Jump to content

Photo

Officiella Moderatorlistan


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 28 June 2013 - 11:02

Jag har lite svårt att uppskatta forumets inbyggda moderatorlista så jag tog mig friheten att sammanställa en manuellt som är sorterad på forum i första hand och alfabetiskt för övrigt. (Med undantag för admin och supermod som ligger längst upp). Tror jag fått med alla inklusive Georgias huvudforum, hojta till annars.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#2 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 28 June 2013 - 22:19

Bra initiativ. Enkel och överskådlig sammanställning. Nu saknas bara att någon med behörighet klistrar fast tråden också. :)



#3 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 29 June 2013 - 07:39

Mmm. Och klistrar av den där inaktuella tråden om forumets filmdatabas. :)


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#4 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 29 June 2013 - 23:53

Jupp, den tråden känns som en bra kandidat att byta ut. Och bra att du dessutom länkade till varje moderator, så att man enkelt kan ta kontakt med var och än vid behov. :)