Jump to content

Photo

Teenage Mutant Ninja Turtles (2014)


  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#1 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 16 July 2008 - 16:04

New live action 'TMNT' in 2010? - Story @ Comics2Film.com

From the Playmates Toys website (the official license holders of the 'Teenage Mutant Ninja Turtles' license):
Following the success of the 'TMNT' theatrical release in 2007, Mirage licensing and Imagi studios have begun work on a new live-action TMNT film for 2010. It's the turtles like you've never seen them before! Shellalicious!


Edited by Garm, 24 July 2014 - 15:54.
Korrigering av filmtitel. Tillägg av taggar.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#2 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 16 July 2008 - 16:19

Hellre en Live-Action film så som dom tre tidigare filmerna från 1990-talet var (men med dagens teknik) än den CGI-smörja som TMNT blev.

Edited by Cartman, 17 July 2008 - 11:14.


#3 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 16 July 2008 - 21:17

Jag gillade CGI-filmen. Tycker det är ett format som passar dem riktigt bra. Fast det är ju bara vad jag tycker. Jag är väl inte så besviken på att den inte får någon uppföljare. Turtles rockar oavsett vilket så en ny film är väl något jag ser fram emot.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#4 Chrille

Chrille

    Senior Captain

  • Members
  • 769 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 16 July 2008 - 21:26

CGI filmen var helt okej. Jag tyckte att Turtles passade bra i 3D men dock var själva stilen ganska ful... Ser fram emot live-action filmen, älskade den gamla som liten. :)

Edited by Chrille, 16 July 2008 - 21:28.


#5 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 16 July 2008 - 21:58

CGI-filmen var väl inte helt perfekt, om jag ska vara ärlig, även om jag som sagt tyckte om den. Turtlarna såg helt okej ut, slagsmålen tyckte jag också blev bra. Designerna på människorna kunde nog ha varit lite bättre och monstren såg inte så värst hemska ut jämfört med Tokka och Razar i Turtles II. Medan jag gillade konflikten mellan Raphael och Leonardo, hade relationsproblemen mellan April och Casey gärna fått utvecklas lite mer. Storyn kunde nog också ha varit lite mer spännande. Nu låter det nästan som att jag sågar den, men jag är väl en sån som lätt har överseende med bristerna i en film.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#6 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 16 July 2008 - 22:31

Jag älskade också TMNT-filmen. Håller dock lite med om designen på människor och monster.
Men jag skulle ändå hellre se en ny CGI. Känns också lite konstigt att de byter stil på filmen just när de samtidigt gör om TV-serien för att passa CGI filmen eftersom de var så nöjda med den. Men bara den blir bra så kvittar det väl.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#7 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 02 September 2008 - 21:26

Kevin Eastman Talks Live-Action TMNT - Superhero Hype!
Source:RezBlack
September 2, 2008


"Teenage Mutant Ninja Turtles" co-creator Kevin Eastman has confirmed the rumors that Imagi and Warner Bros. are in talks to develop a new live-action movie based on the characters. He posted the following at HeavyMetal.com:

Yes, it is true. Although the CGI film did well enough to warrent a sequel, there has been much talk between Imagi and Warners to do a better "re-invention" (newest Hollywood buzzword) of the TMNT's, in a live action film--like what was done with Batman. Back to basics, back to the origin and the intro of the Shredder, etc...there have been talks, trips to Northampton to talk to Mr Laird, and discussions with the original "first" TMNT film director Steve Barron to come back and do it right--but no official word yet...will keep you posted. Best, Kevin

The CG-animated movie TMNT, which was released in March of 2007, earned $95 million worldwide compared to its $34 million budget.


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#8 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 02 September 2008 - 21:39

En reinvention låter kul, speciellt om Turtles blir lite mer som de var i serierna från allra första början. Vet dock inte om jag är så extatisk över att Shredder kommer vara skurken igen. Fast det är klart, de har kanske inte ett lika stort rogues gallery som t.ex. Batman eller Spider-Man.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#9 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 02 September 2008 - 21:53

Det här lät lite bäyttre nu. En ny Origin film alá Batman Begins hade varit perfekt. Och att Shredder ska vara huvudskurken igen är jag överlycklig för. Han ÄR ju deras Nemesis. Turtles utan honom är som Star Wars utan Darth Vader, Superman utan Lex Luther eller He-Man utan Skellitor. Om dessutom Steve Barron får fria händer (vilket han inte hade när han gjorde första) så kan det bli riktigt bra. :)
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#10 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 03 September 2008 - 11:00

Låter helt klart intressant. Bara att luta sig tillbaka och hoppas på det bästa. :)

#11 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 05 September 2008 - 14:27

Live-action 'Ninja Turtles' rumor deemed bogus - Story @ Comics2Film.com

Fans will recall that eariler in the week news went round the web that 'Teenage Mutant Ninja Turtles' creator Kevin Eastman said the new movie was to be live-action instead of CGI and would be a "back to the basics" re-invention, a la 'Batman Begins'.

Well, Steve Murphy, writer of many a 'Ninja Turtle' non-film project has a different take on things.

"...complete nonsense and entirely untrue [emphasis his]," is what Murphy writes of Eastman's comments on his blog The 5th Turtle. The writer does not elaborate beyond that.

Interestingly, the original posting at Eastman's 'Heavy Metal' message boards has been deleted.

Read the full story


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#12 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 06 September 2008 - 11:06

Betyder det att det inte blir nån ny Turtles-film eller bara att även nästa kommer bli CGI? Själv hoppas jag på det sistnämnda.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#13 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 06 September 2008 - 16:12

Kanske det. Fast man får inte glömma att Steve Murphy har absolut inget med filmerna att göra vilket betyder att han nödvändigtvis inte behöver vara "in the loop" och att Kevin Eastman sa saker förtidigt.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#14 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 09 September 2008 - 17:28

/Film - Hybrid Teenage Mutant Ninja Turtles Movie in Development

Tuesday, September 9th, 2008

Yes, the Kevin Eastman report was inaccurate, but it appears there was some truth behind the rumors after all. TMNT co-creator Peter Laird confirmed to MTV that he has had “several meetings with very interested people” for a live-action / hybrid Teenage Mutant Ninja Turtles film.



#15 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 09 September 2008 - 20:17

Hybrid? :unsure: Säg inte att de tänker ha CGI-Turtles och att resten blir live action? Hellre vill jag ha antingen eller. Kan förstå om man behöver göra t.ex. Hulken i CGI, men TMNT är en helt annan femma. Där har det dugit bra med dräkter och jag tycker de kan hålla sig till det.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#16 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 10 September 2008 - 11:00

Hybrid? :unsure: Säg inte att de tänker ha CGI-Turtles och att resten blir live action? Hellre vill jag ha antingen eller. Kan förstå om man behöver göra t.ex. Hulken i CGI, men TMNT är en helt annan femma. Där har det dugit bra med dräkter och jag tycker de kan hålla sig till det.


Det verkar vara så dom hade tänkt sig.

First Showing - So That Live-Action TMNT Movie is Actually Hybrid?

Laird also went on to talk about how this next film might not exactly be live-action, but a hybrid instead.

"As it stands now, there is no intention of doing another live-action film like the first three, with actors and stuntmen in actual Turtle suits, contrary to what was said by Kevin. We have pretty much decided that the next TMNT movie should be what we've been calling a 'hybrid' — that is to say, live-action humans and sets combined with very realistic CGI Turtles (and possibly some other CGI characters)."



#17 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 23 April 2009 - 12:30

New Teenage Mutant Ninja Turtles Movie Coming! - ComingSoon.net
Source: Variety
April 23, 2009


A big announced for today's 25th anniversary celebration of the Teenage Mutant Ninja Turtles - the heroes in a half shell are returning to the big screen!

Variety says that the Mirage Group, which owns the property, is moving forward with a live-action film focusing on the origins of the iconic crime fighters.

The project, targeted for release in 2011, would mark the fifth big screen outing for the sewer-dwelling heroes Leonardo, Michelangelo, Donatello and Raphael as well as their master Splinter.

Legendary Pictures former chief marketing officer Scott Mednick is producing the new film alongside Galen Walker, who produced the 2007 computer-animated TMNT. Peter Laird, Gary Richardson, Frederick Fierst, Eric Crown and Napoleon Smith III are executive producing the film, which is based on the characters created by Laird and Kevin Eastman.

Laird said the film will remain true to the spirit of the original comic books. He added that the film may employ face replacement technology, which would allow the turtles to be much more expressive.


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#18 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 21 July 2009 - 11:23

'Ninja Turtles' relaunch gets writer - Entertainment News, Film News, Media - Variety


'Ninja Turtles' relaunch gets writer

John Fusco to pen 'Teenage Mutant' for 2011

John Fusco has been tapped to breathe new life into "Teenage Mutant Ninja Turtles."The scribe will pen the live-action pic that producers hope will help relaunch Leonardo, Michelangelo, Donatello, Raphael and their master Splinter in a new film franchise to bow in 2011.

The sewer-dwelling characters, who love eating pizza when not fighting villains, starred in four pics for New Line in the early 1990s that earned more than $323 million worldwide. An animated feature in 2007 helped reignite interest in the turtles, minting $95 million for Warner Bros.

Fusco will certainly be able to handle the action elements.

He's been practicing martial arts since he was 12, and continues to study Shaolin kung fu. He penned last year's actioner "The Forbidden Kingdom," starring Jackie Chan and Jet Li. He also wrote a redo of "The Seven Samurai" for the Weinstein Co. His other credits include "Hidalgo" and "Young Guns."

"It is always exciting when you can come aboard a project that bridges the worlds of what you do with what you love," Fusco said. Fusco will incorporate elements of the "Turtles" comics, created by Peter Laird and Kevin Eastman in 1983, for the new adventure, which is being planned as an origins story.

Scott Mednick ("300," "Superman Returns" and the upcoming "Where the Wild Things Are") and Galen Walker ("TMNT") are producing through Mirage Studios, which owns the "Turtles," and TMNT Prods., respectively. Laird, Gary Richardson, Frederick Fierst, Eric Crown and Napoleon Smith III will serve as executive producers.

No director or studio are yet attached to the project, which is being funded through Lightbox Prods. 4Kids Entertainment is handling licensing for the pic.

Casting for martial artists to perform stunts in the film began over the weekend at the Hollywood and Highland complex.

Fusco's hiring comes as the 25th anniversary of the "Turtles," dubbed "Shell-ebration," ends this week at Comic-Con in San Diego with a panel discussion involving the property's creators and film producers, a screening of the original pic and other promotional activities.


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#19 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 19 March 2012 - 15:40

TMNT Ska inte vara mutanter i nya filmen utan aliens. http://blastr.com/20...utant-ninja.php
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#20 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 19 March 2012 - 17:52

Så fan heller!

Gör om gör rätt! :rant:

Winter is Coming


#21 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 20 March 2012 - 00:20

Håller med! Det här är ju att ändra hela grunden av karaktärerna! :rant: De kunde lika väl göra Superman till en vanlig muterad människa! :urk:
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#22 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 21 March 2012 - 10:56

Jag förmodar att detta kommer att följas av en rad avslöjanden som i tur och ordning offentliggör att sköldpaddorna inte är ninjor, att skölspaddorna inte är tonåringar, samt att sköldpaddorna inte är sköldpaddor.

#23 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 21 March 2012 - 22:37

Hmm, Ninja sköldpaddor från rymden ska visst vara lättare att svälja än muterade. :P Visseligen så var mutagenet i orginalserierna från rymden och en av Turtles skapare ska vara inblandade i manuset.

Bay's reaktion på de 100% negativiteten från fansen var "Chill" och att resultatet kommer bli som vi alla vill att det ska vara. Det är bara ursprunget nsom är annorlunda för att ge en djupare bakgrund.
Robbie Rist som gjorde rösten åt Michaelangelo i de första 3 filmerna och är ett stort fan reagerade mycket negativt och skrev ett argt brev till Bay medans Judith Hoag som spelade April O'Neil och är en gammal vän till Bay stöttar Bay. Brian Tochi som gjorde rösten åt Leonardo i de 3 första filmerna verkar inte bry sig så mycket och tycker de får göra som de vill.

Nu har alltså Bay & Co hela fanskaran mot sig, borde han inte fatta att det är en dålig idé? Vet han inte hur envisa och tjuriga vi fans kan vara? Det är rätt idiotiskt och riskfyllt att köra på det viset. Visst, Bay är inte den ända för de är ett helt gäng som kommer på de här idéerna och är man inget fan så kan det vara svårt att fatta varför folk hänger upp sig men det här är som att göra en Transformers film där Transformers var robotar skapade av människor på jorden något Bay själv har sagt aldrig skulle komma på tal att han gjorde så. Så varför tänker han då inte efter att vi känner likadant om våra muterade sköldpaddor? Kommer filmen heta TANT nu eller?
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#24 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 23 March 2012 - 22:49

I en intervju med regisören till filmen så verkar det som att Bay kanske har sagt lite förmycket då han varken vill bekräfta eller förneka att det som Bay sa stämmer till 100% utan hävisar till det faktum att det Ooze som muterar dem kommer från rymden i alla, inklusive orginal, varianterna utom de första Live-Action filmerna, och att de fortfarande håller på att fundera ut handlingen till filmen med Turtles skapare Kevin Eastman.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#25 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 27 March 2012 - 16:52

Det getingbo som i media går under namnet Turtlegate lär gå i spinn nu när Bay meddelar officiellt att Paramount ändrat titeln till "Ninja Turtles" för att göra den "enklare".

Turles fansen lär behöva stödgrupper innan den här filmen äntrar biograferna. :P

Edited by XC, 27 March 2012 - 16:53.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)