Jump to content

Photo

Dylan Dog ges ut på svenska av Ades Media!


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#26 Garm (M)

Garm (M)

    Commander

  • Members
  • 250 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 08 May 2014 - 00:58

Är speciellt intresserade av specialarna som medföljer albumen. Är lite av en samlare. Så i och för sig skulle dom andra specialarna vara av intresse med, men seriemässor och liknande besöker jag sällan. Det kanske är något som ändras i och med Comic-Con Stockholm om serier får ordentligt med plats där. Så eftersom jag bara har hunnit med att köpa det första albumet och därmed även missat den specialaren så skulle det kännas fint om man kunde ordna den genom dig och så får jag se till att köpa övriga album där dom även erbjuder respektive specialare. Får dra iväg ett mejl till dig och se vad som går att fixa.

 

Keep up the good work!



#27 DarkBeast

DarkBeast

    Commander

  • Members
  • 255 posts
  • Location:Risliden

Posted 06 August 2014 - 21:50

prenumeration_MM-715x1024.jpg

 

Mer information: http://adesmedia.se/prenumeration/


Jag tycker inte om att prata om tvångstankar men jag kan inte låta bli.

#28 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 06 August 2014 - 23:25

Bra erbjudande och passande för dom som kanske har lite svårt att få tag på albumen. Jag hoppas att flera nappar och både upptäcker hur bra DD är och samtidigt även stödjer utgivningen av fler album.



#29 DarkBeast

DarkBeast

    Commander

  • Members
  • 255 posts
  • Location:Risliden

Posted 07 August 2014 - 10:37

Precis, målgruppen är de som inte har någon seriebutik i närheten och vill få tag på specialutgåvorna också. Prismässigt kommer det (åtminstone i längden) bli billigare om man kan köpa direkt från en butik.

Givetvis är Adlibris och sånt billigare också, men där kan man inte beställa specialutgåvorna.

 

På tal om det Garm - har du alla specialutgåvorna? Om inte, hör av dig. "En seriemördares bekännelser" har jag snart inga ex kvar av själv (men den kan finnas hos seriebutiker som köpt in Dylan)


Edited by DarkBeast, 07 August 2014 - 10:41.

Jag tycker inte om att prata om tvångstankar men jag kan inte låta bli.