Jump to content

Photo

Dr Who - Spoilers säsong 5/31


  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#26 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 27 March 2010 - 03:41

Längre trailer:

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#27 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 27 March 2010 - 15:45

:thumbsup:
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#28 Sparks

Sparks

    Commander

  • Members
  • 238 posts
  • Gender:Female

Posted 02 April 2010 - 21:15

I morgon smäller det :D

Här är ett litet klipp:

Edited by Sparks, 02 April 2010 - 21:16.

Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side, kid.


#29 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 02 April 2010 - 21:46

Har visst glömt att slänga in den nya trailern här, ser jag:


//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#30 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 02 April 2010 - 21:55

Nej, jag SKA inte kolla. Jag kan hålla mig tills imorgon. :D
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#31 Sparks

Sparks

    Commander

  • Members
  • 238 posts
  • Gender:Female

Posted 02 April 2010 - 22:03

Ska bli kul med en ny doktor tycker jag. Undrar hur han är

Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side, kid.


#32 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 02 April 2010 - 22:06

Dumma vi som frestar Crusader så... :P

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#33 Sparks

Sparks

    Commander

  • Members
  • 238 posts
  • Gender:Female

Posted 02 April 2010 - 22:13

Kolla på klippet... Du vet att du vill....
Kollla... Kolla... (föreställ dig nu detta till en hypnotiserande röst)

:)

Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side, kid.


#34 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 02 April 2010 - 22:32

Ja, verkligen. :P Men visst ska det bli underbart med en ny säsong. Med en ny Doktor och ny Show Runner som dessutom råkar vara den som skriver de bästa avsnitten till serien.
Någon mer än jag som hoppas på mer återkommande fiender och lite oftare? För att inte tala om mer kopplingar till den gammla serien.

Ska bli kul med en ny doktor tycker jag. Undrar hur han är

Ja, det ska bli intresant. Jag var först lite orolig att han skulle härma David Tennant's Doktor (hur mycket jag än gillade David Tennant's Doktor så ska det vara en ny så ska det vara en NY) men så verkar det inte bli. Bara det att de visar Doktorn med en pistol i högsta hugg verkar peka på det. Och han verkar vara lite agresivare. Kan man hoppas på en Doktor som inte jämrar sig och deppar ihop så fort en fiende måste stoppas? Lite hårdare och tuffare men fortfarande samma gammla roliga härliga Doktor.



Läst precis förklaringen till varför serien produceras som Series One. Steven Moffat gillar inte att att det här kallas för säsong 5 utan anser att det är säsong 31 och ska ha sagt att om den inte får vara säsong 31 så ska den vara säsong 1 för han vill inte att den ska vara säsong 5.
Avsnitten produceras iallafall som 1x01-1x13 men på DVDn kommer det stå Series 5 för att inte förvirra fans. Men ingen reklam kommer kommer kalla serien för Series 5 utan istället för New Series.
Det verkar som att Steven Moffat vill få BBC att gå tillbaka till den gammla räkningen och annars envisas om en ny serieräkning.

Edited by Crusader, 02 April 2010 - 22:51.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#35 Magnus

Magnus

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,097 posts
  • Gender:Male
  • Location:Onsala

Posted 03 April 2010 - 14:38

Ah så Moffa menar då Series (Thirty)-One , det låter lovande. ^^

På tal om trailers Jag tycker den dalek man ser i trailers ser ut att komma från gamla serien

Det jag skulle vilja se i nya serien, är något avsnitt/film där doktorn möter en tidigare inkarnation av sig själv, t.ex nr 10 möter nr 11 ;)

#36 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 04 April 2010 - 02:59

31x01: The Eleventh Hour

Jag är inte så galen i avsnittet. Speciellt i början var det lite för galet. Men första avsnittet med en ny Doktor är alltid svårt så jag försöker ta det för det. Jag minnas att jag kände samma sak för 10:e Doktorn.
Att Matt Smith använde 10:e Doktorns utryck och ibland verkade härma honom var något jag inte gillade men jag hoppas att det bara var för att han precis har regenererats. Jag vill att den nya Doktorn i grunden ska vara väldigt olik den förra (fast samtidigt givetvis vara samma Doktor) med egna fraser och beteende.

Men jag vill klargöra att jag tyckte inte att avsnittet var dåligt eller så. Det tog sig väldigt bra sen. Och jag gillade faktiskt Amy the kissing Call Girl.

Men sprickor i Universum ser intresant ut som Arc. Jag undrar just vilka det kan visa sig ligga bakom det och vad som är säsongens fiende. Fast det är ju en ny era nu med Moffat så kanske kör de inte likadant som innan med en specifik säsongsfiende?

Trailern i slutet var iallafall mycket lovande.

Edited by Crusader, 04 April 2010 - 03:00.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#37 Wylie Times

Wylie Times

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,204 posts
  • Gender:Male
  • Location:Location Location

Posted 06 April 2010 - 23:52

3101

Jag tyckte det vara bra för att vara ett post-regeneration avsnitt för dom brukar alltid var rätt dåliga. Doktorn har alltid "regeneration sickness" och skådisen försöker hitta rollen. Egentligen är det ett bra sätt att göra det på men det gör avsnitten väldigt spretiga och lite för mycket barnprogram som tidigare nämnts. Det tar alltid ett par avsnitt innan den nya skådespelaren hittar sin version av Doktorn också så det är tidigt att säga nå än men Smith verkar helt ok än så länge tycker jag. Amy kan mycket väl bli en bra companion också. Jag hade hoppats att Moffat skulle ta lite mer avstånd från nutida jorden än RTD gjorde men det verkar inte bli så då Amy hade en hel del kopplingar kvar inklusive ett bröllop.

För övrigt på tiden att dom gjorde om kontrollrummet. (Det gjordes med jämna mellanrum i den gamla serien)

"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter


#38 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 07 April 2010 - 00:44

För övrigt på tiden att dom gjorde om kontrollrummet. (Det gjordes med jämna mellanrum i den gamla serien)

Ja, typ vart 10:e år. ;)
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#39 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 09 April 2010 - 19:27

Ingen trailer, men väl lite mat:


//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#40 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 11 April 2010 - 00:25

31x02: The Beast Below

Det här var bra. Nu börjar man känna av den nya Doktorn och se skillnader på honom och Doctor 10.
Vad jag skrattade när Doctor förklarade sina regler om hur han aldrig lägger sig i och plötsligt dök han upp på skärmen där han tröstade en liten flicka. :P
Har de där rymdvalarna nämnts innan? Jag tycker mig känna igen det.
"Cliffhangern" i slutet, undrar om det är något de kommer köra med nu att varje avsnitt är sammankopplade. Som t ex Amy hade fortfarande sina nattklädrer på sig i det här avsnittet och i slutet fick de ett telefonsamtal från World War II's England där man såg en Dalek skugga.

Och trailern i slutet gjorde mig nästan hysterisk. Jag längtar så till nästa avsnitt. Det verkar vara riktigt klassiskt Doctor Who av 3:e Doctor typen och kan vara hur bra som helst. Men usch. En hel vecka till!!!
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#41 Sparks

Sparks

    Commander

  • Members
  • 238 posts
  • Gender:Female

Posted 11 April 2010 - 23:45

Tyckte avsnittet var spännande. Och lite sorgligt. Lite läskigt också (men det kan ju bero på att det är mitt i natten).

Jag ser så framemot att få se mer av 11:e Doktorn. Och Amy (men Amelia var faktiskt ett coolare namn).
Och vad tror ni om det här med hennes kille? Är det samma som med Rose och Mickey eller? Eller ja, antagligen inte exakt samma. Undrar hur det går för Rose och den andra doktorn förresten.... Måste ju vara extremt skumt för nuvarande doktorn om han skulle stöta på dem.
Jaja, nu ska vi inte älta det utan se framåt.

Typiskt att man måste vänta en vecka till också.

Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side, kid.


#42 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 12 April 2010 - 00:01

Amy pretty.. :D

Intressant att Moffat kör med ungefär samma race som RTD gjorde i början:

1) Nutid
2) Framtid
3) historisk

Jag förväntar mig Raxa... raksa.. raxacoricofallapatorius i de två nästföljande avsnitten bara för det... :P

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#43 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 18 April 2010 - 02:01

31x03: Victory of the Daleks

För det första. UNDERBAR titel! Klassisk!

Aaah, underbart avsnitt! Gammla goda Daleks är tillbaka till orginalet igen. Och de vann vilket betyder att de kan åter igen dyka upp lite då och då fast nu med andra motiv än att försöka återskapa sin ras. Det var lite tröttsamt att varje gång Daleks var med så handlade om deras försök att återvända till sin storhet. Nu kan de koncentrera sig på att invadera universum, som det ska vara.

