvinna och som påpekades så behövs det lite av det.
Jag tar en 'raincheck' på Melek tills ett senare projekt, då Melek Nostagi har hittat sin slutliga form.
Han verkar vara på väg att bli en verkligt intressant karaktär, lite av "the Phantom stranger" tycker jag, med en surrealistisk twist.

#14 DarkPaladin300

DarkPaladin300

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,108 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm
  • Interests:Blah blah blah---

Posted 02 September 2010 - 20:51

Jag undrar om Melek, är han en skurk eller vad?

...Plus... Longshot, säger du att du vill ha Jeanne Nocturne med? :D

Edited by DarkPaladin300, 02 September 2010 - 20:52.


#15 Longshot

Longshot

    Ensign

  • Members
  • 40 posts

Posted 02 September 2010 - 20:56

Fråga om Jeanne: hur reagerar hon på Marc Saunders?
Han har ju samma gladlynta mentalitet som Terminator på ett jobb. Att han hitentills aldrig lämnat en motståndare vid liv tycks de ju ha gemensamt dock.
Poängen är att Marcs licens att döda bara gäller i USA, inte i sverige, så Marc är benägen att vilja att Jeanne tar hand om monstret eftersom det måste dödas för att bli stoppat, och han har inte legal status att göra det.

Jag kan säga på en gång att Marc inte tror på det övernaturliga, vampyrer i synnerhet, så det här kan bli roligt. :evil:

Jag undrar om Melek, är han en skurk eller vad?

...Plus... Longshot, säger du att du vill ha Jeanne Nocturne med? :D


Om det är ok, så tror jag det kan bli kul.
En iskall typ (han) möter en lätt vansinnig (hon), han tror inte på det övernaturliga, hon är det.
Litteratur handlar om konflikter och kontraster, och här är de.

#16 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 02 September 2010 - 20:59

Melek är en hjälte, han har sin egna anledning varför han räddar människor.

Om Marcs inte tror på det övernaturliga, då får han svårt med vad Melek dras med, nämligen monster av alla de olika slag, demoner, spöken, ibland utomjordingar.

Edited by Sret, 02 September 2010 - 21:01.

Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#17 Longshot

Longshot

    Ensign

  • Members
  • 40 posts

Posted 02 September 2010 - 21:03

"Jeanne är även den ultimata prickskytten"

Marc har aldrig missat, men han är ändå en sämre skytt än henne. Minns du scenen i "Dödligt vapen"?
Jag kan inte låta bli att lägga in en version av den här. :lol:

Marc: "I'm too old for this shit"

Melek är en hjälte, han har sin egna anledning varför han räddar människor.

Om Marc inte tror på det övernaturliga, då får han svårt med vad Melek dras med, nämligen monster av alla de olika slag, demoner, spöken, ibland utomjordingar.


Det är en cool figur, inget snack om saken. Vill helt klart läsa den.
Jeanne har dock så mycket mera färdigt referens-material, vilket jag behöver för ett sånt här projekt.

Edited by Longshot, 02 September 2010 - 21:06.


#18 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 02 September 2010 - 21:05

Du darkpaladin, varifrån fick du skurkvibbarna från Melek?
Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#19 DarkPaladin300

DarkPaladin300

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,108 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm
  • Interests:Blah blah blah---

Posted 02 September 2010 - 21:07

Fråga om Jeanne: hur reagerar hon på Marc Saunders?
Han har ju samma gladlynta mentalitet som Terminator på ett jobb. Att han hitentills aldrig lämnat en motståndare vid liv tycks de ju ha gemensamt dock.
Poängen är att Marcs licens att döda bara gäller i USA, inte i sverige, så Marc är benägen att vilja att Jeanne tar hand om monstret eftersom det måste dödas för att bli stoppat, och han har inte legal status att göra det.

Jag kan säga på en gång att Marc inte tror på det övernaturliga, vampyrer i synnerhet, så det här kan bli roligt. :evil:


Jag undrar om Melek, är han en skurk eller vad?

...Plus... Longshot, säger du att du vill ha Jeanne Nocturne med? :D


Om det är ok, så tror jag det kan bli kul.
En iskall typ (han) möter en lätt vansinnig (hon), han tror inte på det övernaturliga, hon är det.
Litteratur handlar om konflikter och kontraster, och här är de.


Nice, vi kan ha en återkommande serie "Saunders & Nocturne" XD Får mig att tänka på en video på youtube som trots dess parodi anda så är det jävlig roligt och trovärdig dess karaktärer

http://www.youtube.com/watch?v=G39GgvCjTZs


Melek är en hjälte, han har sin egna anledning varför han räddar människor.

Om Marcs inte tror på det övernaturliga, då får han svårt med vad Melek dras med, nämligen monster av alla de olika slag, demoner, spöken, ibland utomjordingar.


ååååh, niiiice, The Viktor Approves :D


"Jeanne är även den ultimata prickskytten"

Marc har aldrig missat, men han är ändå en sämre skytt än henne. Minns du scenen i "Dödligt vapen"?
Jag kan inte låta bli att lägga in en version av den här. :lol:


åh shit, det var länge sen jag såg den filmen, så jag kommer inte ihåg alla scener precis... ^^''

Edited by DarkPaladin300, 02 September 2010 - 21:12.


#20 Longshot

Longshot

    Ensign

  • Members
  • 40 posts

Posted 02 September 2010 - 21:14

Jag gör min vanliga typ av manus, har du en email jag kan skicka till, eller ska jag lägga upp det här?

#21 DarkPaladin300

DarkPaladin300

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,108 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm
  • Interests:Blah blah blah---

Posted 02 September 2010 - 21:30

Jag gör min vanliga typ av manus, har du en email jag kan skicka till, eller ska jag lägga upp det här?

Du kan lägga den här, eller skicka det till viktor.matiesen@svenskasuperserier.se, vilket du vill :) Så har du tänkt att jag ska se över dialogen med Nocturne, eller liknande?

Edited by DarkPaladin300, 02 September 2010 - 21:33.


#22 Longshot

Longshot

    Ensign

  • Members
  • 40 posts

Posted 02 September 2010 - 21:46

Naturligtvis. Jag är rätt snabb när jag kör, så det är bäst att checka allt innan.

Posted Image

(Jag tänker slipa på monstren en del. Tänker studera Wrightson http://www.wrightsonart.com/)

Attached Files

  • Attached File  jn01.jpg   140.49KB   5 downloads

Edited by Longshot, 02 September 2010 - 21:52.


#23 DarkPaladin300

DarkPaladin300

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,108 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm
  • Interests:Blah blah blah---

Posted 02 September 2010 - 21:52

Du skämtar inte, du ÄR snabb O_o Underbar skiss, det där~! Alltid kul att se hur andra ritar ens egna figurer

#24 Longshot

Longshot

    Ensign

  • Members
  • 40 posts

Posted 02 September 2010 - 21:55

Den klockade in på 3 minuter. Jag tänker leka lite med figuren senare inatt.

#25 DarkPaladin300

DarkPaladin300

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,108 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm
  • Interests:Blah blah blah---

Posted 02 September 2010 - 22:01

Okej, ha så kul :)

Åh, och en sak till jag bör lägga till, Nocturnes ögon. Hennes ögonvita är helsvart medan irisen är helrött, så att du vet iförväg :D