Jump to content

Photo

Captain America: The First Avenger


  • Please log in to reply
234 replies to this topic

#26 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 22 May 2008 - 17:42

Ah, ett mycket klokt val. Nu är det alltså klart att Cap Am kommer utspela sig under 40-talet. :)

Och skölden i Iron Man är alltså inte ett påskägg bara?? Det var som attans.

#27 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 13 June 2008 - 10:45

Rumor: Marvel Wants Leonardo DiCaprio For Captain America. Or Brad Pitt.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#28 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 13 June 2008 - 11:19

Tja, kanske? Han är en duktig skådespelare och skulle säkert bli bra om han kanske lade på sig lite muskler. Brad Pitt känns lite...ja, han är på något sätt för stor för rollen, ingen lär väl se Cap/Steve Rogers, utan bara Brad Pitt.
*Hockey och superhjältar*

#29 Wylie Times

Wylie Times

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,204 posts
  • Gender:Male
  • Location:Location Location

Posted 13 June 2008 - 12:53

Det är väl samma sak med DiCaprio och ingen av dom passar imo i rollen.

Då ser jag faktiskt hellre McConaughey i rollen.

"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter


#30 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 13 June 2008 - 21:50

DiCaprio har jag lärt mig att uppskatta på senare år men som Captain America vill jag verkligen inte se han som!
Bättre att försöka hitta nån okänd talang :)

Winter is Coming


#31 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 13 June 2008 - 22:54

DiCaprio ryktades ju vara påtänkt som både Spider-Man och Iron Man en gång i tiden. Jag tar den uppgiften på lika stort allvar som påståendena om att Justin Timberlake och David Boreanaz skulle vara heta till en viss superhjälteroll.

Cap är nog en jäkligt svår figur att hitta en skådis till, särskilt för att vara en seriehjälte. Och hur ska de göra när de filmar Steve Rogers innan han får supersoldat-serumet? I serierna går han från en liten spinkis till ett muskelberg. Hur ska de tackla det i en film? Datateknik? Kanske leta reda på ett par bröder som spelar Rogers före och innan serumet?
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#32 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 25 July 2008 - 18:42

Captain Jack = Captain America? - Slice of SciFi
Could Torchwood boss Captain Jack Harkness end up being Captain America? If rumors prove true then the answer is yes.

At the San Diego Comic Con actor John Barrowman, the man behind that famous WWI army coat in BBC’s hit show “Torchwood,” was asked if he has been approached for the role of that other famous Captain. Sitting in on a Torchwood panel Barrowman, after much persuasion, finally admitted that he has been in substantive talks to portray the famous Captain for the May 2011 film “The First Avenger: Captain America.”

Barrowman certainly has the looks and build for the role and his fans are hoping he gets the part.

Stay tuned to Slice of SciFi for updates on all the latest “Torchwood” and “Captain America” developments.


SDCC: Torchwood Star Up for Captain America? - ComingSoon.net


John Barrowman as Captain America? Never Gonna Happen. | BeyondHollywood.com | Asian, Foreign, Horror, and Genre Movie Reviews and News
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#33 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 25 July 2008 - 22:29

Rent utseendemässigt tyckte jag han verkade passa rätt bra, så länge han blonderade håret. Men eftersom jag inte kan minnas att jag sett honom agera (har aldrig haft tillfället att se Torchwood) kan jag inte uttala mig om det. För min del är det skit samma vad för läggning han har, men visst finns det tråkigt nog en del som inte skulle ha överseende med det. Hoppas det blir en ändring på det en vacker dag.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#34 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 08 September 2008 - 20:59

Splash Page » EXCLUSIVE: Is Will Smith The New Captain America?

:lol:
Det skulle jag vilja se :rolleyes:
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#35 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 08 September 2008 - 21:19

Splash Page » EXCLUSIVE: Is Will Smith The New Captain America?