Jag gillar verkligen Amy. Hon kommer på lösningar och är väldigt mycket jämnställd med Doktorn.

Churchill var perfekt spelad och de hade verkligen hittat rätt skådespelare.

Episk cool rymdstrid föresten. :D
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#44 Sparks

Sparks

    Commander

  • Members
  • 238 posts
  • Gender:Female

Posted 18 April 2010 - 20:05

Trevligt avsnitt.
Färgglada Daleks? Lite oväntat
Jag trodde ett tag att de skulle klona Doktorn med det där ägget som de hade, haha.

Vad tyckte ni om Trailern för nästa avsnitt? Var det verkligen River Song? Intressant i så fall. Och "Blink" är verkligen ett av mina favoritavsnitt så det ska bli spännande att se om nästa avsnitt är lika läskigt som det var.

Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side, kid.


#45 Sparks

Sparks

    Commander

  • Members
  • 238 posts
  • Gender:Female

Posted 02 May 2010 - 10:48

The time of Angels/Flesh and Stone

Bra avsnitt. Trevligt att se River Song igen, men när får man veta vem hon är egentligen? (fast det är ju ganska spännande att inte veta också, skulle nog bli besviken om det avslöjades för snabbt) Och vad var det hon sa om att ha dödat den bästa man hon känt? Dödar hon Doktorn i framtiden? Eller är det för lätt? Eller kommer Doktorn se till så att det aldrig händer.
Det poppar bara upp mer frågor hela tiden känns det som. Börjar gilla Matt Smith mer och mer dock. Trodde att jag skulle ha svårt att "gå vidare" - men jag tycker han är skitbra.

Och vilken knäpp Amy verkade få när de kom tilbaka till hennes hus. Vad handlade det om?

Jag vill se resten av den här säsongen, nu tack!

Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side, kid.


#46 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 04 May 2010 - 10:52

Angående Graham Norton-reklamen i slutet av "Time of Angels" (om ni hade otur nog att se den versionen)


//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#47 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 10 May 2010 - 02:49

31x04: The Time of Angels

Undrar hur frestade de var att kalla avsnittet "Maze of the Dead". :P
Mycket bra avsnitt. Kul att se River Song igen. Jag vill ju veta hur deras förhållande har utvecklats som det har. Känns som att Doktorn har träffat henne mellan avsnitt någon gång också för det lät så när han sa att de alltid träffas i oordning. Irriterande för doktorn att hon har den här stora kopplingen till honom som han inte har fått ännu. Hon är gift med honom men han har inte gift sig med henne ännu. :D
Jag skrattade gott när Doktorn berättade för Amy hur mäktiga orden på lådorna kan vara och när hon frågar vad den här säger så svarar han "Hi, sweetie". :D
Cool räddning föresten.
Vad är hennes mörka hemlighet? Vem eller vad är hon?

Jag gillar verkligen Amy. Hon kan mycket väl bli min favorit.



31x05: Flesh and Stone

Angel-Bob. :lol: Bästa skurk-namnet hitils. Alla hans nemesis får mäktiga namn. Dalek's Davros, Cybermen's Supreme Commander, Time Lord's The Master och nu Weeping Angels' Angel-Bob. :lol2:

Mycket bra avsnitt och bra avslutning på dubbelavsnittet. Weeping Angels var mycket mer kusliga nu än i Blink. Jag är en av de få som blev grymt besviken på Blink för när man fick veta sanningen om vad som hände när Weeping Angels rörde en så slutade de vara kusliga. Skickar en bakåt i tiden. Fy vad hemskt. :rolleyes
Nu var de iallafall mer kusliga. Dessutom kändes det mer episkt att de nu var ett hot för hela universum.

Blev överaskad att de tog tag i den mystiska sprickan redan nu. Steven Moffat visar att han kör sitt eget race och väntar inte med saker till slutet av säsongen som det var tidigare. Så, en gigantisk explosion kommer orsaka att dåtid, nutid och framtid spricker och kan betyda slutet för hela universumet. Det ända som kan täppa hålet är något som har tillräklig koppling till tiden och Doktorn nämner möjligheten att han's offer kanske är den ända möjligheten.

