Jump to content

Photo

Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. !!!SPOILERS!!!


  • Please log in to reply
108 replies to this topic

#101 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 22 May 2014 - 10:35

Jag gillade inte riktigt sista avsnittet. Jag tycker serien var som bäst i typ 3-4 avsnitt innan finalen. Man visste ju att man kommer ha en "kändis cameo" i sista avsnittet så de borde ha hållit hans namn bort från förtexterna. 

 

Sen har jag diggat Hydra :). Coola skurkar, första skurk-organisation jag skulle kunna tänka tjänstgöra för :) ;) 


Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#102 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 22 May 2014 - 21:22

Då får jag skaffa Premium. Det är jag för snål för.

#103 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 24 May 2014 - 20:17

Är finalen ute nu?? Då får jag bestämt ta och dra ner den! =)

 

Jag gillade inte riktigt sista avsnittet. Jag tycker serien var som bäst i typ 3-4 avsnitt innan finalen. Man visste ju att man kommer ha en "kändis cameo" i sista avsnittet så de borde ha hållit hans namn bort från förtexterna. 

 

Sen har jag diggat Hydra :). Coola skurkar, första skurk-organisation jag skulle kunna tänka tjänstgöra för :) ;)

Dom är Nazister juee..! : O Grundade av en galen ubermensch-wannabe som gjorde om sitt fejs till äppelmos av misstag, och robot-versionen av Dr. Mengele. o_0

Iof har det ju visat sig att många som joinade efteråt tydligen inte har dylika sympatiseringar, så du lär väl bli en sån där som Ward, som ska hålla på och dra ner stämningen på massmötena med sin torrhet! : P ;) xD



#104 Magnus

Magnus

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,097 posts
  • Gender:Male
  • Location:Onsala

Posted 22 June 2014 - 13:57

Håller på att ta mig igenom Agents of S.H.I.E.L.D.  och såg precis avsnitt 17 i säsong 1

Crusader: Jag gillar Fitz, Simmons och Skye, så du är inte den enda åtminstone ;)

 

Jag hade ju sett The Winter Soldier åtminstone :), men förväntade mig inte twisten i slutet av avsnittet,de allra sista minuterna så att säga. Gillar youtube klippet Peak postade också, Agents of uh-huh? ;)



#105 Magnus

Magnus

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,097 posts
  • Gender:Male
  • Location:Onsala

Posted 22 June 2014 - 15:37

Avsnitt 19

Simmons är ett Doctor Who fan ^^



#106 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 22 June 2014 - 19:00

Håller på att ta mig igenom Agents of S.H.I.E.L.D.  och såg precis avsnitt 17 i säsong 1
Crusader: Jag gillar Fitz, Simmons och Skye, så du är inte den enda åtminstone ;)

Vad kul. :) Och vi verkar inte vara ensamma heller. Jag spelar ett Elimination Game på IMDb och där är alla 3 med i slutomgången och Simmons har näst flest röster. :P
 

Jag hade ju sett The Winter Soldier åtminstone :), men förväntade mig inte twisten i slutet av avsnittet,de allra sista minuterna så att säga. Gillar youtube klippet Peak postade också, Agents of uh-huh? ;)

Nej, verkligen inte. :P
 
 

Avsnitt 19
[spoiler]Simmons är ett Doctor Who fan ^^

Är du förvånad? :P
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#107 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 28 November 2014 - 02:30

Lite säsongs och seriestarter på Kanal 11.


Agents of S.H.I.E.L.D. - Säsong 2 - Kanal 11 - torsdag 8 januari, klockan 20.00

The Flash - Säsong 1 - Kanal 11 - torsdag 8 januari, klockan 21.00

Arrow - Säsong 3 - Kanal 11 - torsdag 8 januari, klockan 22.00


Edited by Garm, 28 November 2014 - 02:35.


#108 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 09 May 2015 - 15:15

ABC har beslutat att inte ge Agent's of S.H.I.E.L.D. "Mockingbird" spin-offen grönt ljus. Serien skulle fokusera på Mockingbird (Adrianne Palicki) och Lance Hunter (Nick Blood) men nyheten fick ett svalt motagande från fansen som ville ha karaktärerna kvar i AoS, vilket kan ha haft en avgörande del i att den inte blev upplockad.
 
Källa
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#109 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 26 June 2015 - 19:49

Nu är det officiellt! Nästa säsong kommer att pressentera Secret Warriors! För er som inte vet så var det en grupp agenter med superkrafter som Fury satte ihop under Secret Invasion i 2008 och Quake/Skye var en av medlemmarna.

 

Källa


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif