Jump to content

Photo

Wonder Woman - Animerat


  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 05 August 2008 - 00:19

Trailer för kommande animerade PG-13 Wonder Woman film.


http://www.superhero...ews.php?id=7569

Edited by Georgia, 09 October 2011 - 19:28.

Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#2 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 05 August 2008 - 23:57

Me likey :thumbsup:

Winter is Coming


#3 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 06 August 2008 - 00:16

Jag med. En intressant detalj att de säger att "most heroes are made, this one was born" eller nåt...och hon är ju gjord av lera...så hon är väl mindre "gjorde" än vissa andra...jaja ...klippet där hon ler och ska spöa upp någon är tillräckligt snyggt, och ska själv betala för att se den här filmen :) . Kul att DC/WB satsar lite på Wonder Woman. Hoppas det leder till en live action film så framöver.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#4 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 06 August 2008 - 17:05

De syftade förmodligen på att amazonerna på Themyscira föds och uppfostras till att bli krigare. Men med tanke på att hon skapats ur lera var nog deras formulering en smula fumlig.

Iaf, så ser jag fram emot den här filmen. Har sällan läst eller sett nåt med WW bortsett från när hon varit med Justice League, så det ska bli kul att få se henne i en egen film.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#5 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 06 August 2008 - 18:43

Det beror på hur man tolkar ordet lera? :unsure: Born betyder 'född' ja, men även 'skapad' om man slår upp meningen i Babylon. (Lexin ger översättningen "född el. skapt till något").

Jag är dessutom intresserad av filmen. :) Hmm. Kommer filmen vara självförklarande tror ni - eller är det något som man behöver läsa på? :unsure:

Edited by XC, 06 August 2008 - 18:44.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#6 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 06 August 2008 - 20:25

Är en ursprungshistoria som jag uppfattar det. Gail Simone är en av manusförfattarna vilket är passande.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#7 Spacer

Spacer

    Senior Captain

  • Members
  • 591 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 13 August 2008 - 01:31

Kommer säkert se denna filmen förr eller senare gillar ju WonderWoman, och ser bra ut av trailern att dömma. Hoppas med detta leder till en live action film.

#8 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 13 August 2008 - 02:03

Jo jag hoppas på det också. Borde väl vara dags snart för Joel Silver som "producerat" live-action filmen i typ 10 år hur han ska göra filmen.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#9 Spacer

Spacer

    Senior Captain

  • Members
  • 591 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 14 August 2008 - 04:25

Ja, undrar hur många till som hinner pekas ut som huvudrollsinnehavare utav dom 7 -10 tal? som redan varit på tal innan filmen blir av.. Men chanserna kanske ökar för att den blir av nu i.o.m den animerade versionen, och andra bra "DC filmer". Ska bli intressant att se hur man gör med storyn i denna filmen.

Edited by Spacer, 14 August 2008 - 04:26.


#10 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 14 August 2008 - 16:36

Av alla de rykten jag hört så är Megan Gale (som fortfarande är typ castad i JLA projektet som står stilla) det vettigaste.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#11 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 14 August 2008 - 19:20

Ska man tolka att media nämner Gale så mycket i sammanhanget som att filmen (om den nånsin blir gjord) kommer fokusera till en stor del på Wonder Woman? Eller är det helt irrelevant med storyn och har mer med själva journalistiken att göra?


Edit: Oops, glömde bort att den här tråden gällde den animerade WW-filmen. Ska försöka hålla mig till ämnet framöver.

Edited by SwedishSuperhero, 14 August 2008 - 19:32.

"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#12 Spacer

Spacer

    Senior Captain

  • Members
  • 591 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 14 August 2008 - 21:50

Kanske kan vara också för att det ständigt cirkulerar rykten om Wonder Woman filmen som det blir mest snack runt Gail även inom Justice League. Det värsta ryktet jag hörde om potentiell WW var nog Mariah Carey. Gail känns rent spontant som ett passande val. Ett tag var ju Morena Baccarin också inom ryktessvärmen och är ju väldigt porträttlik fast jag vet själv inte så mycket om henne. Mer än att hon var med i Serenity. Var kanske just därför det ryktet uppstod också för att Joss Whedon som väl kommit närmast en filmatisering av de manusskribenter som hunnit jobba med ett manus till en WW? skrev/regisserade Serenity.
Ehm ja för att hålla mig lite ontopic, kul att Gail Simone är med om manus här, ska som sagt bli spännande att se hur temat för handlingen blir för filmen.

#13 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 15 August 2008 - 16:54

Details On The Animated WONDER WOMAN
The producers and directors of the upcoming Wonder Woman DVD movie chatted about mining the Amazon princess's rich history and about putting the women front and center.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#14 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 18 November 2008 - 18:17

WONDER WOMAN animated movie coming March 3rd | Mania.com
From a Press Release

BURBANK, CA, (November 17, 2008) – Embark on a journey of untold beauty, grace and strength as Princess Diana uses her remarkable gifts and evolves into Wonder Woman, the world’s most renowned female super hero. Warner Premiere, DC Comics and Warner Bros. Animation are set to release the all-new animated original movie 'Wonder Woman' on March 3, 2009, distributed by Warner Home Video. 'Wonder Woman' will be available as a Single Disc DVD for $19.98 (SRP), 2 Disc Special Edition DVD for $29.98 (SRP) and Blu-ray Disc for $34.99 (SRP). Order due date for all versions is January 20, 2009. The animated original movie will also be available OnDemand and Pay-Per-View as well as available for download day and date, March 3, 2009.

Produced by the multiple Emmy® Award winning animation legend Bruce Timm, 'Wonder Woman' is an origin-- story and features a stellar celebrity voice cast including Keri Russell (Waitress, Felicity), Nathan Fillion (Desperate Housewives), Alfred Molina (Spider-Man 2), Virginia Madsen (Sideways), Rosario Dawson (Sin City), Oliver Platt (The West Wing) and David McCallum (NCIS).

Wonder Woman' begins on the mystical island of Themyscira, where a proud and fierce warrior race of Amazons resides. They have raised Princess Diana, a daughter of stunning beauty, extraordinary strength and incredible fighting prowess. Diana possesses a host of super human powers granted to her by the gods and goddesses of Olympus and her strength and stamina are unparalleled. When Air Force fighter pilot Steve Trevor crash lands on the island, the rebellious and headstrong Diana defies Amazonian law by accompanying Trevor back to civilization. Meanwhile, Ares (the God of War) has escaped his imprisonment at the hands of the Amazons and has decided to exact his revenge by starting a world war that will destroy them all. It is up to Princess Diana to save her people and the world by using her gifts to become the ultimate 'Wonder Woman'.

Wonder Woman: 2 Disc Special Edition and Blu-Ray versions will feature collectible packaging as well as 185 minutes of incredible bonus features such as:

* Wonder Woman: A Subversive Dream - She is one of the pillars of DC Comics. We examine why Wonder Woman is important in the grand scheme of the DC Super Heroes and how her raw strength and power helped define a new generation of empowered women, who realized that their gifts of intellect and strength were just as powerful as their male counterparts.

* Wonder Woman The Daughters of Myth – The riveting documentary historically defines the meaning of the Amazons and how this links in with the evolution of the Wonder Woman character from comics to screen.

* Audio Commentary - featuring commentary by Gregory Noveck (Senior Vice President, Creative Affairs, DC Comics), Bruce Timm (Producer), Lauren Montgomery (Director) and Michael Jelenic (Screenplay).

* Bruce Timm’s Top Picks

Popular episodes from the Warner Bros. archive of Justice League/Justice League Unlimited animation featuring Wonder Woman; all personally selected by Bruce Timm, producer of this Wonder Woman feature film. All formats include “To Another Shore” and “Hawk and Dove.” Exclusive additions for the Blu-Ray and 2-Disk formats: “Paradise Lost, Parts 1 & 2.”

* Digital Copy Download– Warner Bros. is including a Digital Copy of Wonder Woman on the DVD which will provide fans a legitimate means to enjoy their favorite action hero anywhere they want on their portable video device. Formats supported include: iTunes, Windows Media Player. Restrictions apply. Consult product packaging for details.

* Sneak Peak - The next DCU Animated Original Movie.

* Wonder Woman: The Amazon Princess – This featurette includes both a thumbnail history of the character of Wonder Woman featuring interviews with DC Comics creators and artists (Paul Levitz, Dan DiDio), and behind the scenes footage of the upcoming made-for-DVD release punctuated with interviews from the production staff and voice talent behind the film (Keri Russell, Alfred Molina, etc.)