Så River Song har mördat någon fantastisk person. Låter väldigt mycket som att det är Doktorn och han verkade också tro det. Men varför? Kan det vara så att hon offrar honom för att rädda universumet eller något sådant? Men hon blev fängslad för det så där måste finnas en orsak till det.
Jag börjar undra om de verkligen är gifta. Hur kan Doktorn gifta sig med henne? Ännu finns där inget med henne som skulle få honom att gifta sig och han skulle aldrig gifta sig med en mördare. Kan ju vara så att hela giftemålet var något de blir tvingade till i ett senare uppdrag för någon anledning. Innan trodde jag att det kanske var av sympati för Doktorn visste att hon kommer att dö men nu verkar det inte alls så.

Hahah, vad roligt när Amy anfaller Doktorn och hans försök till nekande är "But your Amy". :P Han ser ju uppenbarligen fortfarande Amy som den lilla flickan.
Men jag tror inte att Amy är kär i honom. Jag tror att hon bara är förvirrad och vet inte hur hon ska hantera kännslorna hon har för mannen som hon har väntat på i större delen av sitt liv.



31x06: Vampires in Venice

Underbart avsnitt. Kändes lite som en film. :P
Jag gillar Rory. Han är hur rolig som helst. han får gärna stanna kvar i serien ett längre tag. Som Restless så föredrar jag när det är fler personer i TARDIS.
Heh, kul hur Rory är den ända som fattar hur den är större på insidan.
Kul hur Amy och Doktorn blir glada över möjligheten att det är Vampyrer och Rory kan bara inte fatta hur de kan gilla all den här faran och konstigheterna. :P

Väldigt rolig scen när Doktorn hoppar upp ur tårtan likaså de saker han sedan säger.

Verkligen synd och sorgligt att mannen och hans dotter dog. Heh, jag skrattade gott när han hade Rory's tröja på sig. :D

Jag gillade verkligen scenen när Doktorns papper visar vem han verkligen är. Jag försökte se vad där stod. Såg bara att det började med "Dr" samt ett V eller J. Jag skulle gissa på att där stod "Dr. J. Smith" eller något sådant.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#48 Sparks

Sparks

    Commander

  • Members
  • 238 posts
  • Gender:Female

Posted 18 May 2010 - 21:15

Amy's choice

När jag först såg trailern för avsnittet tänkte jag att det var hur uppenbart som helst vilket som var verkligheten och vilket som inte var det - men jag hade fel (till min stora glädje).

Rörande att se hur mycket Amy bryr sig om Rory trots allt. Men det var ju ändå konstigt att hon inte sagt att hon älskade honom när de ska gifta sig (Och i drömmen hade det dessutom gått 5 år till).
Jag är väldigt förvirrad över Amy/Rory, först verkar hon bara vilja ha doktorn som vän, sen är hon intresserad av honom, sen är allt "som vanligt" igen... Jaja, vi får väl se hur det utvecklar sig. Jag vet att många har jämfört Rory och Mickey. Jag tycker bättre om Rory. Mickey och Rose verkade aldrig riktigt kära i varandra heller (Men nu är det ett tag sedan jag såg första säsongen så mitt minne är lite dimmigt).

Jag kunde aldrig ha gissat vem "Dream Lord" egentligen var om inte Doktorn hade sagt det. Tycker han verkligen så illa om sig själv?

Det kanske inte var det mest actionfyllda avsnittet (Äldre människro som rör sig i slow motion och en livlös Tardis) men definitivt spännande och MYCKET intressant.

Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side, kid.


#49 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 18 May 2010 - 21:17

Tycker han verkligen så illa om sig själv?


Se "Trial of a Timelord" så har du svaret.. ;)

Ja, alltså.. :P

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#50 Sparks

Sparks

    Commander

  • Members
  • 238 posts
  • Gender:Female

Posted 18 May 2010 - 21:23

Tycker han verkligen så illa om sig själv?


Se "Trial of a Timelord" så har du svaret.. ;)

Ja, alltså.. :P


Har tänkt titta på de gamla avsnitten men det är svårt att veta vart man ska börja...
Såg lite av "The Five Doctors" igår och "Castrovalva" men eftersom jag började titta på båda samtidigt så blev det bara väldigt förvirrande.

Vilken doktor är det som spelar i Trial of the timelord?
Har du sett alla de gamla säsongerna och Har du några tips på vart man ska börja någonstans? :)

Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side, kid.