Jump to content

Photo

R.I.P. Paul Walker


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 01 December 2013 - 06:00

40-åriga Paul Walker, skådespelare känd från Fast And Furious, har dött i en bilolycka. Paul var mitt inne i inspelningen av den sjunde filmen i franchisen, regisserad av James Wan.

http://www.comingsoo...s.php?id=111931


Edited by Garm, 12 August 2014 - 00:51.
Tillägg av taggar.

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#2 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 01 December 2013 - 06:12

Jag skrev om det nyss i Fast & Furious filmtråden. Verkligen tragiskt och shockerande. Svårt att fatta.
 

Det är med ett tungt hjärta jag meddelar att Paul Walker, bäst känd som Brian O'Conner i Fast & Furious filmerna, har omkommit i en tragisk bilolycka när han åkte en racerbild på en välgörenhetsgala. Även personen som körde honom omkom.[/font]
Han blev endast 40 år gammal.
 
Då det hela inträffade för bara några timmar än så är det omöjligt att veta hur de ska göra med Fast & Furious 7 som de höll på att filma just nu men då de började redan i September så är de troligen mäst klara vid det här laget. Troligen kommer väl filmen göras lite till en hyllning till honom och jag hoppas de lyckas ge karaktären ett fint avslut på något vis då det här, på många vis, var hans serie.
Det viktigaste är dock att en bra skådespelare och, efter vad jag har hört, en fin person nu inte längre finns.
 
R.I.P!


Edit: OK, det verkar som att han inte åkte racerbil på en välgörenhetsgala. Han och en vän var påväg hem från en gala för välgörenhetren "Reach Out Worldwide" som han själv har skapat för barn över hela världen, när hans vän tappade kontrollen på bilen och körde in i en telestolpe och ett träd. Bilen ska ha exploderat direkt så det hela gick väldigt snabbt.


Edited by Crusader, 01 December 2013 - 13:54.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#3 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 01 December 2013 - 09:07

Chockerande och väldigt trist.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#4 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 01 December 2013 - 11:26

Verkligen sorgligt. Kompisen var tydligen racerförare och det måste ha gått väldigt fort med tanke på hur förstörd bilen var. Farligt med ny snabb bil.

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#5 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 01 December 2013 - 13:57

Ja, jag såg också bilder poå hur bilen såg ut. Fanns ju ingenting kvar. Hade det inte varit för att man såg en hjul hade man knappt kunnat se att det ens var en bil.

Hemskt tragiskt, speciellt för hans vänner och familj. För att inte glömma hans 15-åriga dotter som nyligen hade flyttat till honom för att umgås mer med honom.


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#6 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 01 December 2013 - 17:44

Åh, tråkigt med dottern :(

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#7 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 01 December 2013 - 19:06

Ja, verkligen. Och jag kan verkligen sätta in mig i det då min bror och hans dotter är i exakt samma åldrar.


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#8 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 02 December 2013 - 22:55

Väldigt trist. Å vilket sätt att dö sen, speciellt med tanke på hans medverkan i F&F filmerna.


Winter is Coming


#9 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 03 December 2013 - 06:16

Casten till F&F filmerna har skrivit lite vad de känner och en del är verkligen tårskapande. Och Gangster rapparen RZA gjorde en minnes-låt när han fick höra vad som hade hänt.


Edited by Crusader, 03 December 2013 - 06:21.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif