Jump to content

Photo

The Incredible Hulk 2


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 27 October 2008 - 20:39

IGN: Incredible Hulk Sequel News
Norton signed on for sequel, plus villain rumours?
by Orlando Parfitt, IGN UK

UK, October 27, 2008 - To many the future of The Incredible Hulk as a stand-alone franchise is rather uncertain - not least because of comments made by Bruce Banner himself Ed Norton - but according to Hulk super-producer Gale Anne Hurd there are no plans to scrap the character.

She told MTV that no matter what he says, Norton is definitely signed up for multiple Hulk films; "It's all going to depend on the screenplay and where his character goes in any sequel, because he does have a multiple-picture deal... It's the same with every franchise like this, when you have one of the top actors of his generation."

She also confirmed that the rather obvious sequel hint dropped in the first Hulk, in which some of Banner's blood drops into an open wound in Dr. Samuel Stean's head (and eventually transforming him into the villainous criminal mastermind The Leader) would be the plot of Hulk 2.

Posted Image
Is massive-headed super-genius 'The Leader' set to appear in The Incredible Hulk 2'?

"It would be a blast [to put the Leader in the sequel], and Tim Blake Nelson is tremendous and a very talented filmmaker in his own right." She said. "When I think of all the many, many, many villains in the Hulk universe, we've now done the Abomination, so wouldn't it be great to tackle the Leader? It's a completely different type of cerebral villain, which would give the movie a terrific new take on the character."

Before any direct sequel however, the green mutant is set to team up with Marvel's other superheroes; "Next, he's likely to appear in an Avengers movie, but that's completely up to Marvel," she explained. "It's wonderful that Marvel now controls so many of their own characters, and they can create a Marvel universe in film and populate it with so many of their characters who naturally exist together. I think an Avengers film is a very exciting


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#2 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 27 October 2008 - 20:52

Leader var en rätt uppenbar hint ja, sen såg man ju t ex Doc Samson i filmen också. :)

En liten sak bara; Hulken är ingen mutant som artikeln hävdar... ;)
*Hockey och superhjältar*

#3 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 27 October 2008 - 22:28

Jag gissar att om The Leader blir nästa skurk, kommer han inte bli lika töntig som i förra filmen? Inte för att jag hade nåt emot hur han var, tyckte han var rätt kul, men med den boost hans IQ fick lär det väl ha lett till en rejäl personlighetsförändring?

Edited by SwedishSuperhero, 28 October 2008 - 10:16.

"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#4 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 27 October 2008 - 22:55

Det... får man nog säga. :D

Leaders personlighet i serierna är ganska så annorlunda från Samuel Sterns. Hans tanke med den mänskliga rasen är väl att spara några som djur, men mest är det väl att ersätta mänskligheten med gamma-bestrålade livsformer som han själv. ( och Hulk)

Fylld av arrogans och en mörk, mörk humor gentemot mänskligheten i stort, kan man säga, också får han av nån anledning ett självförtroende lika stort som hans skalle, av mustachen. ^^

#5 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 28 October 2008 - 11:29

Jag hoppas verkligen på en uppföljare. TIH var en riktigt positiv överraskning. Hoppas att Ed Norton blir kvar för annars sjunker intresset en bra bit om man ska byta skådespelare till varje ny film.

#6 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 24 November 2008 - 17:20

IGN: Nelson Talks Hulk 2
The future Leaders talks Norton and sequels.
by Orlando Parfitt, IGN UK

UK, November 24, 2008 - Tim Blake Nelson is still keen to reprise his role as Doctor Sterns - who becomes the villainous Leader - in any sequels to The Incredible Hulk, even if Ed Norton isn't on board.

In an interview with MTV, Nelson said: "Well, I'm signed on to do Hulk 2 and 3 whether Edward's there or not, so it's not even up to me."

He went on: "When I agreed to do Hulk I signed off for two sequels, so it's a moot question. I certainly hope Edward is on the sequel - but that's up to Marvel and Edward."

Ed Norton has been reticent when discussing a green-skinned follow-up, leading to speculation that there will be yet another actor playing Bruce Banner in any future Hulk films and the Avengers movie.

Norton appeared in Nelson's film Leaves of Grass recently, and although they discussed the series, there was no definite answer on his returning. "We talked about Hulk a little bit, yeah; we made some jokes about it," Nelson remembers. "It's all good, and I really do hope [the sequel] happens, for all sorts of reasons. But yeah, we did, we had a great time on Hulk together. I'm eager to do Hulk 2 if they make it."

Meanwhile, in an earlier interview, Hulk producer Gale Ann Hurd said his character would be the main villain for Hulk 2: "It would be a blast [to put the Leader in the sequel]... It's a completely different type of cerebral villain, which would give the movie a terrific new take on the character."

With this in mind Nelson will apparently be well prepared to play his character's evil alter ego: "Oh, I already did research into The Leader when I was doing Sterns, because I felt that it would be helpful to lay in stuff as Sterns for what The Leader would be."


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#7 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 06 January 2009 - 18:22

SCI FI Wire: Tim Roth is signed for more Hulk films; after all, the Abomination lived!
Tim Roth, who played Abomination in The Incredible Hulk, told a group of reporters that he is signed for sequels and open to returning. At the end of their climactic battle in New York City, Hulk very decidedly let Abomination live to be captured.

"Yeah, they've got me for three," Roth said in a group interview on Monday, Jan. 5, in Culver City, Calif., on the set of his new Fox drama Lie to Me. "If we do one," he added.

A script for a sequel is still in the works, but Roth said that if director Louis Leterrier remains with the franchise, he is likely to be happy with whatever role he gives Abomination.

"I liked working with Louis very much, so if he's up to anything, I'll probably jump in with him," Roth said.

Roth's commitment to Lie to Me still leaves him open to make films during the hiatuses, as he already has. "Between the pilot and when we started, I did one, and then in the hiatus I'm going to do one as well," he said. "So I'll be in and out of film. Then they'll let us know at some point in February if we're going to carry on doing this."


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#8 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 07 January 2009 - 11:08

Betyr det att man får se Blonsky som människa igen? Jag trodde att Abomination var monster permanent? Nåja, det finns säkert en förklaring till det, typ att han får ett botemedel eller nånting.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#9 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 07 January 2009 - 11:10

Betyr det att man får se Blonsky som människa igen? Jag trodde att Abomination var monster permanent? Nåja, det finns säkert en förklaring till det, typ att han får ett botemedel eller nånting.

Han syns som människa inlåst i slutet på första filmen. Eller var det en bortklippt scen?
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#10 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 07 January 2009 - 11:19

Jo, det kanske han gjorde. :huh: Minns inte riktigt, om jag ska vara ärlig. Får väl kolla igenom den igen nån gång. Fast jag funderade mer på hur det var med Abomination i serierna, för jag hade för mig att han alltid var i monsterform efter förvandlingen.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#11 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 07 January 2009 - 14:41

Jo det stämmer. I serierna så är Abomination fångad i sin monstruösa reptilliknande form. Dock så minns inte jag att han syntes i mänsklig form i slutet, det var nog en bortklippt scen som bara finns på DVD-utgåvorna.

#12 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 07 January 2009 - 23:21

Jag kan säga med 100% säkerhet att man inte får se han som människa i slutet av filmen då jag såg filmen idag :)
Annars är jag inte särsklit förtjust i Abomination så för mig får de gärna koncentrera sig på nån annan skurk.

Winter is Coming