Jump to content

Photo

Star Wars i sverige


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#26 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 10 February 2009 - 16:09

[...] tex mycket tveksamt om Indiana Jones-tidningen kommer med fler nummer 2009.

Precis, inget datum för nästa nummer varken i tidningen eller på Tidsam så den kan nog räknas som nedlagd.

Jag trodde den var en engångsgrej.


Egmont borde ha en riktig site där de kan skriva riktig information om deras tidningar, tex när de läggs ner och sådant.


:pling:

#27 Sir-L

Sir-L

    Captain

  • Members
  • 426 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alingsås

Posted 09 March 2009 - 14:32

[...] tex mycket tveksamt om Indiana Jones-tidningen kommer med fler nummer 2009.

Precis, inget datum för nästa nummer varken i tidningen eller på Tidsam så den kan nog räknas som nedlagd.

Jag trodde den var en engångsgrej.
[...]


Tydligen är inte Indiana jones nedlagd, bara lagd i "Star Wars-limbo". Enligt signaturen Egmont på serieforumet.

Ursprungligen postat av Egmont
[br]

Ursprungligen postat av nicklas.johansson
[br]Även jag har försökt nå folket på Egmont men utan resultat. Inte heller har jag fått något svar av signaturen "Egmont" här på forumet.


Tyvärr finns det inget konkret svar att ge. Det blev ingen direkt fortsättning på de tre första numren, som ni förstått, men vi har absolut inte stängt dörren för kommande Indiana Jones-utgåvor. När och hur och om är däremot en ännu obesvarad fråga, även för oss.


Indiana Jones kan nu även hittas i tidningen Banzaii (Kidzifierad förståss).

http://www.serieforu...p?TOPIC_ID=2963