:lol:
Det skulle jag vilja se :rolleyes:

Och vad hade det varit för fel på det? :angry: Ingen rasism på det här forumet, tack! <_<



Heh, skämtade bara. :P

Det hade varit rätt coolt. Men knappast passande när man tänker på att Cap skapas på 40-talet under en tid då de flesta svarta i militären fick nöja sig med att vara kock och städare. Att regeringen skulle välja en svart man till deras topphemliga projekt som skulle vara räddningen mot det Nazistiska hotet?
Som jag minns det så gick Cap också undercover i Tyskland på vissa uppdrag. Lär ju vara lätt för en svart man att smälta in i Nazi-Tyskland. :rolleyes:
Personligen älskar jag Will Smith och han är en favorit för mig, men jag kan inte e honom som Captain America. Möjligen då en modern variant som inte härstammar från WWII men hur kul hade det varit?

Edited by Crusader, 08 September 2008 - 21:22.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#36 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 08 September 2008 - 21:40

Tror inte att han skulle spela Steve Rogers. Däremot har det avslöjats att en svart man, Isiah Bradley, var en testperson på supersoldatserumet före Steve. Bara det att en roll som honom väl knappast skulle ha en större del i en Cap-film, och då kan man ju undra om Will Smith skulle gå med på att spela en mindre roll. Så näe, tror inte ens nästan på det här.
*Hockey och superhjältar*

#37 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 08 September 2008 - 23:49

Skulle vara rätt usel Hollywoodcasting det här och har svårt att tro att nu när Marvel har såpass mycket makt med sina filmer att de skulle göra något sånt här. Kanske de kan sen ha Woody Harrelson som Falcon? och killen som spelar Hiro i "Heroes" som Bucky?, sen kan vi kanske slänga in Jack Black som "Red Skull" och David Boreanaz kan göra en Marvel-cameo som Black Widow. Finns svarta karaktärer från både Marvels och DCs universum och Hollywood borde satsa på att göra filmer av de karaktärerna, och Marvel och DC borde satsa mer på egna tidningar för karaktärer som inte är vita.

Will Smith spelade var ju med i "Wild Wild West" där han spelade en karaktär som ursprungligen var vit. Och det var också (förutom att vara en skitfilm) typisk Hollywoodisering av nånting som gjorde att alla som har någon som helst kunskap av USAs historia vet att det inte riktigt var "realistiskt". Var t om mindre realistiskt än Jon Peters jättespindlar. Samme Peters ville ju även ha Will Smith som Superman. I en intervju för MTV i somras då Smith promotade "Hancock" sa han så här

"The last 'Superman' I got offered," Will Smith revealed recently, reminiscing about the time he passed up the "Superman Returns" role that eventually went to Brandon Routh, "the script came, and I was like, 'There is no way I'm playing Superman!' Because I had already done Jim West [of 'Wild Wild West'], and you can't be messing up white people's heroes in Hollywood!"

Laughing, the king of the 4th of July weekend added, "You mess up white people's heroes in Hollywood, you'll never work in this town again!"



http://www.mtv.com/m...297/story.jhtml

Notera dock att Will Smith blev erbjuden "Superman" långt innan WB hade gett "Superman Returns" jobbet till Bryan Singer.


Tror och hoppas att det här är ett typiskt rykte som inte har någon sanning i den. Smith får gärna göra flera "Hancock" filmer, superhjälte genren beöver mer filmer som inte bara handlar om vita snubbar, men "Captain America" är verkligen inte ett passande projekt för honom.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#38 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 09 September 2008 - 06:46

En fördel med att casta Smith som Cap America vore att kostymmakarna inte skulle behöva ha några vingar på huvan. Inte med de öronen. :P
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#39 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 09 September 2008 - 12:17

Ain't It Cool - Awww Hell Yeah! Will Smith Is Not Captain America!

Monday, September 8, 2008

Hey folks, Harry here to restore your faith in the world - Multiple sources from MARVEL have confirmed that Derek Luke, of Spike Lee's MIRACLE AT ST. ANNA, doesn't know what he's talking about when it comes to Will Smith and CAPTAIN AMERICA. Marvel never offered the part, nor did they approach or entertain a conversation about Will Smith for CAPTAIN AMERICA. That said - I'm sure they have a few parts that they'd like him for, just not Captain America.

So there ya go. They haven't gone insane and we don't need to be confused, angry and scared about it anymore.