* Widescreen (1.78:1)

“There is so much enthusiasm and passion from the fans for Wonder Woman, that it was an obvious next step in the DC character pantheon for Warner Premiere to bring to the screen,” says Matt Bierman, Senior Vice President Production, Warner Premiere. “In re-telling this origin story and putting a new spin on it, we think that we have all of the action and emotion that existing fans crave, and the ability to bring in a whole new set of fans with great super hero storytelling.”

“Woman Wonder is one of most iconic figures in pop culture. This movie succeeds in reinforcing her image as a female role model while firmly planting her flag as an epic action adventure heroine,” says Gregory Noveck, Senior VP ­ Creative Affairs, DC Comics, “I think audiences will love this modern take on a classic character.”

"Wonder Woman is an exciting representation of the talent within Warner Bros. Animation, combining Lauren Montgomery's dramatic, intense direction and Michael Jelenic's action-packed, funny script to produce another impressive addition to this division's growing slate of films," explains Sam Register, Executive Vice President, Warner Bros. Animation.

“Warner Home Video is thrilled to be releasing this fantastic animated feature film,” said Amit Desai, WHV Vice President of Family, Animation & Sports Marketing. “Wonder Woman has been an inspiration to women for generations and her physical and mental prowess is sure to impress an entirely new crop of fans in this action-packed original movie.”


Splash Page » Warner Bros, DC Comics Release ‘Wonder Woman’ DVD Specs And Images
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#15 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 19 November 2008 - 00:54

Imponerande mängd extramaterial. Kul!. Fortfarande samma gnäll från min sida att de skulle kunna göra filmerna lite längre, typ 5-10 minuter, finns säkert en bra anledning varför de är typ 75 minuter, men närmare 90 vore bra tycker jag.

Hoppas de släpper en lite längre trailer där man får höra mer av skådespelarnas röster.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#16 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 29 November 2008 - 21:22

Director Lauren Montgomery Discusses 'Wonder Woman' - ComicMix news

Direct to DVD Feature in March

After her successful co-directorial debut on Superman Doomsday, Lauren Montgomery takes full command of the helm for Wonder Woman, the next entry in the popular series of DC Universe animated original PG-13 films. Warner Premiere. The video event is due out on March 3, 2009.

Montgomery has directed an origin story for Wonder Woman that remains true to the title character’s various incarnations while setting the tale in more modern times to allow greater accessibility for a wider audience. Working alongside producer Bruce Timm, Montgomery has brought to life Michael Jelenic’s entertaining script with an impressive balance of explosive action and well-timed humor. A talented artist with a lifetime of experience devoted to drawing and animation, Montgomery is proud to give Wonder Woman her first feature film treatment.

Warner Premiere provided the following conversation with the director.

/.../


Hela intervjun om ni följer länken
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#17 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 04 December 2008 - 23:30

Q&A With “Wonder Woman” Casting/Dialogue Director | Movie Blog | UGO.com




www.wonderwomanmovie.com


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#18 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 05 December 2008 - 15:41

Cover Art för dom olika utgåvorna. ~ DVD Active

Posted Image
Posted Image

Edited by Cartman, 05 December 2008 - 16:54.


#19 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 10 December 2008 - 19:35

IESB.net - Movie News, Reviews, Interviews and More! - Animated WONDER WOMAN to Premiere at New York Comic Con
Big Screen Debut Precedes March 3, 2009 Street Date for Availability on DVD, Blu-ray, OnDemand, Pay-Per-View & Digital Download.

WONDER WOMAN, the highly-anticipated fourth entry in the DC Universe animated original movie series, will receive a big screen premiere at New York Comic Con on February 6, 2009 in the IGN Theater at the Javits Center. The 8:30 p.m. screening will be followed by a panel discussion featuring members of the film’s cast and crew.

Presented by Warner Premiere, Warner Bros. Animation and DC Comics, the all-new Wonder Woman animated original movie will be distributed by Warner Home Video on March 3, 2009. Wonder Woman will be available as a Single Disc DVD, 2-Disc Special Edition DVD and Blu-ray Disc. The animated original movie will also be available OnDemand and Pay-Per-View, as well as available for download day and date, March 3, 2009.

Produced by the multiple Emmy® Award winning animation legend Bruce Timm, Wonder Woman is an origin story andfeatures a stellar celebrity voice cast including Keri Russell (Waitress, Felicity), Nathan Fillion (Desperate Housewives), Alfred Molina (Spider-Man 2), Virginia Madsen (Sideways), Rosario Dawson (Sin City), Oliver Platt (The West Wing) and David McCallum (NCIS).

