Jump to content

Photo

Nordens Stjärnor och Hatets vän


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 TFels

TFels

    Svarta hålet i galaxens centrum

  • Moderator
  • 2,975 posts
  • Gender:Male
  • Location:Göteborg
  • Interests:Serier
    Konst
    Musik
    Pedagogik
    Formel 1

Posted 13 March 2010 - 21:36

Jobbar som bäst med serien Nordens Stjärnor och Hatets vän. Den blir ca 10 sidor lång. Får se. Hur som helst, här är de 4 första sidorna. Tycks?

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Edited by TFels, 13 March 2010 - 21:38.

Posted Image<br />
Thomas<br />
Svenska Superserier

#2 Sret

Sret

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,296 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gromköping

Posted 13 March 2010 - 22:01

Jag... jag... jag... jag gillar det. Dock börjar jag med funderingarna, vad håller de andra hjältarna på med, som Ghast och Nox. (Ghast är säkert ute och löser en mordgåta i det här ögonblicket. Eller så slåss han mot Victor Blanc tillsammans med någon.)

Edited by Sret, 13 March 2010 - 22:11.

Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.

#3 Virtus

Virtus

    Senior Captain

  • Members
  • 634 posts
  • Location:Sala

Posted 13 March 2010 - 22:28

Som vi ofta får upprepa, Elof, serierna publiceras inte i kronologisk ordning. Ibland har vi med vissa karaktärer, ibland inte. It's anyone's guess vad de håller på med när de inte är med, vissa kanske är ute på solouppdrag, eller sitter framför ett Battlestar Galactica-maraton, the sky's the limit. ^^

ÄLSKAR smakprovet, Thomas. Jag har stort förtroende för dina NS-historier när du inte behöver oroa dig för redaktörsplikter efter spx. ^^

#4 DarkPaladin300

DarkPaladin300

    Fleet Captain

  • Aktiv member
  • 1,108 posts
  • Gender:Male
  • Location:Stockholm
  • Interests:Blah blah blah---

Posted 13 March 2010 - 22:32