Edited by Cartman, 09 September 2008 - 17:16.


#40 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 29 September 2008 - 18:57

Will Smith will be Captain America in a Barak Obama Administration
Just when the black Cappy rumor seemed to be quashed, Marvel's elder statesman enters the debate, and injects a bit of politics.

According to contactmusic.com, the movie based on the patriotic comic book hero will be made by 2011 and actor Matthew McConaughey is being linked with the role--although he claims to be clueless. But Lee has hinted that the lead could go to Smith if Obama becomes the first black president.

Lee said: “I would love us to do something with Will Smith. It would be a real leap to make Captain America black…then again, I don’t know. It might be a really smart thing. If Barack Obama becomes president, who knows… suddenly a lot of our characters will be black.”


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#41 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 29 September 2008 - 22:18

Marvel Movies Date Updates from Paramount

We've just got word that there are some changes to the CBM calendar. Check out which films are affected.

Here's the meat and potatoes...
/.../
May 6, 2011 - The First Avenger: Captain America
/.../


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#42 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 30 September 2008 - 00:24

Bör nämnas Georgia, att den där grejen med Stan Lee, var bara ett rykte som kom till sig av dålig faktakoll bland journalisterna...

Läs mer här.

http://blog.newsaram...e-misinterpret/

#43 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 06 October 2008 - 10:57

First Showing - The First Avenger: Captain America Synopsis Revealed

October 5, 2008
Source: Film School Rejects

We already confirmed back in May after Marvel's announcement of The First Avenger: Captain America that the film would be set in WWII. But an actual plot synopsis beyond that hasn't ever been released. In the latest issue of Production Weekly, a new full plot synopsis for the project was published.

"Born during the Great Depression, Steve Rogers grew up a frail youth in a poor family. Horrified by the newsreel footage of the Nazis in Europe, Rogers was inspired to enlist in the army. However, because of his frailty and sickness, he was rejected. Overhearing the boy's earnest plea, General Chester Phillips offered Rogers the opportunity to take part in a special experiment… Operation: Rebirth. After weeks of tests, Rogers was at last administered the 'Super-Soldier Serum' and bombarded by 'vita-rays.' Steve Rogers emerged from the treatment with a body as perfect as a body can be and still be human. Rogers was then put through an intensive physical and tactical training program. Three months later, he was given his first assignment as Captain America. Armed with his indestructible shield and and battle savvy, Captain America has continued his war against evil both as a sentinel of liberty and leader of the Avengers."



#44 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 06 October 2008 - 15:24

Inte direkt någon ny information om man har lite koll på serierna... :rambo:
*Hockey och superhjältar*

#45 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 06 October 2008 - 15:35

Inte alla som har det och så har inte synopsis nämnts fram tills nu. :)

#46 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 06 October 2008 - 15:42

Menade mest att det inte behöver ses som spoilers direkt.
*Hockey och superhjältar*

#47 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 06 October 2008 - 22:14

Inte direkt någon ny information om man har lite koll på serierna... :rambo:

Och jag har aldrig läst serierna och ändå var det inget som var nytt för mig :)

Winter is Coming


#48 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 06 October 2008 - 22:19

Tack för stödet av min tes där. :)
*Hockey och superhjältar*

#49 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 10 November 2008 - 12:12

Official SciFiNow News Blog » Blog Archive » Captain America gets director
Joe Johnston, director of Jurassic Park III and the forthcoming The Wolf Man, has signed on to direct Marvel Studios’ First Avenger: Captain America, its big-screen take on its famous comic book character.

Producer Kevin Feige (Iron Man, The Incredible Hulk, Spider-Man 3) says of Johnston’s appointment: “This is a guy who designed the vehicles for Star Wars, who storyboarded the convoy action sequence for Raiders Of The Lost Ark… You can look at pieces of his movies and see how they lead to this one.”

No writers have yet been hired for the movie, which is slated for a 2011 release.


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#50 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 10 November 2008 - 14:19

NÄMEN! Roligt att det finns en regissör nu. :) Och han låter lovande dessutom, verkar ha en hel del erfarenhet inom branschen, trots att han är lite av en doldis. Hoppas vi har en ny Favreau här.