In addition to the premiere, New York Comic Con welcomes Bruce Timm as a Guest of Honor. Timm joins previously-announced Guests of Honor including Geoff Johns, Jim Lee, George Perez, J. Michael Straczynski, and Michael Uslan.

DC UNIVERSE ORIGINAL MOVIES

Warner Premiere, Warner Bros. Animation (WBA) and DC Comics, began the production and distribution of “DC Universe,” a series of original, animated PG-13 movies in July 2006. This original made for DVD movie is part of the DC Universe series of animated PG-13 films written and directed by acclaimed comic book creators and animators and featuring recognizable talent. WHV will be the exclusive worldwide home entertainment distributor for all DC Universe movies, which will include a slate of 2-3 action-packed films per year. Superman Doomsday, Justice League: The New Frontier and Batman Gotham Knight were the first DC Universe original animated movies. Other DC properties with films in development include Batman, Superman, Justice League, Green Lantern and The Flash.


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#20 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 17 December 2008 - 19:05

IESB.net - Movie News, Reviews, Interviews and More! - MARG HELGENBERGER & DAVID MCCALLUM BRING GREEK MYTHOLOGY TO ANIMATED LIFE IN WONDER WOMAN
Criminal investigation meets Greek mythology when current primetime television stars David McCallum and Marg Helgenberger assume the voices of Zeus and Hera, respectively, for "Wonder Woman," the next entry in the popular series of DC Universe animated original PG-13 films.

Warner Premiere, DC Comics and Warner Bros. Animation are set to release the all-new "Wonder Woman" on March 3, 2009, distributed by Warner Home Video. The animated original movie will also be available OnDemand and Pay-Per-View as well as available for download day and date, March 3, 2009.

McCallum, known to current TV audiences as Dr. Donald "Ducky" Mallard in the hit CBS series "Navy NCIS (Navel Criminal Investigative Service)," adds "Wonder Woman" to an animation resume that already includes the DC Universe movie "Batman Gotham Knight" and TV series "Ben 10" and "The Replacements." Animation is but a side gig for McCallum, though, the actor having achieved legendary status for his two best known roles – in film as Lt.-Cmdr. Eric Ashley-Pitt in "The Great Escape" and on TV as super spy Illya Kuryakin in "The Man From U.N.C.L.E." During his 62-year career, McCallum has played many notable characters in fanboy TV favorites like "Jeremiah," "The Outer Limits" (1963-64 & 1997), "Babylon 5," "SeaQuest DSV, "Alfred Hitchcock Presents," "The A-Team," "The Invisible Man" and "Night Gallery," to name a few.

Helgenberger is an anchor for the patriarch of CBS' current crime lineup, "CSI: Crime Scene Investigation." The actress is approaching her 200th episode as Catherine Willows, the series' female lead. Helgenberger , remembered for her breakthrough, Emmy Award-winning
performance in "China Beach," is no stranger to the sci-fi genre, having starred in "Species" and its sequel on the big screen. The 2005 People's Choice Award winner as "Favorite Female Television Star" has been seen in a variety of roles ranging from feature films ("Erin Brockovich," "Bad Boys," "Always") to top-rated TV series ("ER," "thirtysomething," "Frasier").

And now, McCallum and Helgenberger get to play gods. The two highly-regarded performers answered a few brief questions during their recording sessions for "Wonder Woman." Here's what they had to say …

/.../


Intervju att läsa om ni följer länken
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#21 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 31 December 2008 - 00:15

Screenwriter Michael Jelenic Discusses "Wonder Woman" - - ENewsI.com
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#22 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 16 January 2009 - 23:08

Intervju med Bruce Timm

Bruce Timm Dishes on Wonder Woman - SuperheroFlix.com
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#23 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 26 January 2009 - 21:44

Splash Page » New ‘Wonder Woman’ Movie Images, Vicki Lewis Goes Back To School For Persephone Role
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#24 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 29 January 2009 - 19:22

Nathan Fillion: On voicing Steve Trevor - ComicMix news

Intervjun om ni följer länken
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#25 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 30 January 2009 - 13:54

Harry på AICN har recenserat filmen.

Aint It Cool - Harry says that the new animated Wonder Woman is a wonder!